wat slim: op haar blondheid beroepenquote:Ik zei als domme blondjesgrap ‘Brad Pitt’ zodat er in ieder geval geld verloren werd.
Dat janken toenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
Het viel mij idd ook op dat Victoria niet echt geliefd was binnen de groep.
Die actie van haar rollende ogen is niet in 1 screenshot te vangen. Je moet het filmpje zien om het echt te kunnen waarderenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb hem!! even uploaden.
edit: hier is de foto met victoria wanneer Yvonne binnenkomt
[afbeelding]
Tis zo ook al grappig. Maar inderdaad, het filmpje zelf is nog leukerquote:Op zondag 20 maart 2005 17:22 schreef Magics het volgende:
[..]
Die actie van haar rollende ogen is niet in 1 screenshot te vangen. Je moet het filmpje zien om het echt te kunnen waarderen
Da's zeker zo ja...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:22 schreef Magics het volgende:
[..]
Die actie van haar rollende ogen is niet in 1 screenshot te vangen. Je moet het filmpje zien om het echt te kunnen waarderen
vind vooral die 10cc aanwijzing echt briljant! het nummer Im not in love staat niet alleen op The original soundtrack uit 1975 maar ook op Mirror Mirror uit 1995. Daarop is het het laatste nummer. En als je spiegelt kom je bij het eerste nummer op dit album, getiteld 'Yvon is the one'.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:20 schreef alwaysthebest het volgende:
In boulevard zei Marc-Marie dat de volgende mol naar Argentinie ging
edit: ik zat net de uitleg van de hints de luisteren: achteraf zijn sommige best logisch luister hier
Dat is echt een coole hint inderdaad. Vorige jaren zaten er veel meer van dat soort dingen in! Zie ze kunnen het nog wel, maar laten het alleen niet helemaal zien!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:46 schreef evert het volgende:
[..]
vind vooral die 10cc aanwijzing echt briljant! het nummer Im not in love staat niet alleen op The original soundtrack uit 1975 maar ook op Mirror Mirror uit 1995. Daarop is het het laatste nummer. En als je spiegelt kom je bij het eerste nummer op dit album, getiteld 'Yvon is the one'.
Iedereen heeft het zo druk met zoeken naar aanwijzingen die er niet (?) zijn dat de makers veel ideeen hebben op kunnen vor toekomstige "mollen" doen dankzij de Internetvrienden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:54 schreef somegirl het volgende:
[..]
Dat is echt een coole hint inderdaad. Vorige jaren zaten er veel meer van dat soort dingen in! Zie ze kunnen het nog wel, maar laten het alleen niet helemaal zien!
Ben wel benieuwd welke BNers er volgend jaar mee.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:20 schreef alwaysthebest het volgende:
In boulevard zei Marc-Marie dat de volgende mol naar Argentinie ging
Ben nu aan het luisterenquote:edit: ik zat net de uitleg van de hints de luisteren: achteraf zijn sommige best logisch luister hier
Niet alles wat kijkers als aanwijzing opvatten is door de makers als zodanig bedoeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:08 schreef berc het volgende:
waarom zeiden ze niks over die morscode en dat gebeuren van "voo jullie hier geen clous of soms wel"
mis ik iets?
dan zou het wel erg toevallig zijn dat al die letters kloppen, behalve een rquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet alles wat kijkers als aanwijzing opvatten is door de makers als zodanig bedoeld.
Och, ik vond het wel erg ver gezocht. Op die manier vind je overal wel iets.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dan zou het wel erg toevallig zijn dat al die letters kloppen, behalve een r
er was wel een clou in de lineup, maar ik denk dat de "r" met opzet weg is gelaten waardoor iedereen zich zo op de r ging focussen dat ze niet goed naar het beeld keken (de vergrootte 5 & 6)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:08 schreef berc het volgende:
waarom zeiden ze niks over die morscode en dat gebeuren van "voo jullie hier geen clous of soms wel"
mis ik iets?
uhu uhu, dat was echt het enige dat ze zei...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:15 schreef somegirl het volgende:
ik vond angela niet echt geweldig bij blvd, ze zei alleen maar over iedereen dat ze daar vroeger zo'n fan van was!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |