En dan krijgen we strax ook nog een vet-tax en moeten we allemaalquote:Op maandag 21 maart 2005 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zaterdag ¤2,32 voor een broccoli en ¤1,92 voor 2 vleestomaten moeten betalen bij de Ap.
Leuk hoor gezond eten, maar een aanslag op je portemonnee....
Ga naar de marktquote:Op maandag 21 maart 2005 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zaterdag ¤2,32 voor een broccoli en ¤1,92 voor 2 vleestomaten moeten betalen bij de Ap.
Leuk hoor gezond eten, maar een aanslag op je portemonnee....
is dat ook duurder geworden dan???quote:Op maandag 21 maart 2005 18:55 schreef Dos37 het volgende:
Bier is ook veelste duur
Ik werk vaak overdag en naar de markt in R'dam wil je eigenlijk nietquote:
Zelfs bij de groenteboer is het voordelig dan bij appie....quote:Op maandag 21 maart 2005 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik werk vaak overdag en naar de markt in R'dam wil je eigenlijk niet.
Mja ik ga ook vaak genoeg naar andere supermarkten hoor, het kwam nu toevallig ff handig uit om bij de Ap naar binnen te stappen, maar toen ik die prijzen zag had ik daar eigenlijk al acuut spijt van. Niet normaal... 5 gulden voor een broccoliquote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zelfs bij de groenteboer is het voordelig dan bij appie....
Als ik even snel iets moet hebben ga ik ook naar Appie, maar het is gewoon reteduur. Dat ik daar regelmatig kom is gewoon uit gemakzuchtquote:Op maandag 21 maart 2005 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja ik ga ook vaak genoeg naar andere supermarkten hoor, het kwam nu toevallig ff handig uit om bij de Ap naar binnen te stappen, maar toen ik die prijzen zag had ik daar eigenlijk al acuut spijt van. Niet normaal... 5 gulden voor een broccoli.
En dan te bekijken dat sommige mensen nog steeds omrekenen naar guldens... Nutteloosquote:Op maandag 21 maart 2005 19:22 schreef ToYDoLL het volgende:
guldens zijn zo jaren 90als je nog steeds terug rekent kan je helemaal niks meer kopen met het commentaar: (vul random product in) voor (vul enorm te hoog bedrag in) gulden
...
Ik ben een AH groenteboer en ook ik vind de groente op dit moment veels te duur. Alleen is daar een simpele reden voor namelijk ruim 50% van de oogst in Spanje/Italie waar veel groentes van de AH vandaan komen, is mislukt. Ik heb plaatjes gezien met ijsbergslavelden met 10 centimeter sneeuw eropquote:Op maandag 21 maart 2005 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja ik ga ook vaak genoeg naar andere supermarkten hoor, het kwam nu toevallig ff handig uit om bij de Ap naar binnen te stappen, maar toen ik die prijzen zag had ik daar eigenlijk al acuut spijt van. Niet normaal... 5 gulden voor een broccoli.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |