Herkenbaar; da's een virus wat rond gaat.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:38 schreef Luckepuk het volgende:
Zieke suus, dus heb totaal niet bijgelezen hiero.... maarre...
Voor de derde dag op rij heeft Suus ongelooflijke diarree broeken, elke keer zit het tot in haar nek en dat 2x per dag. Ik was me een breuk aan kleertjes! Verder krijgt ze elke avond koorts, oplopend tot 39,6(gisteraaf) wat wel onderdrukt wordt met een paramol.
Ik heb het idee dat ze last heeft van kiezen, maar hoe lang zouden jullie daar van uit blijven gaan? Ze voelt zich elke avond beroerd door de koorts en de diarree...Ze hangt nu dus ook als een aapje aan mij vastgeklemd....
Bestaat er ook niet zoiets als Roosvicee Laxo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:12 schreef moralia het volgende:
*kom hier ook maar weer eens buurten*
Alles gaat hier prima met Zoë, eind mei word ze alweer 3. Gaat hard is het gebruikelijke gevoel dan hè. Ze heeft alleen nog wel eens last van "harde kak" die er dan na een ochtend drama eindelijk uitkomt... Heeft iemand daar nog handige tips voor? De huisarts gaf mij ooit eens de gouden tip om dan Nutrilon Omneo te geven en dat werkte prima maar helaas wil mevrouw dat absoluut niet meer drinken omdat ze het niet meer lekker vind (is natuurlijk ook voor babies hè maar ja het hielp).
Lois, ik hoop dat die buisjes goed gaan bevallen bij Eva!
Aaahh zielig, ik had dat vroeger ook altijd. Nog steeds wel trouwens. Wat ik nu doe is voordat ik een boterham eet eerst een appel of een kiwi eten, dan een boterham en even later kan ik rustig naar de wc. Ik kan me herinneren dat ik vroeger ook Roosvicee Laxo kreeg, dat heb ik laatst nog eens geprobeerd, lekker door de karnemelk. Helaas kreeg ik er toen vreselijke buikkrampen van.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:12 schreef moralia het volgende:
*kom hier ook maar weer eens buurten*
Alles gaat hier prima met Zoë, eind mei word ze alweer 3. Gaat hard is het gebruikelijke gevoel dan hè. Ze heeft alleen nog wel eens last van "harde kak" die er dan na een ochtend drama eindelijk uitkomt... Heeft iemand daar nog handige tips voor? De huisarts gaf mij ooit eens de gouden tip om dan Nutrilon Omneo te geven en dat werkte prima maar helaas wil mevrouw dat absoluut niet meer drinken omdat ze het niet meer lekker vind (is natuurlijk ook voor babies hè maar ja het hielp).
Lois, ik hoop dat die buisjes goed gaan bevallen bij Eva!
Ha, ik zie t al voor me!quote:Op zondag 3 april 2005 21:54 schreef E.T. het volgende:
En als niks anders meer werkt moet ze toch echt aan de zwarte koffie met een zwaar shaggie erbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |