Ik heb je oude ondertitel gejatquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef pberends het volgende:
LOL, Net op NOS Journaal: "Dorothea (Visser) wordt waarschijnlijk heilig verklaard door de Paus".
quote:
Ja inderdaad heus breng je Nick dan naar huisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
Sjors, ongeloofwaardige big. Op de brandstapel met haar.
Hey, die dude heeft vader issues! Laat hemquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is echt een big ding voor Nick he
Ik vond het erg zielig en ik had een brok in mijn keelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:16 schreef Beach het volgende:
Opeens had ik heel veel sympathie voor Nick.
Ja die arme Nick hij is gewoon cool ik had het de hele tijd al doorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:16 schreef Beach het volgende:
Opeens had ik heel veel sympathie voor Nick.
Daar ging het niet om, ik herkende veel van mijn gevoel zoals hij het omschreef.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die arme Nick hij is gewoon cool ik had het de hele tijd al door![]()
Idem. Maar hij heeft er meerdere omschreven en ik hou het nog persoonlijk, dus ik ga niet zeggen welke, maar vandaag voelde ik een stukje van hoe hij zich voeldequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, ik herkende veel van mijn gevoel zoals hij het omschreef.
hierzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Idem. Maar hij heeft er meerdere omschreven en ik hou het nog persoonlijk, dus ik ga niet zeggen welke, maar vandaag voelde ik een stukje van hoe hij zich voelde
Vandaag was het mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
Wat een vreselijk saaie serie is het geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |