Jammer.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:38 schreef Noca het volgende:
Ik heb een keer gerodelt... op een betonnen baan oid. Ben halverwege van dat bakkie gepleurt en had allemaal schroeiplekken op mijn benen en armen. Geen gerodel meer voor mij na dit incidentje, ik heb het niet in me.
In harderwijk hebben ze zo'n baan nagebouwd... tenminste het eerste gedeelte van de baan van Turijn... kan je mooi hier oefenen.. (ik woon in Ermelo das er naast)quote:Op zondag 20 maart 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer.
Maar dan gaan we toch eerst droogrodelen.
Deze ervaring was me al iets te droog.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer.
Maar dan gaan we toch eerst droogrodelen.
Welnee !!quote:Op zondag 20 maart 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Voor basketballen ben ik te klein ....
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:01 schreef sooty het volgende:
Ik krijg opeens visioenen van die kogelronde rodelaarster ihkv. meedoen is belangrijker dan winnen.
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:08 schreef sooty het volgende:
[..]
Nee joh, dat was de nationaal kampioene.
Doe even niet zo lollig.Ik ben serieus.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:12 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Rodelen? Dan ga ik liever jodelend roddelen.
Das alleen geen Olympische sport
ja die moeten onderop.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:24 schreef yvonne het volgende:
Is dit ook iets voor vrouwen?
Tss. Een ECHTE rodelaar is de HELE WEEK met z'n SPORT bezig.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
Bestaat de Weekend nog ?
Daar had ik meer mee vroeger.
Als het geen Olympische sport is dan is het geen optie LF.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:47 schreef Leatherface het volgende:
Waarom niet skeletonnen? Op je buik op een sleetje.
Skeleton is OOK Olympischquote:Op zondag 20 maart 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Als het geen Olympische sport is dan is het geen optie LF.
Ja ik kijk er naar uitquote:Op maandag 21 maart 2005 15:33 schreef SCH het volgende:
Dan doen we ook geen tanga en scheren we toch gewoon alles, is er ook geen luchtweerstand.
Ik heb zin man
Dat ligt aan het actuele gewicht van het moment.Dat zal bij ons dus wel fluctueren.quote:
Gewoon wat het lekkerste voel en hoe we het beste in elkaar passen toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ligt aan het actuele gewicht van het moment.Dat zal bij ons dus wel fluctueren.
Ja maar dat hoeft de rest niet te weten.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon wat het lekkerste voel en hoe we het beste in elkaar passen toch?
Dan wil ik de BOB zijn!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef Remzz het volgende:
Je kunt ook gaan bobsleeen kun je met z'n 4en.
quote:
Thuiswedstrijd, kat in het bakkie.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb ingeschreven voor de één- en tweemansrodel. Volgende week kwalificatiewedstrijd in Thialf.
Het vliegt er al af door de zenuwen, trainer.quote:SCH moet nog wel wat kilootjes kwijt trouwens, hij zit boven de limiet.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:23 schreef SCH het volgende:
Er kan weinig meer misgaan
Een oranje sponsor?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:41 schreef SCH het volgende:
Nou ja, als je het niet verder vertelt. We hebben een nieuwe rodel en een nieuwe sponsor.
Een oranje.
Curling lijkt me ook wel wat. Vooral als het deense damesteam ook meedoet.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Is curling niets voor je Tong? Daarin zou je je toch ook moeten kunnen kwalificeren voor de Winterspelen. Ik zou me trouwens liever voor de Zomerspelen kwalificeren: veel lekkerder weer, meer aandacht, leuke athletes in het Olympisch dorp enzo
Het Noorsequote:Op zaterdag 5 november 2005 10:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Curling lijkt me ook wel wat. Vooral als het deense damesteam ook meedoet.
Ja maar de foto's van later in de avond/nacht niet posten hoor. Anders is het contrast zo groot.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef popolon het volgende:
Ik weet 't tong, ik heb die foto genomen weet je nog?
quote:
Jaquote:
Wat nouquote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
Kandidaten kunnen zich nog één week aanmelden.
Ik heb het over de sponsoring man.quote:
Ja onderschat onsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef WEST het volgende:
ik ben benieuwd tong, het is natuurlijk niet niks laatste worden bij de spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hij zwabberde nogal. Ik hoorde je nog roepen : 'Niet hier Tong.'quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
Misschien moeten we toch een kleiner maatje pak voor je kopen, hij lubberde een beetje.
Je genotsstaaf ziet er op tv pas echt groot uit in dit pak manquote:Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij zwabberde nogal. Ik hoorde je nog roepen : \'Niet hier Tong.\'
Beetje flauwe beargumentering waarom je nou rodelen met Tong zo fantastisch vond...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:09 schreef SCH het volgende:
We waren net op tv in Studio Sport, heeft iemand ons gezien?
Had ik dan de waarheid moeten zeggen, vind je?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beetje flauwe beargumentering waarom je nou rodelen met Tong zo fantastisch vond...
Tuurlijk, platte televisie scoort.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik dan de waarheid moeten zeggen, vind je?![]()
"Ik vind het zo heerlijk om in mijn latex pakje op een bordje te liggen en dat Tong zich dan bovenop me boort en dat ik dan zijn genotsstaaf tegen mijn ruggengraat voel en dat die harder wordt als we boven de 200 km komen" - mag dat in studio sport?quote:
Wij niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 13:43 schreef maril het volgende:
Tuurlijk lekker toch, alleen klopt de volgorde niet volgens mij.
of jullie liggen erg ingewikkeld ik bedoel als jij als eerste ligt .................men ligt toch bij het roddelen op de rug
quote:[quote]Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef maril het volgende:
Op maandag 6 februari 2006 18:55 schreef maril het volgende:
[..]
Dat stond Willem Alexander ook niet bij de elfstedentocht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
zeg tong je staat niet op de de deelnemerslijst hoe kan dat![]()
![]()
Niet onder zijn echte naam he he, als zijn verleden bekend wordtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
zeg tong je staat niet op de de deelnemerslijst hoe kan dat![]()
![]()
oja hij heeft Willem van oranje toch vermoordquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet onder zijn echte naam he he, als zijn verleden bekend wordt![]()
Oh, dát bedoelde hij toen met: "Kom, we gaan effe trainen, mop."quote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
"Ik vind het zo heerlijk om in mijn latex pakje op een bordje te liggen en dat Tong zich dan bovenop me boort en dat ik dan zijn genotsstaaf tegen mijn ruggengraat voel en dat die harder wordt als we boven de 200 km komen"
Ik vond toen de trainingen zelfs leuker dan de wedstrijdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, dát bedoelde hij toen met: "Kom, we gaan effe trainen, mop."
Jij bent altijd zo nerveus bij wedstrijden, dan ga je gek doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond toen de trainingen zelfs leuker dan de wedstrijd
rodelen, niet roddelenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo nerveus bij wedstrijden, dan ga je gek doen.
Da's tong die had zijn pak in de bus laten liggenquote:
Ja, wrijf het even in.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef SCH het volgende:
Nog even die foto van de testrit dan zien je hoe gezellig we het hebben
[afbeelding]
Dat is voor éénkennige mietjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef SCH het volgende:
Het alleenrodelen is nu trouwens op de BBC, dat is pas een zielige sport.
En de zomertraining ook nog even in beeld:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef SCH het volgende:
Nog even die foto van de testrit dan zien je hoe gezellig we het hebben
[afbeelding]
Geldt dat ook voor de paralympics? Dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef HeatWave het volgende:
Mocht je een internet aansluiting nodig hebben, die gassies met Dell laptops+vodafone UMTS kaarten heb ik uitgerust met hun spullen.
Als we het sponsoren, dan vast welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor de paralympics? Dat zou tof zijn
Atos Origin ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we het sponsoren, dan vast wel.
Dat is niet van het masseren gekkiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:57 schreef tong80 het volgende:
Je hebt te hard gemasseerd SCH.Kleine kink in de kabel.
Je vingerafdrukken staan in m'n lies
Aah, dus Tong gaat toch onderop.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef SCH het volgende:
Gerhard slaapt nog trouwens, dat is zijn beste voorbereiding.
mischien handig om een nieuwsbericht te schrijven over deze 2 heldenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef Falco het volgende:
Zet hem op heren!
Super.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:06 schreef pfaf het volgende:
BY CAR:
From Torino or France via the Frejus tunnel (A32 motorway):
take the exit for Oulx and follow the signs to the park&ride terminal. Attention! Buy your ticket for this car park in advance: without a booking access is not guaranteed! From the car park take the shuttle bus for the Competition Venue.
Al weet ik dat Tong's Engels niet geweldig is.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef WEST het volgende:
[..]
mischien handig om een nieuwsbericht te schrijven over deze 2 helden
Dat laatste levert je wel toegang tot elke plek in Turijn hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Super.
Tong is die kaart kwijt waarmee je overal inkomt.
En ik heb een scheur in mijn broek
Ik zal eens kijken vanavond! Mits ze goed presteren natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef WEST het volgende:
[..]
mischien handig om een nieuwsbericht te schrijven over deze 2 helden
is die latex broekje gescheurtquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Super.
Tong is die kaart kwijt waarmee je overal inkomt.
En ik heb een scheur in mijn broek
Gezonde spanning, maakt neits uit joh. Gewoon op Tong's ervaring vertrouwen, die ging in Innsbruck al naar beneden..quote:
Ja dat is zo. Hij is echt mijn baken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gezonde spanning, maakt neits uit joh. Gewoon op Tong's ervaring vertrouwen, die ging in Innsbruck al naar beneden..
Die 'remmen' zijn nog weken blauw geweest, jah.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:58 schreef SCH het volgende:
Toen kneep ik veel te vroeg in de remmen
Jammer dat je niet keer mee kan in het begeleidingsteam.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die 'remmen' zijn nog weken blauw geweest, jah.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef shmoopy het volgende:
Gaan we nog een beetje ons best doen, heren?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef tong80 het volgende:
Brons kunnen we mee leven. Maar ik ga me beraden of we zo door kunnen gaan. SCH trekt te vaak z'n eigen plan.
Ik was je voor.Ik schaam me dat ik niet eerder mijn conclusies heb getrokken.Je moet weer met heel veel geld komen, net als de vorige keer, wil je dat ik overweeg met je door te gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]Ik heb allang gezegd dat ik niet met je verder wil. Ik ga solorodelen
Ik ben gewoon teleurgesteld in je. Ik weet ook wel dat het goed komt maar nu even niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef SCH het volgende:
Zo praten we altijd met elkaar na een wedstrijd.
Over 4 jaar staan we er weer hoor
Ik heb je die laatste bocht toch al vergeven?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld in je. Ik weet ook wel dat het goed komt maar nu even niet.
Ok, maar het zat diepquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je die laatste bocht toch al vergeven?
Terwijl we in die bocht wat minder diep zouden zitten, daar hebben we uren over zitten overleggen en waren we het over eens. En dan toch strek je daar je linkerknie waardoor ik met linkeroor tegenwicht moet bieden.quote:
Hilarisch??????quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:04 schreef Falco het volgende:
Jullie staan inmiddels op de winterspelenblog hoor
Maar waarom dan weer rodelen? Waarom niet schansspringen?quote:
Tong80 heeft een brief naar de kunstschaatsbond gestuurd waarom er geen mannenparen mogen meedoen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar waarom dan weer rodelen? Waarom niet schansspringen?
Met een beetje geluk sluiten zich nog een paar FOK!kers aan en hebben we een landenteam!
Dat is tegelijk met Will & Gracequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:18 schreef WEST het volgende:
oja gefeliciteerd Tong en SCH met jullie bronse medaile, morgen ophalen in medalplaza?
ja wat wil je nou hebben..., een olympische medaile of een stom TV programmaquote:
nee ze zijn met z'n 2en en 2x2 = 4quote:
Coach?quote:Op woensdag 14 februari 2018 13:12 schreef alpeko het volgende:
Ik heb wel eens gerodeld op een sommerrodelbahn... ben ik nu geschikt?
Hangt van jouw opening af.... agendatechnischquote:Op woensdag 14 februari 2018 13:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nice, wanneer gaan we trainen.
Ik..... kan wel een gaatje vinden denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2018 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hangt van jouw opening af.... agendatechnisch
Gestopt met fok.quote:Op woensdag 14 februari 2018 13:13 schreef Keano het volgende:
Even offtopic: wat is er nu precies met Tong80 gebeurd? Ben hem al ff kwijt hier.
Kanquote:Op woensdag 14 februari 2018 13:09 schreef heywoodu het volgende:
» Er is al 4380 dagen niet in dit topic gepost. --> OWS
Staat dit aanbod nog? Kunnen we nog mensen vinden? Wie gaat onder, wie boven?
Uit de bocht gevlogen en sindsdien zoek.quote:Op woensdag 14 februari 2018 13:13 schreef Keano het volgende:
Even offtopic: wat is er nu precies met Tong80 gebeurd? Ben hem al ff kwijt hier.
Hij leeft nog want heeft gister nog op Facebook gepostquote:Op donderdag 15 februari 2018 04:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uit de bocht gevlogen en sindsdien zoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |