wat slim: op haar blondheid beroepenquote:Ik zei als domme blondjesgrap ‘Brad Pitt’ zodat er in ieder geval geld verloren werd.
Dat janken toenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
Het viel mij idd ook op dat Victoria niet echt geliefd was binnen de groep.
Die actie van haar rollende ogen is niet in 1 screenshot te vangen. Je moet het filmpje zien om het echt te kunnen waarderenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb hem!! even uploaden.
edit: hier is de foto met victoria wanneer Yvonne binnenkomt
[afbeelding]
Tis zo ook al grappig. Maar inderdaad, het filmpje zelf is nog leukerquote:Op zondag 20 maart 2005 17:22 schreef Magics het volgende:
[..]
Die actie van haar rollende ogen is niet in 1 screenshot te vangen. Je moet het filmpje zien om het echt te kunnen waarderen
Da's zeker zo ja...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:22 schreef Magics het volgende:
[..]
Die actie van haar rollende ogen is niet in 1 screenshot te vangen. Je moet het filmpje zien om het echt te kunnen waarderen
vind vooral die 10cc aanwijzing echt briljant! het nummer Im not in love staat niet alleen op The original soundtrack uit 1975 maar ook op Mirror Mirror uit 1995. Daarop is het het laatste nummer. En als je spiegelt kom je bij het eerste nummer op dit album, getiteld 'Yvon is the one'.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:20 schreef alwaysthebest het volgende:
In boulevard zei Marc-Marie dat de volgende mol naar Argentinie ging
edit: ik zat net de uitleg van de hints de luisteren: achteraf zijn sommige best logisch luister hier
Dat is echt een coole hint inderdaad. Vorige jaren zaten er veel meer van dat soort dingen in! Zie ze kunnen het nog wel, maar laten het alleen niet helemaal zien!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:46 schreef evert het volgende:
[..]
vind vooral die 10cc aanwijzing echt briljant! het nummer Im not in love staat niet alleen op The original soundtrack uit 1975 maar ook op Mirror Mirror uit 1995. Daarop is het het laatste nummer. En als je spiegelt kom je bij het eerste nummer op dit album, getiteld 'Yvon is the one'.
Iedereen heeft het zo druk met zoeken naar aanwijzingen die er niet (?) zijn dat de makers veel ideeen hebben op kunnen vor toekomstige "mollen" doen dankzij de Internetvrienden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:54 schreef somegirl het volgende:
[..]
Dat is echt een coole hint inderdaad. Vorige jaren zaten er veel meer van dat soort dingen in! Zie ze kunnen het nog wel, maar laten het alleen niet helemaal zien!
Ben wel benieuwd welke BNers er volgend jaar mee.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:20 schreef alwaysthebest het volgende:
In boulevard zei Marc-Marie dat de volgende mol naar Argentinie ging
Ben nu aan het luisterenquote:edit: ik zat net de uitleg van de hints de luisteren: achteraf zijn sommige best logisch luister hier
Niet alles wat kijkers als aanwijzing opvatten is door de makers als zodanig bedoeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:08 schreef berc het volgende:
waarom zeiden ze niks over die morscode en dat gebeuren van "voo jullie hier geen clous of soms wel"
mis ik iets?
dan zou het wel erg toevallig zijn dat al die letters kloppen, behalve een rquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet alles wat kijkers als aanwijzing opvatten is door de makers als zodanig bedoeld.
Och, ik vond het wel erg ver gezocht. Op die manier vind je overal wel iets.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dan zou het wel erg toevallig zijn dat al die letters kloppen, behalve een r
er was wel een clou in de lineup, maar ik denk dat de "r" met opzet weg is gelaten waardoor iedereen zich zo op de r ging focussen dat ze niet goed naar het beeld keken (de vergrootte 5 & 6)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:08 schreef berc het volgende:
waarom zeiden ze niks over die morscode en dat gebeuren van "voo jullie hier geen clous of soms wel"
mis ik iets?
uhu uhu, dat was echt het enige dat ze zei...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:15 schreef somegirl het volgende:
ik vond angela niet echt geweldig bij blvd, ze zei alleen maar over iedereen dat ze daar vroeger zo'n fan van was!!!
quote:Aflevering 4 – Koffertjesopdracht De cijfers 4 en 5 in de line-up na de koffertjesopdracht waren veel groter dan de andere cijfers. De 4 staat voor de letter D in het alfabet (als A=1, B=2, C=3) en 5 voor de letter E. Dat vormt het woord DE en wie stond er op nummer 6? Ik, DE Mol.
Ze hebben waarschijnlijk niks beters bij de AVRO rondhuppelen. Maar nog liever hem dan Tooskequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij?
[afbeelding]
hm, er lijken mij toch wel wat betere keuzes. Maar goed, eerst eens zien dan maar.
o ja, Talpa heeft alles natuurlijk weggekaaptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk niks beters bij de AVRO rondhuppelen. Maar nog liever hem dan Tooske
Zoals eigenlijk? Ik denk dat het wel een aardige keuze is. Ik vreesde werkelijk waar voor Tooske.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij?
[afbeelding]
hm, er lijken mij toch wel wat betere keuzes. Maar goed, eerst eens zien dan maar.
Ik heb hem nog niet op een mop kunnen betrappen. Er is wel in zijn talkshow gevochten en geschoten, en daar is hij wereldberoemd mee gewordenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:13 schreef Airelle het volgende:
Hij heeft geen humor... toch?
Hè getsie, is dat zo? Ik begin al die bekende Nederlanders een beetje zat te worden eigenlijk. Ik vind Wie is de Mol veel leuker als je de deelnemers helemaal niet kent en dus ook nog niets van ze weet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
En alweer een serie met BN'ers maken lijkt mij eigenlijk nog minder.
Ik ook! Eerst kijken, daarna ga ik wel oordelen over Karel.quote:
Ik denk begin volgend jaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Wanneer komt het weer? ik vond het zo verslavend leuk.
Das het hele punt, we gaan toch wel kijken!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet nog niet of we blij moeten zijn met Karel van de Graaf.
En alweer een serie met BN'ers maken lijkt mij eigenlijk nog minder.
Nouja, ik ga toch wel kijken!
Aan haar zat ik ook te denken, leek mij ook wel een betere kandidaat dan Karel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:44 schreef calvobbes het volgende:
Gatver... Van der Graaf
Dit hadden ze veel beter aan Anniko van Santen over kunnen laten.
Lekkere Karelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:56 schreef Liejannuh het volgende:
Anniko?? En het dat op net zo'n infantiel toontje presenteren als ze altijd deed met Telekids???
Nee dank je! Dan maar lekker Karel!
Dat lijkt me dan ook het enige pluspunt van Anniko!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat Anniko er heel wat beter uitziet dan Karel lijkt me wel duidelijk..
Neeequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
Volgens RTL Boulevard wordt niet Karel van de Graaf, maar dit de presentator van Wie is de Mol #6.
En ook nog dat programma over vaderschap en Experimens (of zoiets dergelijks)...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik denk niet dat het Dooske wordt, aangezien zij het de komende maanden te druk heeft met Idols Deutschland ?
En wat ik helemaal achterlijk vind is dat een netmanager de Avro kan overrulen qua presentatiekeuze. Dat programma is van de Avro, de Avro draagt de kosten, mag de Avro dan ook effe bepalen wie dat programma gaat presenteren? Echt achterlijk dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:39 schreef karoltje het volgende:
Beetje raar, Karel van der Graaf was al helemaal officieel! Hij heeft er al interviews over gegeven enzo.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik denk niet dat het Dooske wordt, aangezien zij het de komende maanden te druk heeft met Idols Deutschland ?
Kan zij dat dan, Duits?quote:En ook nog dat programma over vaderschap en Experimens (of zoiets dergelijks)...
Daphne Bunskoek zie ik het ook nog wel presenterenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het dan toch BN'ers worden, wil ik de volgende 10 zien:
Dennis van der Geest
Raoul Heertje
Robert ten Brink
Bridget Maasland
Angela Groothuizen
Edwin Evers
Sacha de Boer
Wilfred Genee
Dione de Graaff
Sophie Hilbrand
Mensen met camera-ervaring, volgens mij nog wel lekker divers, leuke mensen, dit is zo'n beetje mijn topgroep
Ik weet niet of dit al eerder is gemeld.quote:Geert Hoes in WIDM 2006?
Volgens de geruchten zou GTST-acteur Geert Hoes één van de kandidaten zijn in WIDM 2006. De 22-jarige soapacteur, familie van Isa Hoes die ook in de langstlopende soap van de Lage Landen speelde, zou 'tijgerend, klimmend en racend' in actie komen in Argentinië.
Geert Hoes heeft naast GTST vooral veel modellenwerk en amateurtheater gedaan. In 1999 speelde Geert tevens de hoofdrol in een theaterproductie van de NCRV genaamd Overhoop, Geloof en Liefde. Verder was hij enkele jaren geleden kampioen in Latijn-Amerikaans en Ballroom dansen van Regio Zuid-Nederland, en werd hij vierde van Nederland.
Inderdaad vooral serie 2 (Schotland) en 3 (Portugal) waren geweldigquote:Op zondag 25 september 2005 17:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Op www.wieisdemol.nl zijn ze ook nog te bekijken.
Alleen de laatste serie dan, ze zouden alle series er eens op moeten gooien.
De opnamens zijn begonnenquote:Opnamen in oktober in Salta!
Na alle speculaties weten we eindelijk waar Wie is de Mol in Argentinië in ieder geval deels wordt opgenomen. Een bericht in de Argentijnse krant 'Salto al Dia ' bevestigt dat de producenten IdtV, True Images, de AVRO en 'Ángel Producciones ' zowel als scriptwriter Anton Jongstra, elkaar eind mei troffen in Salta te Argentinië voor de voorbereidingen van de serie. Daarbij is door IdtV's Public Relations verklaard dat de opnamen in oktober zouden plaatsvinden. De nieuwe serie gaat dus in ieder geval deels plaatsvinden in de provincie en/ of stad 'Salta' in Argentinië. In de buurt van Salta bevinden zich de steden Buenos Aires, Córdoba, Tucumán, en Jujuy.
Vlakbij is "El Tren a las Nubes" (De Trein naar de Wolken') één van de meest spectaculaire attracties. Dit is een treinreis die door de wolken gaat, dwars door de Andes op 4.220 meter boven zeeniveau.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:57 schreef karoltje het volgende:
En wie presenteert het nou uiteindelijk..?
Er was even opschudding omdat de netmanager van de publieke omroep zei dat hij Tooske beter bij het programma vond passen. Maar de AVRO zei dat de netmanager daar niks over te zeggen heeft, en hielden zij gewoon vast aan Karel de Graaf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat hij het toch niet zou presenteren !?
Update in het berichtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:27 schreef schatje het volgende:
Toine van Peperstraten wordt inmiddels ook genoemd als mogelijke presentator
klik hier
quote:Update: De opnamen voor de nieuw serie van het programma zijn inmiddels begonnen, met presentator Karel van de Graaf. Misschien is Van Peperstraten daarin de mol?
Ik hoop dat er nog wat leuke kandidaten bijkomen.quote:Eerste kandidaat WIDM 2006 bekend!
7 november 2005 - Edwin Evers had een tijdje geleden Toine van Peperstraten aan de telefoon, omdat er een gerucht was dat hij WIDM zou gaan presenteren. Toine deed erg geheimzinnig, waaruit af te leiden was dat hij er inderdaad meer van wist. Voetbal International meldt nu dat de Studio Sport presentator niet als presentator maar als kandidaat mee naar Argentinië was voor de opnames. Hiermee is het eerste gezicht van WIDM 2006 bekend geworden. En nu kan natuurlijk het speculeren vast beginnen: is Toine de mol?
Bron
Marc-Marie.quote:Op zondag 13 november 2005 14:55 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik wil Angela Groothuizen!![]()
Of Victoria Koblenko, Yvonne Jaspers![]()
Hun bedoelen de presentatie van WIDM,quote:Op zondag 13 november 2005 15:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Marc-Marie.![]()
Die was toch wel het leukst in widm, naast Lottie en Yvon.
Ik vind Angela oke maar ook weer niet onvervangbaar.quote:Op zondag 13 november 2005 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ZIJ bedoelen de presentatie van WIDM,
Vind ook ik Angela de beste daarin..
Ja lol maakt Patty Brard door haar enorm slechte acteerprestaties het drama van het programma op een nieuw grappig niveau.quote:Op zondag 13 november 2005 21:27 schreef Mvnl het volgende:
Angela is toch weer weg bij Talpa, dus haal haar maar lekker weer terug voor WIDM!
Ik ben overigens helemaal vóór Sophie Hillebrand als kandidaat!!!
(overigens vind ik Waku-Waku-bners à la Patty Brard ook nog niet zo heel erg als deelnemers... t blijft toch n intelligent spelletje, laat die b-bners bewijzen hoe handig ze erin zijn)
Begin 2006.quote:Op maandag 14 november 2005 15:22 schreef Jay_Snake het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wanneer de nieuwe reeks van start gaat?
Jammer ja. Vorige keer waren de meeste bn'ers veel bekender.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:42 schreef Yeahinho het volgende:
Wat heeft het voor nut om BN-ers te gebruiken, terwijl het volk ze amper kent.
Ook dat was niet echt je-van-het, maar Gijs Staverman, Victoria Koblenko en Yvon Jaspers kénde ik in ieder geval welquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jammer ja. Vorige keer waren de meeste bn'ers veel bekender.
Idd, maar dat geeft ook wel weer een beetje dat oude Wie is de Mol-gevoel met onbekende Nederlanders.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:14 schreef Nuna het volgende:
Hm, ik ken de helft niet..
Het wordt dus een BN'er-maar-toch-niet-helemaal-wie-is-de-mol-reeks.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, maar dat geeft ook wel weer een beetje dat oude Wie is de Mol-gevoel met onbekende Nederlanders.
Uiteindelijk viel het wel mee met die bekende Nederlanders, maar ik geef nog steeds de voorkeur aan een serie met onbekende Nederlanders. Bovendien is Angela dit jaar niet van de partij, en dat is toch wel erg jammerquote:Op zondag 20 november 2005 00:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach, eigenlijk maakt het ook geen bal uit. De vorige serie was net zo leuk als de andere.
Ja, dat dacht ik ook, dat Toine het zou presenteren.quote:Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik dacht dat Toine de presentator zou zijn. Is dat nou toch Karel v/d Graaf?
Dat gerucht ging ja, maar later bleek dat hij een van de kandidaten was. Karel de Graaf is de presentator.quote:Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik dacht dat Toine de presentator zou zijn. Is dat nou toch Karel v/d Graaf?
Meer een groep waarvoor je al vijftien jaar elke soap moet volgen geloof ik.quote:Op zondag 20 november 2005 16:48 schreef weathergirl het volgende:
Ha, een groep waarvoor je boven de dertig moet zijn om ze allemaal nog te kennen
Ik ken d'r van vrienden voor het leven. Leuke serie was dat.quote:Op zondag 20 november 2005 18:45 schreef weathergirl het volgende:
Mary-Lou van Steenis ken ik nog uit Spijkerhoek, geweldige serie vond ik dat indertijd.
Ken ik niet. Misschien wordt het een keer herhaald?quote:Op zondag 20 november 2005 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ken d'r van vrienden voor het leven. Leuke serie was dat.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Ken ik niet. Misschien wordt het een keer herhaald?
Ik ook niet. Hij is niet erg bekend zo te zien.quote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ken alleen die cabaretier niet.
Dat was een leuke serie !quote:Op zondag 20 november 2005 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ken d'r van vrienden voor het leven. Leuke serie was dat.![]()
Omdat dat dat waarschijnlijk meer kijkers lokt ofzo? Ik vind het spel geweldig dus kijk ik hoe dan ookquote:Op zondag 20 november 2005 19:37 schreef Svensational het volgende:
Ik ken ook alleen die cabaretier niet. Maar waarom is het dit jaar weer met BN'ers?
Ja, het verbaasde me eerlijk gezegd dat ze er bij is. Maar wel tof!quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
jammer dat het weer met BN'ers is, maar hoe dan ook leuk dat het terug is
heel erg stoer ook dat Frederique Huydts meedoet, gezien het jaar dat ze achter de rug heeft!!
en eh, is het weer inAustralië
???
da's minder herkenbaar maar staat nog wél op 't verlanglijstje: ook goedgekeurd dusquote:Op zondag 20 november 2005 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Argentinië deze keer.
De opnamens zijn al afgerond volgens mij.quote:Op maandag 21 november 2005 12:59 schreef Droeke het volgende:
Wordt het echt pas in Maart uitgezonden? Tjee dat duurt nog lang... Zijn de opnames dan wel al begonnen???
Dat word toch door de AVRO uitgezondenquote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Vitalogy het volgende:
Heeeey
Ik wist niet dat RTL4 het ging uitzenden
Cenk z'n PI (posticon, linksboven de post) eerst eens.quote:Op maandag 21 november 2005 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat word toch door de AVRO uitgezonden![]()
Niet door RTL4 !!
Waar ?quote:Op maandag 21 november 2005 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Cenk z'n PI (posticon, linksboven de post) eerst eens.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |