Dat stond Willem Alexander ook niet bij de elfstedentocht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
zeg tong je staat niet op de de deelnemerslijst hoe kan dat![]()
![]()
Niet onder zijn echte naam he he, als zijn verleden bekend wordtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
zeg tong je staat niet op de de deelnemerslijst hoe kan dat![]()
![]()
oja hij heeft Willem van oranje toch vermoordquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet onder zijn echte naam he he, als zijn verleden bekend wordt![]()
Oh, dát bedoelde hij toen met: "Kom, we gaan effe trainen, mop."quote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
"Ik vind het zo heerlijk om in mijn latex pakje op een bordje te liggen en dat Tong zich dan bovenop me boort en dat ik dan zijn genotsstaaf tegen mijn ruggengraat voel en dat die harder wordt als we boven de 200 km komen"
Ik vond toen de trainingen zelfs leuker dan de wedstrijdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, dát bedoelde hij toen met: "Kom, we gaan effe trainen, mop."
Jij bent altijd zo nerveus bij wedstrijden, dan ga je gek doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond toen de trainingen zelfs leuker dan de wedstrijd
rodelen, niet roddelenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo nerveus bij wedstrijden, dan ga je gek doen.
Da's tong die had zijn pak in de bus laten liggenquote:
Ja, wrijf het even in.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef SCH het volgende:
Nog even die foto van de testrit dan zien je hoe gezellig we het hebben
[afbeelding]
Dat is voor éénkennige mietjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef SCH het volgende:
Het alleenrodelen is nu trouwens op de BBC, dat is pas een zielige sport.
En de zomertraining ook nog even in beeld:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef SCH het volgende:
Nog even die foto van de testrit dan zien je hoe gezellig we het hebben
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |