ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:04 schreef erodome het volgende:
Piemol, volgens mij was ik duidelijk....
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:20 schreef Fixxxer het volgende:
Fotos van de vrouwen zie ik wel graag in dezelfde /dir staan als die foto van jou...
* eens isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:53 schreef Fixxxer het volgende:
Fotos van de vrouwen zie ik wel graag in dezelfde /dir staan als die foto van jou...
quote:
Van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:29 schreef Piemol het volgende:
Knap? ja,ze zijn wel lekker en paalbaar!
Maar... ik zit hier nu diep te balen want 1 van de Spaanse chicks moet tot laat overwerken en ze wil per se aanwezig zijn dus... ik heb met pijn in mn hart moeten aanhoren dat het niet vanavond maar morgenavond wordt![]()
Das toch flink kut aangezien ik al een maand ofzo droog sta en sinds gisterenmiddag de gehele tijd met vanavond in mn hoofd zat!
bleh!
24 uur wachten dus... ik ga dr niet dood aan maar het is wel flink K U T ! ! !
.............tick tack....tick tack....tick tack........
Eerst is het zacht, en dan is het fris.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:29 schreef Piemol het volgende:
.............tick tack....tick tack....tick tack........
Dan ben je een zielig jongetje!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:00 schreef Piemol het volgende:
Wat nou als ik wat schaars geklede kiekjes neem van de vrouwelijke partij.. hoofd totaal buiten beeld.. en een foto neem voor het bewijs van een briefje met FOK! erop van dezelfde omgeving/kamer of andere herkenningspunten?
Zou jij dat risico niet nemen, met 3 meiden!!?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef tommytheman het volgende:
Je kunt morgen zelfs 3 geslachtsziektes in een keer scoren, maar dat risico moet je maar nemen![]()
Haha!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:54 schreef XiChico het volgende:
Ik zou een slaappilletje in je collega's drinken doen .. kun je er vol tegenaan
Dus zet je het op FOK, logischquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:52 schreef Piemol het volgende:
[..]
we , ik en mijn collega, zijn allebei van mening hier niets van over uit te laten lekken.. en de dames in kwestie hebben niets met het kantoor te maken.. dus dat zit wel goed![]()
Nee het ging niet door want een van de Spaanse moest nog laat werken dusch doen ze het morgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef PyTh het volgende:
Het zal nu wel in volle gang zijn
Ben benieuwd naar het verslag
En eventuele foto's kunnen toch altijd nog ergens anders geplaatst worden dan hier op Fok!![]()
tot aan 1 april, dusquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:56 schreef Absinth het volgende:
En morgen moet weer een andere meid overwerken, de dag erna is je collega ziek enz
Geloof er geen fuck van
Ik maak me daar niet druk om, alsof ze op Fok! gaan kijken hoe of wat... ze spreken niet eens Nederlandsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:13 schreef IM_Barney het volgende:
[..]
Dus zet je het op FOK, logisch![]()
Succes in ieder geval!
En dan om 22:48 uur al weer op Fok!?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:43 schreef Piemol het volgende:
Wens mij hier dus succes want over 7 uurtjes gaat het feest beginnen na eerst een hele hoop versnaperingen uit een bierglas en lange vloei!!
quote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:00 schreef Erick1985 het volgende:
Wat een patser zeg die TS, tjongejonge......
quote:
En waar staat de reden om het wel te plaatsen? Sowieso het idee dat je foto's zou maken om het aan Fokkers te bewijzen?!? Zo van "Ja hoi ik ben super stoer: Kijk maar" en een post later "Niemand weet wie ik ben want alles is lekker anoniem". Lekker nuttig voor je ego dan. Ergo: Gelulquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Piemol het volgende:
Ik heb wel lol,voor mij is het een nieuwe ervaring, stoute droom en ach,het kan geen kwaad om het voor de fun op Fok te plaatsen
Ik heb de laatste maanden allemaal voor mij vernieuwende acties ondernomen, ik post niet zomaar alles... gisteren had ik pauze en besloot om het voor de lol te plaatsen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En waar staat de reden om het wel te plaatsen? Sowieso het idee dat je foto's zou maken om het aan Fokkers te bewijzen?!? Zo van "Ja hoi ik ben super stoer: Kijk maar" en een post later "Niemand weet wie ik ben want alles is lekker anoniem". Lekker nuttig voor je ego dan. Ergo: Gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |