Ja onderschat onsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef WEST het volgende:
ik ben benieuwd tong, het is natuurlijk niet niks laatste worden bij de spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hij zwabberde nogal. Ik hoorde je nog roepen : 'Niet hier Tong.'quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
Misschien moeten we toch een kleiner maatje pak voor je kopen, hij lubberde een beetje.
Je genotsstaaf ziet er op tv pas echt groot uit in dit pak manquote:Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij zwabberde nogal. Ik hoorde je nog roepen : \'Niet hier Tong.\'
Beetje flauwe beargumentering waarom je nou rodelen met Tong zo fantastisch vond...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:09 schreef SCH het volgende:
We waren net op tv in Studio Sport, heeft iemand ons gezien?
Had ik dan de waarheid moeten zeggen, vind je?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beetje flauwe beargumentering waarom je nou rodelen met Tong zo fantastisch vond...
Tuurlijk, platte televisie scoort.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik dan de waarheid moeten zeggen, vind je?![]()
"Ik vind het zo heerlijk om in mijn latex pakje op een bordje te liggen en dat Tong zich dan bovenop me boort en dat ik dan zijn genotsstaaf tegen mijn ruggengraat voel en dat die harder wordt als we boven de 200 km komen" - mag dat in studio sport?quote:
Wij niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 13:43 schreef maril het volgende:
Tuurlijk lekker toch, alleen klopt de volgorde niet volgens mij.
of jullie liggen erg ingewikkeld ik bedoel als jij als eerste ligt .................men ligt toch bij het roddelen op de rug
quote:[quote]Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef maril het volgende:
Op maandag 6 februari 2006 18:55 schreef maril het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |