Gezonde spanning, maakt neits uit joh. Gewoon op Tong's ervaring vertrouwen, die ging in Innsbruck al naar beneden..quote:
Ja dat is zo. Hij is echt mijn baken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gezonde spanning, maakt neits uit joh. Gewoon op Tong's ervaring vertrouwen, die ging in Innsbruck al naar beneden..
Die 'remmen' zijn nog weken blauw geweest, jah.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:58 schreef SCH het volgende:
Toen kneep ik veel te vroeg in de remmen
Jammer dat je niet keer mee kan in het begeleidingsteam.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die 'remmen' zijn nog weken blauw geweest, jah.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef shmoopy het volgende:
Gaan we nog een beetje ons best doen, heren?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef tong80 het volgende:
Brons kunnen we mee leven. Maar ik ga me beraden of we zo door kunnen gaan. SCH trekt te vaak z'n eigen plan.
Ik was je voor.Ik schaam me dat ik niet eerder mijn conclusies heb getrokken.Je moet weer met heel veel geld komen, net als de vorige keer, wil je dat ik overweeg met je door te gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]Ik heb allang gezegd dat ik niet met je verder wil. Ik ga solorodelen
Ik ben gewoon teleurgesteld in je. Ik weet ook wel dat het goed komt maar nu even niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef SCH het volgende:
Zo praten we altijd met elkaar na een wedstrijd.
Over 4 jaar staan we er weer hoor
Ik heb je die laatste bocht toch al vergeven?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld in je. Ik weet ook wel dat het goed komt maar nu even niet.
Ok, maar het zat diepquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je die laatste bocht toch al vergeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |