abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25905779
Olifanten in het Ilperveld

Landschap Noord-Holland heeft voor het Ilperveld eindelijk de ideale pitrus-bestrijders gevonden: Indische olifanten. Ook blijken ze ideaal voor begrazing en verder werkzaamheden. Vanaf vrijdag zullen de eerste grijze reuzen tussen de lammetjes lopen. In het meest ideale geval zullen ze zelfs de tractoren gaan vervangen.

Het lijkt misschien een vreemde keuze maar er is goed over nagedacht. tijdens een werkbezoek aan het Ipaiian reservaat in Zuid-Indië constateerden de bezoekende Nederlandsche biologen, onder wie een aantal adviseurs van de Stichting Landschap Noord-Holland, dat olifanten moeiteloos het oepoengalang verorberden. Dat spul is drie keer taaier van het de welbekende plaag in het Ilperveld, de pitrus; en iedere Europese herkauwer haalt daar zijn neus al voor op.

Het plan is prachtig in zijn eenvoud. Allereerst zullen er over diverse percelen in het veld, groepjes dikhuiden verdeeld worden. Om niet weg te zakken heeft en de moerasolifanten van een soort sneeuwschoenen voorzien. Zoals velen van onder andere televisiezenders als National Geographic, kachelen deze dieren daarmee moeiteloos door de bagger, zonder ooit weg te zakken.

DN redactie (SB)
DN 01/04/2005
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
pi_25905812
1 april
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_25905856
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Lijkt me wel heel erg toevallig op 1 April.
Gmail is ook vorig jaar gelaunched op 1 April, of aangekondigd, één van die twee. Daar dacht iedereen ook van dat het een grap was .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_25905925
Whehe bij GMail krijg je elke minuut ofzo er 1 MB bij

Ram maar eens af en toe op je F5
pi_25906097
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 14:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Whehe bij GMail krijg je elke minuut ofzo er 1 MB bij

Ram maar eens af en toe op je F5
quote:
You are currently using 23 MB (2%) of your 1270 MB.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_25906338
Die van GeenStijl vind ik eigenlijk nog de beste. Ze zijn gister zelfs bij Netwerk geweest . En ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook ingestonken ben . Maar goed FOK! is er zelf ook ingestonken: D66 vertrouwt nieuwe aanmeldingen niet
  vrijdag 1 april 2005 @ 14:27:38 #133
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_25906485
Hahaha die van Geen STijl WHAHAHAAH
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 1 april 2005 @ 17:20:58 #134
114283 bupatH
ondertitel
pi_25910443
maar hoe zit dat nou met gmail, vorig jaar dacht ook iedereen dat heen grap was he
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:23:24 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25916839
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 13:57 schreef Vieske het volgende:
[afbeelding]
quote:
Ook NU.nl had in samenwerking met Kennislink een 1 aprilgrap in petto. Door met z'n allen mobieltjes tussen 12.00 en 12.30 uur naar het Oosten te wijzen zou Kennislink een signaal kunnen ontvangen van de Europese ruimtesonde Huygens. Op Kennislink is te luisteren naar dat signaal.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:46:08 #136
78498 classpc
I don't like change
pi_25917469
Deze vind ik wel goed

klikkie

Ik resize hem wel ff.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:46:33 #137
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_25917481
quote:
[afbeelding]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  Moderator vrijdag 1 april 2005 @ 22:01:13 #138
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_25917952
!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:09:40 #139
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_25918249
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 19:27 schreef kreischer2000 het volgende:
Het schijnt dat dat optreden van tiesto, kane ea bij de erasmusbrug ook een grap is...
Dat dus niet.. tis net geweest kane dan
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:34:46 #140
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_25919103
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef classpc het volgende:
Deze vind ik wel goed

klikkie

Ik resize hem wel ff.
is dat nog steeds zo ..dan zet ik ff me 'ga automatisch naar de myAT uit'
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zaterdag 2 april 2005 @ 00:17:39 #141
52237 DEAVELOFHEAVEN
5 down, many more 2 go
pi_25921999
quote:
[afbeelding]
Waar heb je deze foto vandaan?
Diamonds!
It's like getting paid for getting laid
pi_25922072
Pfff gelukkig
die onzin is ook weer voorbij.
  zaterdag 2 april 2005 @ 00:48:05 #143
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25922653
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 00:17 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:

[..]

Van een schoolplein denk ik
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_25925382
Ik zag het volgende bericht op het jeugdjournaal:

MSN verboden
vrijdag 1 april 2005

Msn-en mag binnenkort niet meer voor kinderen onder de 14 jaar. Ten minste als het aan de regering ligt.
Minister van der Hoeven die erover gaat, vindt dat kinderen veel te lang en te vaak achter de computer zitten en daardoor steeds slechter Nederlands gaan schrijven. Om er iets aan te doen is de regering van plan om msn-en voor hen te verbieden.
cker
Elke dag chatten duizenden kinderen met elkaar. Maar dat gaat misschien veranderen. De regering heeft onderzocht of Msn-en invloed heeft op schoolresultaten. Het blijkt dat kinderen 5 jaar geleden, toen er nog geen msn was, gemiddeld een 7,5 voor taal hadden. Nu is dat gemiddeld een 6,5. Volgens de regering komt dat vooral omdat kinderen op msn anders schrijven. "Cker" schrijven ze bijvoorbeeld zo in plaats van "zeker". En tog schrijven ze met een g in plaats van met ch.
minister van der hoeven

Minister van der Hoeven
Minister van der Hoeven gaat over het onderwijs. Zij ziet maar 1 oplossing: MSN-en verbieden voor alle kinderen onder de 14 jaar. Als msn-en straks inderdaad verboden wordt, kunnen kinderen hoge geldboetes krijgen als ze toch stiekem aan het chatten zijn. En als ze 3 keer betrapt worden dan wordt de computer zelfs in beslag genomen.
Sommige ouders en kinderen hadden al van het plan gehoord en zijn boos. Heel boos. Daarom hebben ze een actiegroep opgericht: 'MSN4Kids'. Ze willen zoveel mogelijk handtekeningen en boze reacties verzamelen. Daarmee hopen ze de plannen van minister van der Hoeven tegen te kunnen houden.

meer info
Ga naar de site msn4kids.nl
  zaterdag 2 april 2005 @ 10:12:30 #145
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25925702
gisteren was er zo'n gast bij me op school en die had een muis meegenomen eerst het krijt bij het bord weggehaald, vervolgens die muis in de bureaula, zodat de leraar wel zou moeten kijken of ie nog krijt had
hij schrok zich rot
  zaterdag 2 april 2005 @ 10:41:39 #146
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_25926069
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 09:26 schreef the_bbk het volgende:
Ik zag het volgende bericht op het jeugdjournaal:

MSN verboden
vrijdag 1 april 2005

Msn-en mag binnenkort niet meer voor kinderen onder de 14 jaar. Ten minste als het aan de regering ligt.
Minister van der Hoeven die erover gaat, vindt dat kinderen veel te lang en te vaak achter de computer zitten en daardoor steeds slechter Nederlands gaan schrijven. Om er iets aan te doen is de regering van plan om msn-en voor hen te verbieden.
cker
Elke dag chatten duizenden kinderen met elkaar. Maar dat gaat misschien veranderen. De regering heeft onderzocht of Msn-en invloed heeft op schoolresultaten. Het blijkt dat kinderen 5 jaar geleden, toen er nog geen msn was, gemiddeld een 7,5 voor taal hadden. Nu is dat gemiddeld een 6,5. Volgens de regering komt dat vooral omdat kinderen op msn anders schrijven. "Cker" schrijven ze bijvoorbeeld zo in plaats van "zeker". En tog schrijven ze met een g in plaats van met ch.
minister van der hoeven

Minister van der Hoeven
Minister van der Hoeven gaat over het onderwijs. Zij ziet maar 1 oplossing: MSN-en verbieden voor alle kinderen onder de 14 jaar. Als msn-en straks inderdaad verboden wordt, kunnen kinderen hoge geldboetes krijgen als ze toch stiekem aan het chatten zijn. En als ze 3 keer betrapt worden dan wordt de computer zelfs in beslag genomen.
Sommige ouders en kinderen hadden al van het plan gehoord en zijn boos. Heel boos. Daarom hebben ze een actiegroep opgericht: 'MSN4Kids'. Ze willen zoveel mogelijk handtekeningen en boze reacties verzamelen. Daarmee hopen ze de plannen van minister van der Hoeven tegen te kunnen houden.

meer info
Ga naar de site msn4kids.nl
gisteravond stond op teletekst dat de jeugdjournaal een geslaagde grap had uitgehaald en dat was dit

http://teletekst.nos.nl/?304-01
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  zaterdag 2 april 2005 @ 10:43:47 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25926102
heeeeeeeeel af en toe zit er wel iets grappigs tussen, maar damn wat ben ik blij dat het weer voorbij is, wat een humorloze mensen proberen er toch altijd grappig te zijn op 1 April...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25926247
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
heeeeeeeeel af en toe zit er wel iets grappigs tussen, maar damn wat ben ik blij dat het weer voorbij is, wat een humorloze mensen proberen er toch altijd grappig te zijn op 1 April...
Je veter zit los, HW! !
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:13:33 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25927675
Deze dan HW?
quote:
Een 1 april grap van een Kroatische nieuwssite, heeft duizenden boze Kroaten de straat op gekregen. De site meldde dat het Kroatisch voetbalelftal door de FIFA niet op het WK van 2006 werd toegelaten, als het land de voortvluchtige generaal Ante Gotovina niet uit zou leveren. Gotovina wordt verdacht van oorlogsmisdaden tijdens de oorlog met Joegoslavië. Kroatië leidt momenteel in kwalificatiegroep 8. De demonstraties hebben niet tot arrestaties geleid.

EN een geslaagde grap, EN een enorme hoop lef Ik bedoel, je zal maar inderdaad een oorlogsmisdadiger schuilhouden, daar openlijk voor uitkomen, en er nog een 1aprilgrap over maken ook .

Gedurfd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25940077
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 00:17 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:

[..]

nu.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: