Okey, en hoe komen 13-jarigen aan alcohol, door te stappen? supermarkt?quote:'Bier en breezers moeten duurder'
Minister Hoogervorst van Volksgezondheid wil de prijzen verhogen van bier en gemixte drankjes, zoals breezers.
Jongeren
De maatregel moet ervoor zorgen dat jongeren minder gaan drinken. Uit een nog niet gepubliceerd onderzoek in opdracht van Volksgezondheid blijkt dat jongeren onder de 16 steeds meer drinken. Nu drinken jongeren van 13 jaar zo'n zes glazen alcohol per week.
Alcoholreclame
Hoogervorsts plan is tot stand gekomen na overleg met drankproducenten en gezondheidsorganisaties. Daar is ook afgesproken om alcoholreclames in de vroege avond te verbieden.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:39 schreef Conflict het volgende:
ach, vaak gaat het om een te verwaarlozen verhoging.
Als bier een euro duurder wordt koop ik wel een brood minder.
Urusai!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:00 schreef pooier het volgende:
Een krat is 6 euro man (ow ik betaal me scheel)
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2005 07:11 schreef socko het volgende:
Hard drugs kunnen ze niet duur genoeg maken
Eet jij net zoveel broden als dat je bier drinkt?quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:39 schreef Conflict het volgende:
een biertje telt gelukkig als een bruine boterham met kaas ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:39 schreef Conflict het volgende:
met water jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:44 schreef daeri het volgende:
Tja, dat word indrinken voordat je uit gaat
Succes
Ik had het eigelijk alleen over het duurder worden van het bier, mensen van 13 die alcohol drinkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |