Oh shit, nee toch. Komop jongens allemaal op de barricades dit moeten we tegenhouden!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef ThE_ED het volgende:
Francois boulanger komt weer terug bij lingo.
Dat is inderdaad opmerkelijk nieuws.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef Darklight het volgende:
Storm in een glas water
Ik denk dat ik wel eens gelijk kon hebben.quote:
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel eens gelijk kon hebben.
Breaking News : Musician Michael Jackson Found Deadquote:Op maandag 21 maart 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel eens gelijk kon hebben.
Bron?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Breaking News : Musician Michael Jackson Found Dead
March 21, 2005
(This story is still developing : published 8 minutes ago)
In what appears to be an apparent suicide, musician Michael Jackson was pronounced dead as a result of cardiac arrest after consuming more than two-dozen sleeping pills.
Complete details are not yet available, as this story is still developing.
Wtf, is dit serieus?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
March 21, 2005
In what appears to be an apparent suicide, musician Michael Jackson was pronounced dead as a result of cardiac arrest after consuming more than two-dozen sleeping pills.
what he saidquote:Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef TheFrankey het volgende:
wat echt belangrijk is hoor je anders nu al op het nieuws
http://michael.jackson.sw(...)usician-overdose.phpquote:Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
March 21, 2005
i knowquote:Op maandag 21 maart 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://michael.jackson.sw(...)usician-overdose.php
Ja hallo![]()
Lijkt mij ook inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:51 schreef Noca het volgende:
Ben benieuwd...maar als het echt big news is laten ze dat toch meteen wel weten?
www.nieuwstracker.nl heeft anders ook nog steeds niets hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
Op www.cnn.com staat niks speciaals, dus het moet wel iets nationaals zijn.
Neuh, dat mag niet in Groot-Brittannië.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Misschien kondigt Elizabeth haar aftreden van de troon aan?
Ja ongeveer net zo spannend als de vraag naar wat voor drinkgelegenheid we uit gaan.quote:
Dan moet het over RTL zelf gaan.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
www.nieuwstracker.nl heeft anders ook nog steeds niets hoor.
Logisch, RTL4 heeft de primeur natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 18:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
www.nieuwstracker.nl heeft anders ook nog steeds niets hoor.
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef Sidekick het volgende:
De opvolger van Dany Blind heeft ontslag genomen bij Ajax.
Die gaat sowieso wel dood. Net als iedereen.quote:
En dat wordt live uitgezonden ?quote:
quote:
Ja ik ben ook erg blij dat ik deze nog even meekreeg voor het avondeten.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bedankt. Het topic was me bijna ontgaan.
En natuurlijk een eervolle vermelding voor PBerends.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik ben ook erg blij dat ik deze nog even meekreeg voor het avondeten.
Bedankt Nietz!
En zijn parasitaire siamese tweeling.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En natuurlijk een eervolle vermelding voor PBerends.
Deze kennen we nog nietquote:Op maandag 21 maart 2005 19:08 schreef HellRaver het volgende:
http://fok.user.swellserv(...)usician-overdose.php
quote:
Zou het?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet nou al dat het een klotestreek wordt van Rick Nieman.
Niks speciaal nieuws.
Dan maken we hem af want ik heb nu RTL4 er al op staan en ik moet nou naar Marc marie luisterenquote:
Lijkt me wel.quote:
Marc-Marie? Waar?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan maken we hem af want ik heb nu RTL4 er al op staan en ik moet nou naar Marc marie luisteren
Nog 12 minuten, dan zullen we het wetenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan maken we hem af want ik heb nu RTL4 er al op staan en ik moet nou naar Marc marie luisteren
Dat zal wel geniaal zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:22 schreef ferrarifreak het volgende:
Zal inderdaad wel niks zijn.
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat zal wel geniaal zijn.
"Dames en heren er is vandaag helemaal niks interessant gebeurd. Dus gaan we nu een herhaling van GTST kijken."
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat zal wel geniaal zijn.
"Dames en heren er is vandaag helemaal niks interessant gebeurd. Dus gaan we nu een herhaling van GTST kijken."
de ene nicht voor de anderequote:
dan was het echt belangrijk....quote:Op maandag 21 maart 2005 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
ze zeiden ook 'misschien'
dus blijkbaar is het item al geschrapt
Helaas, geen doden.quote:
50 cent is duurder gewordenquote:
Ik ga *nu* een ban voor je aanvragen!quote:
uhmmm neequote:Op maandag 21 maart 2005 19:35 schreef svenski het volgende:
Was dat Michael Jackson verhaal serieus trouwens?
Dat valt makkelijker te controleren. Niet dat ze het controleren, maar tochquote:Op maandag 21 maart 2005 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belachelijke maatregel. Waarom breezers duurder maken en nog sterkere drank goedkoper? Of zijn ze er zo zeker van dat de jeugd dan niet naar die zwaardere drank grijpt?
Ik stuur wel een accept-giroquote:Op maandag 21 maart 2005 19:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik ga *nu* een ban voor je aanvragen!![]()
1700 views in een uurtje tijd. Steken we weer in de pocket voor NWS![]()
Hmz vaag... wat is dit dan voor onzin site?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:38 schreef svenski het volgende:
[..]
Hmz vaag... wat is dit dan voor onzin site?
http://michael.jackson.sw(...)usician-overdose.php
quote:
Zalm heeft nog geen Breezer-aandelenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belachelijke maatregel. Waarom breezers duurder maken en nog sterkere drank goedkoper? Of zijn ze er zo zeker van dat de jeugd dan niet naar die zwaardere drank grijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |