quote:Op zondag 20 maart 2005 20:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb het godverdomme nog op zitten zoeken voor je ook, je denk toch niet dat ik het nog een keer ga posten?
Efficient voetbal is prima, maar dan miepen dat er in de samenvatting alleen maar aanvallen van Ajax werden laten zien, vind ik dan weer jammer. Had dan maar minder efficient en meer attractief gespeeld. Niet dat Ajax zo attractief speelde, maar efficient was het in elk geval nietquote:Op zondag 20 maart 2005 20:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen daar op tegen hebben. Efficient voetbal is goed.![]()
Voor dit wel?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb het godverdomme nog op zitten zoeken voor je ook, je denk toch niet dat ik het nog een keer ga posten?
30 euro gemiddeld dusquote:Op zondag 20 maart 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
'Hoe duur is' of 'hoeveel kost'..
[..]
Zwart zijn ze wat duurder.
Sorry, foutjequote:Op zondag 20 maart 2005 20:40 schreef JaWi het volgende:
Ondanks lichte twijfel ga je offtopic. Gaarna beter lezen of oprotten.
Zeer onterecht, Ajax was veel beter en miste kans op kansquote:Op zondag 20 maart 2005 20:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Onterechte overwinning, schijt-PSV met dat anti-voetbal. Ik snap niet dat je daar naar kan kijken...
Ehm, moet je toch eens naar de thuiswedstrijden van PSV komen kijken, dan is er meestal maar 1 ploeg die voetbalt, en dat is PSV.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:34 schreef twi het volgende:
PSV speelt nooit met de drang om te winnen, HeatWave.
Meer iets van, het maakt niet uit, we houden toch wel de nul en scoren zelf minimaal 1 keer.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:45 schreef komrad het volgende:
PSV heeft gewoon iets over zich van, het maakt niet uit, we maken er toch wel 1 meer
.. of 4 meer.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:45 schreef komrad het volgende:
PSV heeft gewoon iets over zich van, het maakt niet uit, we maken er toch wel 1 meer
DD is een sympathieke PSV'er die zich sarcastisch uit. Als ras-voetbalsupporter die vaak zijn eigen clubtopic op dit forum bezorgt en niet alleen een dagje komt zuigen en trollen als ze winnen van de concurrent, moet jij dat toch kunnen weten Grrrrrrrquote:Op zondag 20 maart 2005 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeer onterecht, Ajax was veel beter en miste kans op kans...
Wat moet het lastig voor je zijn om zo gefrustreerd te zijn zeg.
Het enige waar je over kan zeuren is die onterechte penalty, al was de wedstrijd bij 0-2 eigenlijk al lang gespeeld.
Geef ze eens ongelijk )quote:Op zondag 20 maart 2005 20:48 schreef JaWi het volgende:
Net een kinderpartijtje daar in het uitvak trouwens.
Ja en? Die actie van Matglas nu alweer vergeten toen tegen Feyenoordquote:Op zondag 20 maart 2005 19:56 schreef HeatWave het volgende:
Je kan over veel discussieren deze wedstijd, maar die penalty was gewoon een schwalbe, ik heb hem nu al 10 keer gezien....
Lekker belangrijk ook nog.
Lucius je moet zwaaienquote:Op zondag 20 maart 2005 20:48 schreef JaWi het volgende:
Net een kinderpartijtje daar in het uitvak trouwens.
Ik heb mensen de polonaise zien lopen, op internet heb ik vragen gezien van mensen of ze met korting met hun ov konden reizen en of ze hun brood mee mochten nemenquote:
En wat de vliegende geitenballen heeft dat met vandaag te maken??quote:Op zondag 20 maart 2005 20:50 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ja en? Die actie van Matglas nu alweer vergeten toen tegen Feyenoord![]()
Shit, dat is nou al mijn 2e blunder op fok vandaagquote:Op zondag 20 maart 2005 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
DD is een sympathieke PSV'er die zich sarcastisch uit. Als ras-voetbalsupporter die vaak zijn eigen clubtopic op dit forum bezorgt en niet alleen een dagje komt zuigen en trollen als ze winnen van de concurrent, moet jij dat toch kunnen weten Grrrrrrr
Wij zijn tenminste groot genoeg om toe te geven dat het een schwalbe was, inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2005 20:50 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ja en? Die actie van Matglas nu alweer vergeten toen tegen Feyenoord![]()
Sparta?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste groot genoeg om toe te geven dat het een schwalbe was, inderdaadEn vergeten? Inderdaad, wij onthouden alleen wedstrijden tegen belangrijke tegenstanders, niet een wedstrijd van tien jaar geleden tegen een of andere Rotterdamse subtopper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |