quote:
Neu, maar we willen toch graag ff bewijs zien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:28 schreef Piemol het volgende:
Ik heb nu de mogenlijkheid om dit te ondervinden en ik ben bereid om mijn ervaringen te posten...
is dit zo erg dan?
![]()
EDIT: Owh 2quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:45 schreef Piemol het volgende:
3 dagen?
de tijd in Nederland gaat blijkbaar harder dan hier
Als ik het goed begrijp gaat het vanavond gebeuren.quote:
Whehehehe dan ga ik zo hard lachen hehehehhehequote:Op woensdag 23 maart 2005 11:44 schreef BobRooney het volgende:
vette goeie 1 april grap dit...je moet straks eerst je kleren uittrekken, dan lokken ze je een donkere kamer in...en dan opeens gaat het licht aan, en staan al je collegae en vrienden je uit te lachen
Het hele topic is opzich al een grap, dus voor mij mag het.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:49 schreef Piemol het volgende:
Ik woon in een conservatief land waar sex een taboe is.. mensen maken hier niet echt grappen over... het vinden van openminded people is vreselijk moeilijk... ik doe niets met de locals hier omdat er niets te doen valt.. het zijn altijd de multinationals waar je een beetje fun mee kan hebben.
Voor ik in dit bedrijf ging werken moest ik zeker 3 uur lang een sexual harrassment course volgen.
Alles wordt de kop ingedrukt.
Ik had dit wel in ONZIN gepost als ik dacht dat het om een grap ging
;-)
woon je in Iran ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:49 schreef Piemol het volgende:
Ik woon in een conservatief land waar sex een taboe is.. mensen maken hier niet echt grappen over... het vinden van openminded people is vreselijk moeilijk... ik doe niets met de locals hier omdat er niets te doen valt.. het zijn altijd de multinationals waar je een beetje fun mee kan hebben.
Voor ik in dit bedrijf ging werken moest ik zeker 3 uur lang een sexual harrassment course volgen.
Alles wordt de kop ingedrukt.
Ik had dit wel in ONZIN gepost als ik dacht dat het om een grap ging
;-)
Oblivionquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:22 schreef Babbelzz het volgende:
tvpde grappen alleen al...
toch veel plezier!
wat voor club ga je psies heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |