Een foto met alleen jezelf erop is toch geen bewijs...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:18 schreef erodome het volgende:
Euuuhhhh bewijs, foto van jezelf is ok, foto van een ander niet, dus de dames wil ik hier niet zien, foto's dan, anders moeten ze zelf maar op fok komen..
ik hoef zijn stijve piemel niet te zien hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:18 schreef erodome het volgende:
Euuuhhhh bewijs, foto van jezelf is ok, foto van een ander niet, dus de dames wil ik hier niet zien, foto's dan, anders moeten ze zelf maar op fok komen..
doenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:00 schreef Piemol het volgende:
Wat nou als ik wat schaars geklede kiekjes neem van de vrouwelijke partij.. hoofd totaal buiten beeld.. en een foto neem voor het bewijs van een briefje met FOK! erop van dezelfde omgeving/kamer of andere herkenningspunten?
ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:04 schreef erodome het volgende:
Piemol, volgens mij was ik duidelijk....
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:20 schreef Fixxxer het volgende:
Fotos van de vrouwen zie ik wel graag in dezelfde /dir staan als die foto van jou...
* eens isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:53 schreef Fixxxer het volgende:
Fotos van de vrouwen zie ik wel graag in dezelfde /dir staan als die foto van jou...
quote:
Van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:29 schreef Piemol het volgende:
Knap? ja,ze zijn wel lekker en paalbaar!
Maar... ik zit hier nu diep te balen want 1 van de Spaanse chicks moet tot laat overwerken en ze wil per se aanwezig zijn dus... ik heb met pijn in mn hart moeten aanhoren dat het niet vanavond maar morgenavond wordt![]()
Das toch flink kut aangezien ik al een maand ofzo droog sta en sinds gisterenmiddag de gehele tijd met vanavond in mn hoofd zat!
bleh!
24 uur wachten dus... ik ga dr niet dood aan maar het is wel flink K U T ! ! !
.............tick tack....tick tack....tick tack........
Eerst is het zacht, en dan is het fris.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:29 schreef Piemol het volgende:
.............tick tack....tick tack....tick tack........
Dan ben je een zielig jongetje!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:00 schreef Piemol het volgende:
Wat nou als ik wat schaars geklede kiekjes neem van de vrouwelijke partij.. hoofd totaal buiten beeld.. en een foto neem voor het bewijs van een briefje met FOK! erop van dezelfde omgeving/kamer of andere herkenningspunten?
Zou jij dat risico niet nemen, met 3 meiden!!?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef tommytheman het volgende:
Je kunt morgen zelfs 3 geslachtsziektes in een keer scoren, maar dat risico moet je maar nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |