Ben jij wél objectief?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, ga jij effe een potje de objectieveling uit hangen. Maxwell plant z'n been neer, houdt Farfan niet vast, Farfan valt slim. Er is geen sprake van haken, geen sprake van trekken, wel sprake van vallen, NADAT Maxwell zijn beweging heeft gedaan. Kortom, het is gewoon puur een schwalbe.
Bovendien is er helemaal niets moeilijk te zien aan. Zelfs niet vanuit de moeilijkste hoek (die van de vaste camera).
AZ komt ook nog langs.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:51 schreef twi het volgende:
Ik niet, ga weg joh, die winnen in blessuretijd van RKC. Alsof die ploeg zo fantastisch draait. Bij F'noord in De Kuip is het altijd lekker voetballen, die drie punten pakken we tegen die tijd wel hoor. Nu even een week of twee wat rust memt al die interlands, maar daarna gaan we gewoon vol aan de bak om elke week voor die punten te knokken, met als kers op de taart een mooie overwinning voor ons in Rotterdam. Dan kan die Amstel Cup me ook gestolen worden. Laat die maar naar Willem II gaan. De enige reden om die nog te willen winnen is om Feyenoord of PSV 'm niet te laten winnen, niet die cup an sich.
Ga toch weg man. 500 % schwalbe.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef WooZ het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom overal schwalbe of onterechte strafschop staat.
In de herhaling is het moelijk te zien, maar onze neus zagen we dat is dat het been van Farfan toch echt gehaakt wordt
en als je goed kijkt in de herhaling is het trouwens ook wel degelijk te zien dat ie zich niet zomaar laat vallen
Het was idd een schwalbe en ik had vandaag een lichte voorkeur voor PSV, dus lijkt me redelijk objectief.quote:
Het is alleen heel goed mogelijk dat je punten verspilt tegen AZ. En je staat er maar drie voor op de kakkerlakjes. Met allebei een wedstrijd te goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:00 schreef twi het volgende:
Ongeacht het resultaat zie ik wedstrijden als AZ niet als belangrijk. Roda JC had ook een leuke periode, tien jaar terug. Boeiend, daardoor maakt het wedstrijden tegen AZ nog niet zo interessant als wedstrijden tegen Feyenoord.
Al dat anti-voetbal gelul... Ajax speelt nog meer anti-voetbal op het moment.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Onterechte overwinning, schijt-PSV met dat anti-voetbal. Ik snap niet dat je daar naar kan kijken...
de frustratie druipt er van afquote:Op zondag 20 maart 2005 15:44 schreef HeatWave het volgende:
babel en maduro hebben geen minuut hun uitverkoring voor Oranje waargemaakt, maar ja, welke Ajacied wel. Het was diep en diep triest van onze kant vandaag...
mee eens. PSV speelt goed. Wel met Dylan D eens dat PSV niet echt "kijkspelaantrekkelijk bevorderende speelmomenten" heeft. Het is een soort van Italiaans..quote:Op zondag 20 maart 2005 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Al dat anti-voetbal gelul... Ajax speelt nog meer anti-voetbal op het moment.
nee, gewoon eerlijk.quote:
nee gewoon eerlijk. Frustratie is roepen dat het door die pingel komt.quote:
Jij snapt het, tenminste nog 1 objectieve PSV-supporterquote:Op zondag 20 maart 2005 20:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat laat PSV nu helemaal zien? Beetje de wedstrijd controleren en met gelukjes op voorsprong komen en dan mazzelig vier keer scoren. Als Trabelsi die bal maakt moet ik het nog zien hoor...
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Onterechte overwinning, schijt-PSV met dat anti-voetbal. Ik snap niet dat je daar naar kan kijken...
Ik heb het godverdomme nog op zitten zoeken voor je ook, je denk toch niet dat ik het nog een keer ga posten?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Maar hoe duur is een kaartje Ajax-PSV nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |