ff snel, want ik moet zo verder, lees vanavond wel weer bijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:01 schreef livelink het volgende:
Moussy, ik dacht dat Cas een tijd geleden begonnen was met losse stapjes maken, maar dat had ik dan kennelijk gedroomd.
Dat vind ik dus helemaal niet, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:47 schreef melonovy het volgende:
Het ziet er misschien wat onsympathiek uit, maar ik heb meer baad bij het polsbandje dan er last van.
een schelp is echt waterdicht, een houten niet, of je moet al plastic zeil aan de binnenkant gaan nieten. Wij zijn van hout naar een schelp gegaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:04 schreef easy-going het volgende:
Ha, het is buitenspeeltipsvragenuurtje
Wij willen een zandbak voor Sven gaan kopen, wat is een handige?
Zo'n schelp? of van die houten vierkanten die je in folders van bouwmarkten ziet?
Had wat voor meijjjjjjjjjjjjjjj geweest...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:50 schreef Luckepuk het volgende:
hilarisch verhaal
Dat moet je ruim zien 'Kom op voor je normen en waarden mijn dochter'quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:43 schreef Luckepuk het volgende:
Ik stond bijna op het punt om te gaan meppen.. en ik vond een vloekende mama al niet echt pedagogisch verantwoord voor mijn dochter.. laat staan een meppende...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:50 schreef Luckepuk het volgende:
Heeft u ze al gezien? Die grote, van kunstof, in felle gekleurde strepen uitgevoerde eieren waarmee AH zijn winkels "opleukt"?
Suus heeft ze een paar dagen geleden al ontdekt.
Elke AH tocht werd opgeleukt met een vrolijk en blij "Eijjjjjj!" vanuit mijn wandelwagen. Als u zich realiseert dat er in elke AH vestiging een ei of 40 a 50 hangt, en Suus ook elk ei begroet met een luid "Eijjjjjj!" kunt u zich wel voorstellen dat een "boodschapje doen" een waar feest is voor madam.
Zo ook vandaag, mama was een beetje in de war en ontdekte omstreeks half 4 dat de aardappelbak leeg was. Suus in haar spijkerjas gesjord, in de wandelwagen gedeponeerd en op naar de AH. De achterwielen waren nog niet door de schuifdeuren heen of er klonk een blij "Eijjjjjj!" uit haar strotje.
Zakje aardappels gepakt ("Eijjjjjj!") en via het pad met koffie ("Eijjjjjj!") langs de koeling ("Eijjjjjj!") richting de kassa´s. Onderweg bij de conserven ("Eijjjjjj!") nog snel een potje wortels en een potje ("Eijjjjjj!") bruine bonen onderin de wagen gepleurd ("Eijjjjjj!") en we waren weer klaar voor vandaag ("Eijjjjjj!").
Staat daar zon AH medewerker, compleet in chiqeu blauw teneu (´]"Eijjjjjj!") vakken te vullen, dus een brutale Luck schiet die knaap aan en vraagt: "Wat doen jullie eigenlijk met ("Eijjjjjj!") die eieren?"
Chique blauw antwoorde: "Hoezo?" en Brutaal Luckje vervolgde: "Nou, mijn dochter ("Eijjjjjj!") kan sinds kort het woordje EI uitspreken ("Eijjjjjj!") en zo´n ei lijkt me wel leuk voor haar!"
Chique blauw twijfelde geen moment, pakte een plintenleertje ("Eijjjjjj!") en sjorde een EI tussen de plafondpanelen vandaan.
Suus pakte het ei gretig aan ("Eijjjjjj!") en ik heb dat kind nog nooit zo zien stralen!
Maar toen...... ("Eijjjjjj!")
Vanachter de peukenbalie kwam een vrouwelijk chique blauw aangerend en die vroeg hoogverontwaardigd wat we in hemelsnaam van plan waren met dat EI. Mijn komische bedoelde "uitbroeien" werd overstemd door een luid en blij "Eijjjjjj!" maar de peukenbaliedame was niet te verleiden voor mijn dochters blijheid. Het EI moest terug!
Alle eieren in deze AH vestiging waren al beloofd aan een basisschool, vertelde vrouwelijk nijdig blauw me ("Eijjjjjj!") en we kregen echt geen ei.
Mijn lichtelijk sarcastisch uitgesproken "moeten ze dan echt alle 50 eieren hebben?" kwam er snibbiger uit dan ik eigenlijk wilde zeggen, maar het nijdige blauw stond al aan het EI van Suus te rukken. Suus was geenzins van plan haar zojuist verkregen buit los te laten ("Eijjjjjj!") en ik zag dat blije trotse smoeltje("Eijjjjjj!") en die pinnige blauwe die aan dat ei stond te rukken en mijn moederinstinct kwam opborrelen.
Mijn kind, mijn broedsel, mijn vlees en bloed, zou met verbaasde lege handjes zitten omdat die amoebe in het blauw haar een ei zou ontrukken?Over mijn lijk!
![]()
Ik pakte het EI van Suus af, smeet het ei naar die amoebe en gaf het extra vaart mee met de nodige ziektes als krachtterm.
Suus zat ondertussen jammerlijk te huilen ("Eijjjjjj!""Eijjjjjj!""Eijjjjjj!") en luid vloekend, scheldend en tierend en mededelend dat ik er nooit geen stap meer over de vloer zou zetten beende ik de winkel uit.
Zo´n anderhalve meter schuin voor me klonk een luid snikkend "Eijjjjjj!" en mijn hart brak.....
Ongeveer 20 meter en 20 krachttermen verderop ontdekte ik dat ik zelfs zonder mijn zakje aardappels en 2 potjes conserven afgerekend te hebben de zaak was uitgelopen.
Dat geld wat ik normaal gesproken daarvoor kwijt was geweest heb ik nu uitgegeven bij de Wibra. Suus heeft 2 boekjes, 1 met visjes... en 1... u raadt het al... met de paashaas... en heel veel eieren.....
"Eijjjjjj!"
Kalote AH......![]()
(edit: typo´s)
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:11 schreef E.T. het volgende:
Ze heeft wel van de week ontdekt dat de commode best hoog is als je je laat vallen (papa keek even de andere kant op en *boem*) maar alleen een beetje gehuild van de schrik en 't was zo weer over
zo'n spuit pleister? Die drogen op als een soort sileconenlaagje en krabbel je er niet zomaar vanafquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef livelink het volgende:
Suus, wat kijk jij blij met je ei! Leuk voor je.
Tips gevraagd !! Job heeft op zijn wang nog één ontstoken waterpok, waar hij maar aan blijft krabben en die dus ook totaal niet geneest. Overdag kan ik hem wel afleiden als ik zie dat hij aan het krabben is, maar 's avonds en 's nachts in bed doet hij het ook. Ik ging hem net wakker maken voor zijn antibiotica en het was weer één groot bloedbad op zijn wang. Pleisters heb ik al geprobeerd, maar die trekt hij er meteen af. Ik ga hem nu maar nu hij half slaapt er een pleister opplakken, maar als iemand een goede tip heeft om hier mee om te gaan hou ik me aanbevolen.
Volgens mij gewoon van hansaplastquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:23 schreef livelink het volgende:
Spuitpleisters, die kende ik niet. Ik zal eens kijken of ik die bij onze apotheek kan krijgen morgen. Dat klinkt in ieder geval wel beter dan zo'n gewone pleister.
Herkenbaar; da's een virus wat rond gaat.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:38 schreef Luckepuk het volgende:
Zieke suus, dus heb totaal niet bijgelezen hiero.... maarre...
Voor de derde dag op rij heeft Suus ongelooflijke diarree broeken, elke keer zit het tot in haar nek en dat 2x per dag. Ik was me een breuk aan kleertjes! Verder krijgt ze elke avond koorts, oplopend tot 39,6(gisteraaf) wat wel onderdrukt wordt met een paramol.
Ik heb het idee dat ze last heeft van kiezen, maar hoe lang zouden jullie daar van uit blijven gaan? Ze voelt zich elke avond beroerd door de koorts en de diarree...Ze hangt nu dus ook als een aapje aan mij vastgeklemd....
Bestaat er ook niet zoiets als Roosvicee Laxo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:12 schreef moralia het volgende:
*kom hier ook maar weer eens buurten*
Alles gaat hier prima met Zoë, eind mei word ze alweer 3. Gaat hard is het gebruikelijke gevoel dan hè. Ze heeft alleen nog wel eens last van "harde kak" die er dan na een ochtend drama eindelijk uitkomt... Heeft iemand daar nog handige tips voor? De huisarts gaf mij ooit eens de gouden tip om dan Nutrilon Omneo te geven en dat werkte prima maar helaas wil mevrouw dat absoluut niet meer drinken omdat ze het niet meer lekker vind (is natuurlijk ook voor babies hè maar ja het hielp).
Lois, ik hoop dat die buisjes goed gaan bevallen bij Eva!
Aaahh zielig, ik had dat vroeger ook altijd. Nog steeds wel trouwens. Wat ik nu doe is voordat ik een boterham eet eerst een appel of een kiwi eten, dan een boterham en even later kan ik rustig naar de wc. Ik kan me herinneren dat ik vroeger ook Roosvicee Laxo kreeg, dat heb ik laatst nog eens geprobeerd, lekker door de karnemelk. Helaas kreeg ik er toen vreselijke buikkrampen van.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:12 schreef moralia het volgende:
*kom hier ook maar weer eens buurten*
Alles gaat hier prima met Zoë, eind mei word ze alweer 3. Gaat hard is het gebruikelijke gevoel dan hè. Ze heeft alleen nog wel eens last van "harde kak" die er dan na een ochtend drama eindelijk uitkomt... Heeft iemand daar nog handige tips voor? De huisarts gaf mij ooit eens de gouden tip om dan Nutrilon Omneo te geven en dat werkte prima maar helaas wil mevrouw dat absoluut niet meer drinken omdat ze het niet meer lekker vind (is natuurlijk ook voor babies hè maar ja het hielp).
Lois, ik hoop dat die buisjes goed gaan bevallen bij Eva!
Ha, ik zie t al voor me!quote:Op zondag 3 april 2005 21:54 schreef E.T. het volgende:
En als niks anders meer werkt moet ze toch echt aan de zwarte koffie met een zwaar shaggie erbij![]()
Hee, wat leuk Moussy! Dat meubel hebben wij in de kamer van Elise staan! (Ze heeft er zelfs al een TVtje op staan)quote:Op donderdag 14 april 2005 13:25 schreef moussy het volgende:
Cas loopt sinds gister ook thuis en sinds vanmorgen een flink aantal stappen buiten![]()
en hij denkt dat de "kast" waar de tv in staat een klimrek is
[afbeelding]
It's official....quote:Op donderdag 14 april 2005 21:06 schreef moussy het volgende:
zo dan?
[afbeelding]
níks is veilig! Peet is nu een speaker leeg aan het plukken, er stak een pen uit, maar er bleek meer in te zitten
Ik wist dat er (naast het met je handen spetteren in 't beetje water van de wc) nog een reden was waarom ik de klep tegenwoordig altijd dichtdoequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:18 schreef jessie het volgende:
Schitterend dit![]()
![]()
O en Bo en Janneke hebben net als Rene en Eva en Iris de lol van het "plakken met maandverband" ontdekt. O en ontdekt dat tampons allemaal in de wcpot kunnen drijven![]()
Gek he, dat ze dat zo'n eng stukje vinden, Sven kan er soms naar kijken, en andere keren wordt hij heel onrustig (dat dat apparaat op hol slaat vind hij prachtig, maar als Po die stapel omvertrekt gaat hij hard NEENEENEE gillen)quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:17 schreef bixister het volgende:
grappig vond ik: gisteren bij 't eten 'vertelde' hij voor 't eerst iets over iets dat eerder had plaatsgevonden; hij had 's middags een teletubbies DVD zitten kijken met die 'enge' scene over de doldraaiende tubbietoast-machine. hij kan er de laatste tijd inmiddels wel naar kijken (in 't begin moest ie dan huilen, zo erg vond hij het). maar het blijft een scene die hij niet echt leuk vindt. en bij 't eten begon hij mij dus over die scene te 'vertellen'; met allerlei drukke gebaren en de woorden die hij tot z'n beschikking heeft, over hoe erg dat wel niet was dat al die koekies (tietoeps) door de lucht vlogen (ow neeh! - inclusief wanhopige blik) en dat NoeNoe het allemaal op moest ruimen. maarrrr dat ze wel heeeel veel koekies konden opeten (haphaphap!) nu (dat benadruk ik er altijd bij om hem gerust te stellen, dat de teletubbies 't zelf best leuk vinden al die koekjes).
Fachelle is laatst 3 nachten gillend wakker geworden compleet overstuur, maar we kwamen dr niet achter wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Gek he, dat ze dat zo'n eng stukje vinden, Sven kan er soms naar kijken, en andere keren wordt hij heel onrustig (dat dat apparaat op hol slaat vind hij prachtig, maar als Po die stapel omvertrekt gaat hij hard NEENEENEE gillen)
Wat lekker dat het zo lekker gaat met Piet![]()
Cas![]()
![]()
quote:Telling the truth is just a weak excuse for a lack of imagination. - Garak Andrew J. Robinson, Star Trek - Deep Space 9
Oh! Wat vreselijk leuk!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:20 schreef moussy het volgende:
Gelukkig heb ik René al
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |