wat slim: op haar blondheid beroepenquote:Ik zei als domme blondjesgrap ‘Brad Pitt’ zodat er in ieder geval geld verloren werd.
Dat janken toenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
Het viel mij idd ook op dat Victoria niet echt geliefd was binnen de groep.
Die actie van haar rollende ogen is niet in 1 screenshot te vangen. Je moet het filmpje zien om het echt te kunnen waarderenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb hem!! even uploaden.
edit: hier is de foto met victoria wanneer Yvonne binnenkomt
[afbeelding]
Tis zo ook al grappig. Maar inderdaad, het filmpje zelf is nog leukerquote:Op zondag 20 maart 2005 17:22 schreef Magics het volgende:
[..]
Die actie van haar rollende ogen is niet in 1 screenshot te vangen. Je moet het filmpje zien om het echt te kunnen waarderen
Da's zeker zo ja...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:22 schreef Magics het volgende:
[..]
Die actie van haar rollende ogen is niet in 1 screenshot te vangen. Je moet het filmpje zien om het echt te kunnen waarderen
vind vooral die 10cc aanwijzing echt briljant! het nummer Im not in love staat niet alleen op The original soundtrack uit 1975 maar ook op Mirror Mirror uit 1995. Daarop is het het laatste nummer. En als je spiegelt kom je bij het eerste nummer op dit album, getiteld 'Yvon is the one'.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:20 schreef alwaysthebest het volgende:
In boulevard zei Marc-Marie dat de volgende mol naar Argentinie ging
edit: ik zat net de uitleg van de hints de luisteren: achteraf zijn sommige best logisch luister hier
Dat is echt een coole hint inderdaad. Vorige jaren zaten er veel meer van dat soort dingen in! Zie ze kunnen het nog wel, maar laten het alleen niet helemaal zien!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:46 schreef evert het volgende:
[..]
vind vooral die 10cc aanwijzing echt briljant! het nummer Im not in love staat niet alleen op The original soundtrack uit 1975 maar ook op Mirror Mirror uit 1995. Daarop is het het laatste nummer. En als je spiegelt kom je bij het eerste nummer op dit album, getiteld 'Yvon is the one'.
Iedereen heeft het zo druk met zoeken naar aanwijzingen die er niet (?) zijn dat de makers veel ideeen hebben op kunnen vor toekomstige "mollen" doen dankzij de Internetvrienden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:54 schreef somegirl het volgende:
[..]
Dat is echt een coole hint inderdaad. Vorige jaren zaten er veel meer van dat soort dingen in! Zie ze kunnen het nog wel, maar laten het alleen niet helemaal zien!
Ben wel benieuwd welke BNers er volgend jaar mee.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:20 schreef alwaysthebest het volgende:
In boulevard zei Marc-Marie dat de volgende mol naar Argentinie ging
Ben nu aan het luisterenquote:edit: ik zat net de uitleg van de hints de luisteren: achteraf zijn sommige best logisch luister hier
Niet alles wat kijkers als aanwijzing opvatten is door de makers als zodanig bedoeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:08 schreef berc het volgende:
waarom zeiden ze niks over die morscode en dat gebeuren van "voo jullie hier geen clous of soms wel"
mis ik iets?
dan zou het wel erg toevallig zijn dat al die letters kloppen, behalve een rquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet alles wat kijkers als aanwijzing opvatten is door de makers als zodanig bedoeld.
Och, ik vond het wel erg ver gezocht. Op die manier vind je overal wel iets.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dan zou het wel erg toevallig zijn dat al die letters kloppen, behalve een r
er was wel een clou in de lineup, maar ik denk dat de "r" met opzet weg is gelaten waardoor iedereen zich zo op de r ging focussen dat ze niet goed naar het beeld keken (de vergrootte 5 & 6)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:08 schreef berc het volgende:
waarom zeiden ze niks over die morscode en dat gebeuren van "voo jullie hier geen clous of soms wel"
mis ik iets?
uhu uhu, dat was echt het enige dat ze zei...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:15 schreef somegirl het volgende:
ik vond angela niet echt geweldig bij blvd, ze zei alleen maar over iedereen dat ze daar vroeger zo'n fan van was!!!
quote:Aflevering 4 – Koffertjesopdracht De cijfers 4 en 5 in de line-up na de koffertjesopdracht waren veel groter dan de andere cijfers. De 4 staat voor de letter D in het alfabet (als A=1, B=2, C=3) en 5 voor de letter E. Dat vormt het woord DE en wie stond er op nummer 6? Ik, DE Mol.
Ze hebben waarschijnlijk niks beters bij de AVRO rondhuppelen. Maar nog liever hem dan Tooskequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij?
[afbeelding]
hm, er lijken mij toch wel wat betere keuzes. Maar goed, eerst eens zien dan maar.
o ja, Talpa heeft alles natuurlijk weggekaaptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk niks beters bij de AVRO rondhuppelen. Maar nog liever hem dan Tooske
Zoals eigenlijk? Ik denk dat het wel een aardige keuze is. Ik vreesde werkelijk waar voor Tooske.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij?
[afbeelding]
hm, er lijken mij toch wel wat betere keuzes. Maar goed, eerst eens zien dan maar.
Ik heb hem nog niet op een mop kunnen betrappen. Er is wel in zijn talkshow gevochten en geschoten, en daar is hij wereldberoemd mee gewordenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:13 schreef Airelle het volgende:
Hij heeft geen humor... toch?
Hè getsie, is dat zo? Ik begin al die bekende Nederlanders een beetje zat te worden eigenlijk. Ik vind Wie is de Mol veel leuker als je de deelnemers helemaal niet kent en dus ook nog niets van ze weet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
En alweer een serie met BN'ers maken lijkt mij eigenlijk nog minder.
Ik ook! Eerst kijken, daarna ga ik wel oordelen over Karel.quote:
Ik denk begin volgend jaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Wanneer komt het weer? ik vond het zo verslavend leuk.
Das het hele punt, we gaan toch wel kijken!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet nog niet of we blij moeten zijn met Karel van de Graaf.
En alweer een serie met BN'ers maken lijkt mij eigenlijk nog minder.
Nouja, ik ga toch wel kijken!
Aan haar zat ik ook te denken, leek mij ook wel een betere kandidaat dan Karel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:44 schreef calvobbes het volgende:
Gatver... Van der Graaf
Dit hadden ze veel beter aan Anniko van Santen over kunnen laten.
Lekkere Karelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:56 schreef Liejannuh het volgende:
Anniko?? En het dat op net zo'n infantiel toontje presenteren als ze altijd deed met Telekids???
Nee dank je! Dan maar lekker Karel!
Dat lijkt me dan ook het enige pluspunt van Anniko!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat Anniko er heel wat beter uitziet dan Karel lijkt me wel duidelijk..
Neeequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
Volgens RTL Boulevard wordt niet Karel van de Graaf, maar dit de presentator van Wie is de Mol #6.
En ook nog dat programma over vaderschap en Experimens (of zoiets dergelijks)...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik denk niet dat het Dooske wordt, aangezien zij het de komende maanden te druk heeft met Idols Deutschland ?
En wat ik helemaal achterlijk vind is dat een netmanager de Avro kan overrulen qua presentatiekeuze. Dat programma is van de Avro, de Avro draagt de kosten, mag de Avro dan ook effe bepalen wie dat programma gaat presenteren? Echt achterlijk dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:39 schreef karoltje het volgende:
Beetje raar, Karel van der Graaf was al helemaal officieel! Hij heeft er al interviews over gegeven enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |