Gmail is ook vorig jaar gelaunched op 1 April, of aangekondigd, één van die twee. Daar dacht iedereen ook van dat het een grap wasquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel erg toevallig op 1 April.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Whehe bij GMail krijg je elke minuut ofzo er 1 MB bij
Ram maar eens af en toe op je F5
quote:You are currently using 23 MB (2%) of your 1270 MB.
quote:
quote:Ook NU.nl had in samenwerking met Kennislink een 1 aprilgrap in petto. Door met z'n allen mobieltjes tussen 12.00 en 12.30 uur naar het Oosten te wijzen zou Kennislink een signaal kunnen ontvangen van de Europese ruimtesonde Huygens. Op Kennislink is te luisteren naar dat signaal.
quote:
Dat dus niet.. tis net geweestquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:27 schreef kreischer2000 het volgende:
Het schijnt dat dat optreden van tiesto, kane ea bij de erasmusbrug ook een grap is...
is dat nog steeds zo ..dan zet ik ff me 'ga automatisch naar de myAT uit'quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef classpc het volgende:
Deze vind ik wel goed
klikkie
Ik resize hem wel ff.
Van een schoolplein denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:17 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
[..]
Waar heb je deze foto vandaan?
gisteravond stond op teletekst dat de jeugdjournaal een geslaagde grap had uitgehaald en dat was ditquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:26 schreef the_bbk het volgende:
Ik zag het volgende bericht op het jeugdjournaal:
MSN verboden
vrijdag 1 april 2005
Msn-en mag binnenkort niet meer voor kinderen onder de 14 jaar. Ten minste als het aan de regering ligt.
Minister van der Hoeven die erover gaat, vindt dat kinderen veel te lang en te vaak achter de computer zitten en daardoor steeds slechter Nederlands gaan schrijven. Om er iets aan te doen is de regering van plan om msn-en voor hen te verbieden.
cker
Elke dag chatten duizenden kinderen met elkaar. Maar dat gaat misschien veranderen. De regering heeft onderzocht of Msn-en invloed heeft op schoolresultaten. Het blijkt dat kinderen 5 jaar geleden, toen er nog geen msn was, gemiddeld een 7,5 voor taal hadden. Nu is dat gemiddeld een 6,5. Volgens de regering komt dat vooral omdat kinderen op msn anders schrijven. "Cker" schrijven ze bijvoorbeeld zo in plaats van "zeker". En tog schrijven ze met een g in plaats van met ch.
minister van der hoeven
Minister van der Hoeven
Minister van der Hoeven gaat over het onderwijs. Zij ziet maar 1 oplossing: MSN-en verbieden voor alle kinderen onder de 14 jaar. Als msn-en straks inderdaad verboden wordt, kunnen kinderen hoge geldboetes krijgen als ze toch stiekem aan het chatten zijn. En als ze 3 keer betrapt worden dan wordt de computer zelfs in beslag genomen.
Sommige ouders en kinderen hadden al van het plan gehoord en zijn boos. Heel boos. Daarom hebben ze een actiegroep opgericht: 'MSN4Kids'. Ze willen zoveel mogelijk handtekeningen en boze reacties verzamelen. Daarmee hopen ze de plannen van minister van der Hoeven tegen te kunnen houden.
meer info
Ga naar de site msn4kids.nl
Je veter zit los, HW!quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:43 schreef HeatWave het volgende:
heeeeeeeeel af en toe zit er wel iets grappigs tussen, maar damn wat ben ik blij dat het weer voorbij is, wat een humorloze mensen proberen er toch altijd grappig te zijn op 1 April...
quote:Een 1 april grap van een Kroatische nieuwssite, heeft duizenden boze Kroaten de straat op gekregen. De site meldde dat het Kroatisch voetbalelftal door de FIFA niet op het WK van 2006 werd toegelaten, als het land de voortvluchtige generaal Ante Gotovina niet uit zou leveren. Gotovina wordt verdacht van oorlogsmisdaden tijdens de oorlog met Joegoslavië. Kroatië leidt momenteel in kwalificatiegroep 8. De demonstraties hebben niet tot arrestaties geleid.
nu.nlquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:17 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
[..]
Waar heb je deze foto vandaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |