die nerds; haast meelijwekkend hoe serieus ze ingaan op iets wat zo duidelijk stinktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:42 schreef Heliospan het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/36656
denk ik
tja dat was inderdaad wel verdacht dichtbij 1 april... 6 mei Europees dacht ik. En dan een bericht dat je nauwelijks kon geloven in die tijd.quote:
Ligt eraan om wat voor afspraak het gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:21 schreef Lord_of_the_String het volgende:
'kheb op 1 april nog een afspraak... hoop dat dat geen grapje was
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:12 schreef Murray het volgende:
Dat 'G' mail van google is wel zo overduidelijk nep, vooral geen account nemen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 06:52 schreef luciferist het volgende:
[..]
werd op 1 april ingevoert![]()
vorig jaar
Ik ben vaak zat in Leiden geweest (ik woon er naast) en ik heb nog nooit een tram daar gezien..Leiden HEEFT toch helemaal geen trams?quote:En….HTM heeft in het verleden al genoeg ervaring op gedaan met de tramlijn Den Haag – Leiden.
quote:
Ach man, je kunt ook bookmarkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:44 schreef iamredleader het volgende:
Sorry, heb op dit moment niks toe te voegen behalve een TVP-tje
quote:
ieh, je zal die dingen maar bij zo'n hond om moeten doen.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:59 schreef mic_forever het volgende:
je moet op schooL oppassen voor:
Neppe lokaal wijzigingen enzo(zodat iedereen ergens op de 4e staat terwijl je geowon in et normale lokaal heb)
die doe ik elke jaar, telkes trappen ze erin
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:28 schreef coz het volgende:
telefoonketen activeren vond mijn conrector ook geen geslaagde 1-april grap
2 uur vrij vond ik wel een goeie grap
oh en dit is geen grap
[afbeelding]
Is gmail van googlequote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:12 schreef Murray het volgende:
mijn ouders zijn op 1 april getrouwd.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:50 schreef PM-girl het volgende:
Ken iemand die gaat trouwen op 1 april.....
Neem jij, tot je wettige echtgenoot....
Ja!!
(o, nee 1 april!)
quote:Zwak signaal Huygens opvangen met mobieltjes
Uitgegeven: 30 maart 2005 18:28
Laatst gewijzigd: 30 maart 2005 18:33
AMSTERDAM - Sterrenkundigen gaan de hulp van Nederlanders en Belgen inschakelen om een extreem zwak radiosignaal op te vangen van de Europese ruimtesonde Huygens. Huygens staat sinds 14 januari op de Saturnus-maan Titan. Hoewel men dacht dat Huygens na zijn afdaling aan parachutes maar een paar minuten zou overleven zijn er aanwijzingen dat de ruimtesonde nog steeds actief is.
Astronomen over de hele wereld willen Huygens' radiosignaal dan ook zo snel mogelijk opvangen, omdat elke dag de laatste kan zijn dat de sonde nog energie heeft. Om het zwakke radiosignaal op te vangen roepen sterrenkundigen de hulp van de bevolking in. Met behulp van mobiele telefoons kan er gemeten worden, omdat mobiele telefoons gevoelig zijn voor radiosignalen.
Via straalzenders communiceren ze met telecommunicatiesatellieten. Omdat deze satellieten het signaal weer terugkaatsen naar het aardoppervlak, kunnen grondstations voor satellietcommunicatie maar óók radiosterrenwachten, die vaak nog grotere schotelantennes gebruiken, het opvangen. Door alle mobiele telefoons te laten samenwerken, kunnen Nederland en België een gigantische radiotelescoop vormen.
Als mensen tussen 12.30 en 13.00 uur de straat op gaan en hun mobieltje richten naar het oosten, werken die tienduizenden mobieltjes samen als één grote radiospiegel. Het zwakke Huygenssignaal kaatst dan via de ruimte terug naar het oosten van ons land, waar het terecht komt bij de Drentse syntheseradiotelescoop. De verhoogde opbrengst zorgt ervoor dat deze telescopen het Huygens-signaal luid en duidelijk ontvangen. Hopelijk kunnen sterrenkundigen er door deze versterking achter komen wat Huygens de laatste maanden is overkomen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:okee poepoog had hem al gezien
![]()
Ik wou hem net postenDit is natuurlijk een 100% 1 april grap
quote:Huygens staat sinds 14 januari op de Saturnus-maan Titan. Hoewel men dacht dat Huygens na zijn afdaling aan parachutes maar een paar minuten zou overleven zijn er aanwijzingen dat de ruimtesonde nog steeds actief is.![]()
![]()
![]()
[snip]
Als mensen tussen 12.30 en 13.00 uur de straat op gaan en hun mobieltje richten naar het oosten, werken die tienduizenden mobieltjes samen als één grote radiospiegel. Het zwakke Huygenssignaal kaatst dan via de ruimte terug naar het oosten van ons land, waar het terecht komt bij de Drentse syntheseradiotelescoop![]()
![]()
![]()
Tja...quote:>> 100 TMF AWARDS kaarten verstopt in Nederland!
100 kaarten voor de AWARDS verstopt ergens in Nederland!
Omdat op 1 april de 10e AWARDS plaats vinden heeft besloten om 100 kaarten voor de AWARDS weg te geven.
Op 4 verschillende plaatsen in Nederland ligt op dit moment een envelop met daar in 25 toegangskaarten voor de AWARDS op 1 april.
Iedereen maakt dus kans om met al zijn vrienden alsnog naar de uitverkochte AWARDS te gaan.
Het enige wat men hier voor moet doen is de envelop als eerste vinden doormiddel van tips die via bekend worden gemaakt.
De eerste tip zal donderdag 31 maart rond 15:00 op www.tmf.nl staan.
De laatste tip, de juiste locatie, zal tijdens A-day door een bekende Nederlander bekend worden gemaakt.
A-Day komt live vanuit Ahoy' tussen 15:00 en 19:00
Tip 1: Donderdag 31 maart om 15:00 op.nl
Tip 2: Vrijdag 1 april om 07:00 op tmf.nl
Tip 3: Vrijdag 1 april om 15:00 aan het begin van de live show A-Day uit Ahoy'
Tip 4: Vrijdag 1 april om 16:00 zal de precieze locatie bekend worden gemaakt als de enveloppen nog niet gevonden zijn.
Ik hoop iig dat dit een 1 april grap is.quote:Binnenkort is het mogelijk om via een website mensen te traceren dmv mobiele telefoon. Dit kan tot op 30 meter nauwkeurig. Daarachter nog wat gebagger over At&T enzo en dat ze het daar ok hadden.
Dat zou zelfs nog als een vroege en grove 1 aprilgrap bedoeld kunnen zijn. Een wekker is immers heel erg stereotiep.quote:
Het ebricht is weer terug... wel bewerkt zo te zien.quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:52 schreef teigan het volgende:
het bericht over de huygens satelliet en de mobieltjes staat nog steeds op nu.nl, maar ook op kennisnet...
die hadden we alquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:23 schreef ShilkA het volgende:
http://www.nu.nl/news/504(...)_met_mobieltjes.html
De straat op dus vrijdag met je mobieltje in de hand![]()
Alleen is het totaal niet grappigquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:10 schreef Rizzz het volgende:
Zou dat gedoe met de publieke omroep ook geen 1 april grap zijn? Geen amusement meer op de publieke buis... zou op zich wel een 1 april grap kunnen zijn.
Ja je zal ze er vast wel bij hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:23 schreef ShilkA het volgende:
http://www.nu.nl/news/504(...)_met_mobieltjes.html
De straat op dus vrijdag met je mobieltje in de hand![]()
weet ik niet,jij wel??quote:
Misschien plaatste ik hem daarom ook hierquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Het bericht is alweer van nu.nl verdwenen. Dus een 1 april grap
Nee, als de Russen in je tuin staan heb je gewonnen. Dat is ook altijd zo bij RISK.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:39 schreef PaLPiTaTioN het volgende:
[..]
. En dan een bericht dat je nauwelijks kon geloven in die tijd.
dat geintje hebben ze niet lang volgehoudenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:10 schreef Lu_uK het volgende:
Heel Fok! zit er vandaag al vol mee
Al de nieuwe modjes
quote:dogcondoms
No, the dog will require human intervention each time he wishes to put on or take off a condom.
De TMF-awards zijn toch morgen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik ben eigenlijk nogal nieuwsgierig wat ze bij TMF gaan doen morgen
Misschien verschijnen op eens artiesten als Frans Bauer, Jan Smit en BZN op het podium... zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:27 schreef kreischer2000 het volgende:
Het schijnt dat dat optreden van tiesto, kane ea bij de erasmusbrug ook een grap is...
Kijk maar eens in feedback, er zijn een paar ingetraptquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Beschermen tegen grappen = dagje wegblijven. Irritante foutmeldingen.![]()
Dat zou echt een kut grap zijn. Mensen zijn er heel vroeg voor opgestaan om kaartjes te halen van de week. Ze worden goed verkocht op marktplaats enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:27 schreef kreischer2000 het volgende:
Het schijnt dat dat optreden van tiesto, kane ea bij de erasmusbrug ook een grap is...
Ja, maar dat is dan ook gelijk de enige die duidelijk nep is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:51 schreef Vitalogy het volgende:
Het forum is succesvol van de server verwijderd.
Hij's leuk
quote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
Que??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:12 schreef Murray het volgende:
MOet je daarna nog een keer posten.. zie je het berichtje niet meer;) ik kreeg van die leuke berichtjes als: Je bent gebanned, en de topicstarter is gebanned daarom kan je niet posten.. of Je krijgt een nieuw password gemaild.. ik had zoiets van wtf is going on? dus kep maar hele nette mail gestuurd dat ik het belachelijk vind:Pquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook gelijk de enige die duidelijk nep is.
edit: ok, bij het posten van deze reply kreeg ik deze, die is misschien ook wat onwaarschijnlijk
[..]
Is dit wel een 1 april grap? Ik bedoel, ze roepen mensen niet op om vandaag een nummer te bellen, of iets te doen ofzo.. dusquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef ETA het volgende:
Uit de Telegraaf:
----------------
RTL 4 ZET SERIES OP INTERNET
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Mam: CHAN OMFG WAKKER WORDEN HET IS HALF 8 JE HEBT JE VERSLAPEN
ik: Mja, 1 april. *op horloge kijkt* OMFG HET IS HALF 8!
Ik me haasten, kom ik een kwartier later beneden, is het half 7
Mijn moeder is een snol.
Gewoon de admins bestoken met mails waarom je nu gebanned bentquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:07 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Stomme rot FOK, ik dacht dat ik echt gebanned was en dat berichten echt worden gecontroleerd whahahaha.
Maar wel een geslaagde grap hoorFOK is toppie.
Je pa betaald jouw computeronderdelenquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:19 schreef GSMboy het volgende:
Wehehehe, ik belde pa op z'n werk zo van: Ehh pa, heb slecht nieuws...
Me HD is gecrasht.
Pa zo van: :/ :|
Ik: Mjah
IK: En wil je het goede nieuws horen?
Pa: Ja
Ik: Di's een 1 april grap
_o_
Lijkt me wel heel erg toevallig op 1 April.quote:
What's new on Gmail?
Just launched!
G is for growth
Storage is an important part of email, but that doesn't mean you should have to worry about it. To celebrate our one-year birthday, we're giving everyone one more gigabyte. But why stop the party there? Our plan is to continue growing your storage beyond 2GBs by giving you more space as we are able. We know that email will only become more important in people's lives, and we want Gmail to keep up with our users and their needs. From Gmail, you can expect more.
jah en dan word je straks voor de lol echt gebantquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:39 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Gewoon de admins bestoken met mails waarom je nu gebanned bent![]()
Gmail is ook vorig jaar gelaunched op 1 April, of aangekondigd, één van die twee. Daar dacht iedereen ook van dat het een grap wasquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel erg toevallig op 1 April.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Whehe bij GMail krijg je elke minuut ofzo er 1 MB bij
Ram maar eens af en toe op je F5
quote:You are currently using 23 MB (2%) of your 1270 MB.
quote:
quote:Ook NU.nl had in samenwerking met Kennislink een 1 aprilgrap in petto. Door met z'n allen mobieltjes tussen 12.00 en 12.30 uur naar het Oosten te wijzen zou Kennislink een signaal kunnen ontvangen van de Europese ruimtesonde Huygens. Op Kennislink is te luisteren naar dat signaal.
quote:
Dat dus niet.. tis net geweestquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:27 schreef kreischer2000 het volgende:
is dat nog steeds zo ..dan zet ik ff me 'ga automatisch naar de myAT uit'quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef classpc het volgende:
Deze vind ik wel goed
klikkie
Ik resize hem wel ff.
Van een schoolplein denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:17 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
[..]
Waar heb je deze foto vandaan?
gisteravond stond op teletekst dat de jeugdjournaal een geslaagde grap had uitgehaald en dat was ditquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:26 schreef the_bbk het volgende:
Ik zag het volgende bericht op het jeugdjournaal:
MSN verboden
vrijdag 1 april 2005
Msn-en mag binnenkort niet meer voor kinderen onder de 14 jaar. Ten minste als het aan de regering ligt.
Minister van der Hoeven die erover gaat, vindt dat kinderen veel te lang en te vaak achter de computer zitten en daardoor steeds slechter Nederlands gaan schrijven. Om er iets aan te doen is de regering van plan om msn-en voor hen te verbieden.
cker
Elke dag chatten duizenden kinderen met elkaar. Maar dat gaat misschien veranderen. De regering heeft onderzocht of Msn-en invloed heeft op schoolresultaten. Het blijkt dat kinderen 5 jaar geleden, toen er nog geen msn was, gemiddeld een 7,5 voor taal hadden. Nu is dat gemiddeld een 6,5. Volgens de regering komt dat vooral omdat kinderen op msn anders schrijven. "Cker" schrijven ze bijvoorbeeld zo in plaats van "zeker". En tog schrijven ze met een g in plaats van met ch.
minister van der hoeven
Minister van der Hoeven
Minister van der Hoeven gaat over het onderwijs. Zij ziet maar 1 oplossing: MSN-en verbieden voor alle kinderen onder de 14 jaar. Als msn-en straks inderdaad verboden wordt, kunnen kinderen hoge geldboetes krijgen als ze toch stiekem aan het chatten zijn. En als ze 3 keer betrapt worden dan wordt de computer zelfs in beslag genomen.
Sommige ouders en kinderen hadden al van het plan gehoord en zijn boos. Heel boos. Daarom hebben ze een actiegroep opgericht: 'MSN4Kids'. Ze willen zoveel mogelijk handtekeningen en boze reacties verzamelen. Daarmee hopen ze de plannen van minister van der Hoeven tegen te kunnen houden.
meer info
Ga naar de site msn4kids.nl
Je veter zit los, HW!quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
heeeeeeeeel af en toe zit er wel iets grappigs tussen, maar damn wat ben ik blij dat het weer voorbij is, wat een humorloze mensen proberen er toch altijd grappig te zijn op 1 April...
quote:Een 1 april grap van een Kroatische nieuwssite, heeft duizenden boze Kroaten de straat op gekregen. De site meldde dat het Kroatisch voetbalelftal door de FIFA niet op het WK van 2006 werd toegelaten, als het land de voortvluchtige generaal Ante Gotovina niet uit zou leveren. Gotovina wordt verdacht van oorlogsmisdaden tijdens de oorlog met Joegoslavië. Kroatië leidt momenteel in kwalificatiegroep 8. De demonstraties hebben niet tot arrestaties geleid.
nu.nlquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:17 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
[..]
Waar heb je deze foto vandaan?
Ahh ok. Ik zit er al geruime tijd op school, vandaar dat ik de bron even wilde weten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |