Niet naar NightTown?quote:Op zondag 20 maart 2005 04:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Gvd kutavond BAH
Had ik wel moeten doen na nader inzien.quote:
In voorbereiding op ernstig sporten.... het doet nu al zeer.quote:Op zondag 20 maart 2005 04:34 schreef MarMar het volgende:
herstellende van ernstig "sporten" en chill diverse genotsmiddelen consumerend met lieve luitjes
its all good
tss, watje!quote:Op zondag 20 maart 2005 04:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In voorbereiding op ernstig sporten.... het doet nu al zeer.
quote:Op zondag 20 maart 2005 09:54 schreef Twisted_fok het volgende:
moe, heel moe
Hetzelfde...quote:Op zondag 20 maart 2005 11:42 schreef Qwea het volgende:
mja kweet niet.Ene kant gaat ie wel, en aan de andere kan niet.
Van hetzelfde...slecht geslapen..Ik heb de hele nacht het verwarde, angstige gezicht van mn vriendin voor me gezien.( in mn droom wou ik haar aanraken..maar dat lukte niet...idioot hoor..)quote:
O ja, da's waar ook. Ajax werd ff met 4-0 weggevaagd . . .quote:Op zondag 20 maart 2005 15:10 schreef melismay het volgende:
Rottig... Mijn clubbie net een vernederende nederlaag geleden als ik de radio mocht geloven, mijn neus is weer dicht gaan zitten nadat ik dacht dat ie open was en voor de rest... Ik weet t even niet![]()
Oi! Das nie lief hè!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook. Ajax werd ff met 4-0 weggevaagd . . .![]()
Mag ik jou echt even alle enge ziektes en minder erge ziektes wensenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook. Ajax werd ff met 4-0 weggevaagd . . .![]()
Van mij mag je . . .quote:Op zondag 20 maart 2005 19:22 schreef Bauhaus het volgende:
Mag ik jou echt even alle enge ziektes en minder erge ziektes wensen![]()
Konden ze dan wat anders ??quote:
Blij te horen dat je een goed weekend hebt gehad...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:09 schreef nixxx het volgende:
Goed, vandaag een lekker stuk gefietst met mijn ouwe langs de rivier, heerlijk weer.
en als we het toch over sport hebben.. ajax boeit me niet zo... maar die schumacher _0-
Er is niets mis mee om eens uit te huilen Myr, goed van je dat je zoveel mogelijk probeert je vriendin te helpen iigquote:Op zondag 20 maart 2005 20:07 schreef Myriam7 het volgende:
Hoofdpijn, verward..radeloos...
Geen idee hoe ik mijn vriendin verder kan helpen...ik kan alleen maar luisteren..ze wil zó graag vertellen over hoe het was..hoe hij was...hoe het nu gaat...
Nu prikken de tranen achter mn ogen...
Haar vriend (mijn / onze vriend) is 6 weken geleden gestorven....quote:Op zondag 20 maart 2005 20:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om eens uit te huilen Myr, goed van je dat je zoveel mogelijk probeert je vriendin te helpen iig
Ik had het al gelezen wat er was, dat moet je gewoon verwerken en dat doet pijn. Maar als je het niet in je eentje hoeft te verwerken maakt dat het toch misschien makkelijker. Zo'n 6 weken dienst is dat iets katholieks... nog nooit van gehoord eigenlijk..... (zie ons eens slowchattenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:27 schreef Myriam7 het volgende:
Haar vriend (mijn / onze vriend) is 6 weken geleden gestorven....
Ik weet gewoon niet of ik haar genoeg kan helpen...Ik kon hem een paar jaar jaren langer...
Ik dacht dat het wel zou slijten.. maar na de 6-wekendienst gisteren kwam alle pijn/en verdriet weer naar boven..
En nu zit ik verdorie hier te huilen..
Ja..is RK..6 weken na de begrafenis wordt een mis ter nagedachtenis van de overledene gehouden..quote:Op zondag 20 maart 2005 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen wat er was, dat moet je gewoon verwerken en dat doet pijn. Maar als je het niet in je eentje hoeft te verwerken maakt dat het toch misschien makkelijker. Zo'n 6 weken dienst is dat iets katholieks... nog nooit van gehoord eigenlijk..... (zie ons eens slowchatten)
Ken het gevoel. Toen m'n vrouw 'net' gestorven was, kon ik ook alleen maar denken en vertellen hoe het was, hoe zij was en alles wat erbij kwam. Tenminste, als ik niet aan het janken was of zwaar onder de 'dope' . . .quote:Op zondag 20 maart 2005 20:07 schreef Myriam7 het volgende:
Geen idee hoe ik mijn vriendin verder kan helpen...ik kan alleen maar luisteren..ze wil zó graag vertellen over hoe het was..hoe hij was...hoe het nu gaat...
Nu prikken de tranen achter mn ogen...
Tjonge...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Toen m'n vrouw 'net' gestorven was, kon ik ook alleen maar denken en vertellen hoe het was, hoe zij was en alles wat erbij kwam. Tenminste, als ik niet aan het janken was of zwaar onder de 'dope' . . .
Janken mag altijd, doe alleen wel je lenzen uit . . .
Danke je!! de innerlijke rust zal hopelijk wel weer terugkomen.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:01 schreef MarMar het volgende:
Ey Myriam, 6 weken is nog maar zo kort, verwachten dat het dan wel allemaal over zal zijn is wel heel streng voor jezelf. Stukje bij beetje kom je weer in de pas met het tempo van de wereld en het leven om je heen en door er gewoon te zijn help je je vriendin al, het ergste verdriet moet gewoon tijd hebben, het moet een plek krijgen zodat er weer ruimte komt om verder te leven en ook te denken aan de mooie dingen en er zullen altijd wel momenten zijn dat je even een ooghoek voelt prikken, maar er zullen ook momenten komen dat jullie aan hem terug kunnen denken met een glimlach.
Heel veel sterkte
*knuf geeft*quote:
Het gaat wel, bij tijd en wijlen wat slechter. Hoop dat je een beetje goed heb kunnen slapen . . .quote:Op zondag 20 maart 2005 20:57 schreef Myriam7 het volgende:
Tjonge...
Ik hoop dat jij je een beetje hebt herkregen...dat is niet niks...(voorzover als dat gaat dan..)
Ik heb mn lenzen uit gedaan...
Ik ga dadelijk vroeg naar bed en probeer te slapen..
Daar kan ik weinig zinnigs op zeggen hé...buiten .." ik hoop dat je ooit weer een echt fijn gevoel van "leven" krijgt..en plezier krijgt in de dingen om je heen"...(alhoewel het gemis altijd in je achterhoofd zal blijven sluimeren, denk ik zo)quote:Op maandag 21 maart 2005 06:01 schreef ThunderChild het volgende:
Het gaat wel, bij tijd en wijlen wat slechter. Hoop dat je een beetje goed heb kunnen slapen . . .
Ik was uitgelogd, had mn thee gezet en wou aan de slag gaan....en toen kon ik het gewoon niet nalaten om ff dit tegen je te zeggen..quote:Op maandag 21 maart 2005 09:57 schreef MarMar het volgende:
in a sentimental mood
onder de indruk van hoe mijn leven is veranderd, onder de indruk van de ervaring mensen om me heen te hebben die van me houden zoals ik ben, zonder me te bekritiseren, beoordelen, veroordelen of wat dan ook.. voor vol aangezien worden, gerespecteerd, gewaardeerd, geliefd...
ik heb nu meer mensen om me heen die om me geven en blij zijn met me dan ik in mijn hele leven bijelkaar opgeteld ooit gehad heb... that kind of get's to me
me2quote:Op maandag 21 maart 2005 13:40 schreef Wolkje het volgende:
confused..
Ik ken het maar al te goed. Je mag haar wel m'n e-mail adres uit m'n profiel geven, als ze eens zin heeft om erover te praten met een "lotgenoot" . . .quote:Op maandag 21 maart 2005 07:47 schreef Myriam7 het volgende:
Het gaat per slot van rekenening om haar. Voor haar is het veel erger..het is / was haar liefde...haar toekomst...haar leegte...
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:59 schreef ArmaniMania het volgende:
Whoeeee, ik voel me helemaal te gek ondanks mijn hoofdpijn. De laatste 3 maanden en komende eeuwen zijn de mooiste uit mijn leven
Ik ga woensdag voor haar koken, meiden onder elkaar. Ik zal het haar voorslaan..(iig al bedankt voor het aanbod namens mij...) Ik heb geen idee of ze daar al aan toe is...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed. Je mag haar wel m'n e-mail adres uit m'n profiel geven, als ze eens zin heeft om erover te praten met een "lotgenoot" . . .
OT: Best wel goed, hoop gedaan dus een hoop opgeschoten
Ik verwacht ook niet dat ik vanavond al wat te zien krijg, denk dat er wel de nodige weken zoniet maanden overheen zal gaan. Ik zie het vanzelf wel of helemaal niet, de keuze is aan haar . . .quote:Op maandag 21 maart 2005 17:04 schreef Myriam7 het volgende:
Ik ga woensdag voor haar koken, meiden onder elkaar. Ik zal het haar voorslaan..(iig al bedankt voor het aanbod namens mij...) Ik heb geen idee of ze daar al aan toe is...
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben kapot en zie het allemaal niet meer zitten![]()
dank je wel TCquote:Op maandag 21 maart 2005 17:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[afbeelding] Gefeliciteerd met je broertje trouwens
wordt maar snel weer beterquote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef Sassiej het volgende:
ziek..
vandaag hele dag op de bank gelegen..
gigantisch last van mn buik, hoop toch eigenlijk dat t snel over gaat..!
wil toch wat meer van het weer kunnen genieten
(als dat maar niet opeens minder gaat worden..)
Cool Mukie!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:57 schreef Mukie het volgende:
Heerlijk!
Mijn ouders vonden het eens tijd dat ik op vakantie zou gaan, heb hem voor mijn verjaardag gekregen en heb hem vandaag geboekt !!!!
Ik ga op vakantie [afbeelding]
I'm not getting you down at all, am I?quote:
Mijn weekend duurt standaard 4 dagen!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:03 schreef TGT het volgende:
Aankomend weekend 4 dagen vrij. Whoohoooo!
Nope, not a chancequote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:16 schreef B-FliP het volgende:
[..]
I'm not getting you down at all, am I?
Bekijk het inderdaad positief. Je hebt vrijdag dan wel wat aan je dacht en met zulk weer als vandaag moet dat zeker goed komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
Mja, weet 't niet meer hoor... beetje vaag allemaal. Maar voor de rest prima wel moe
mja, heb daarnet maar voor een lang weekeinde gezorgt, bedenk ik me dat ik voor vrijdagochtend 08.10 uur afspraak dokter heb, klasse
![]()
Maar ach, positief denken...![]()
Vuilak.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:05 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Mijn weekend duurt standaard 4 dagen!![]()
Lijkt mij iig vrij duidelijk...Maar komop.. morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen..moet je horen wie dat zegt..quote:
Thank youquote:
Wat heerlijk voor jequote:
Zal wel meevallen..toch...? Morgen ga je ECHT doen wat je MOET doen..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:43 schreef Beach het volgende:
Ik voel me weer erg stom.
Voor de 100000e ker dingen voor me uigeschoven![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:12 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen..toch...? Morgen ga je ECHT doen wat je MOET doen..![]()
Hoe is dat met je sollicitatiegesprek afgelopen..?
HÉ VERDORIE!! Maar niet de moed laten zakken...quote:
Ik ben maandag naar de dokter geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:17 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
HÉ VERDORIE!! Maar niet de moed laten zakken...
Als je al eens begint met .. niet uitstellen van dingen
Dan krijg je iets meer patroon in je leven...en beter zicht op dingen....(misschien helpt dat)
Dat is de juiste instelling!....maar nu ook echt doen hoor!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben maandag naar de dokter geweest.
Iig iets gedaan.
Maar nu blijf ik er te lang in hangen.![]()
Maargoed, morgen echt er voor gaan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:23 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling!....maar nu ook echt doen hoor!!
Je gaat je dan ook vanzelf iets beter voelen..probeer die cyclus te doorbreken..
dat is goed voor je zelfvertrouwen![]()
You're welcome..
Als dat zou kunnen Armanimania.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef ArmaniMania het volgende:
Beach en Myriam7, jullie zitten op de drempel van slowchat. Neem elkaar op msn of nog spannender, bel elkaar.
OT: Erg goed, heb mijn liefje naast mij liggen
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef ArmaniMania het volgende:
Beach en Myriam7, jullie zitten op de drempel van slowchat. Neem elkaar op msn of nog spannender, bel elkaar.
OT: Erg goed, heb mijn liefje naast mij liggen
Wat is er dan met jou?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:31 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
SORRY
![]()
OT
Voel me lang niet zo goed als ArmaniMania... (maar ik gun het hem van harte)
Veel sterkte toegewenst.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:35 schreef Myriam7 het volgende:
Voel me vreselijk verdrietig vanwege een vriend die pas is gestorven...![]()
ach, beter nu dan na een relatie van 10 jaar, lijkt mequote:Op maandag 21 maart 2005 21:33 schreef JeroenV het volgende:
Zwaar klote.
Heb net een relatie, super verliefd. Maar ziet er nu al naar uit dat ie binnenkort stuk loopt.
txs..Het heeft gewoon tijd nodig...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Veel sterkte toegewenst.
Ik hoop dat je later fijn terug kan denken aan goede herinneringen/
Kom eens op msn dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Wel goed opzich, maar te lang al niet iets echt leuks meer gedaan, moet verandering in komen.
offtopicquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zat net even uit nieuwsgierigheid op de schoolbank-site te kijken. Kreeg altijd mailtjes maar deed er niks mee. Die oude klassenfoto's zijn leuk om te zien zeg.
Offtopic dan ook maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:43 schreef releaze het volgende:
[..]
offtopic
Culemborg is nog best wel aardig als het zonnetje schijnt....Moet iedere keer aan je denken als ik er ben
(deze hele week) (En nee niet op die perverse manier zeg!
)
OT, goed! Ben aan het genieten van mn stageweek maar ben ook heeel eeeerg moe..
Dat vlindertje staat er nog steeds hoor...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:32 schreef Myriam7 het volgende:
BLÉH!
Dan heb jij het leuker gehad dan mij de afgelopen..uren.
maar nu moet ik vooral niet gaan SC, anders hang ik weer in de prijzen..en dan moet ik dadelijk met jou trouwen. zie ONZ..
Het gaat nu wel weer..maar wat was ik zojuist "van slag".quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat vlindertje staat er nog steeds hoor...
Trouwen??![]()
![]()
![]()
Ik kon de humor er opzich wel van inzien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:49 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer..maar wat was ik zojuist "van slag".
Dat is zo helemaal niet mij
Ik sta normaliter overal achteraan..en zeker niet in de picture, ben van nature rustig en stil..en dan maken ze een ONZ topic over je...niet leuk![]()
Ja ik weet het....
![]()
Ken het gevoel, moet ook niet in de spotlights gaan staan, sta veel liever ergens op de achtergrondquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Myriam7 het volgende:
ik háát het alleen om op de voorgrond te staan, afschuwelijk gewoon! dan voel ik me vreselijk opgelaten..
Blijf je nou aan het zeiken, zoek een hobbyquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:49 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer..maar wat was ik zojuist "van slag".
Dat is zo helemaal niet mij
Ik sta normaliter overal achteraan..en zeker niet in de picture, ben van nature rustig en stil..en dan maken ze een ONZ topic over je...niet leuk![]()
Ja ik weet het....
![]()
Ik hoop dat het niks ernstig is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef Pheno het volgende:
Ik mag morgen weer terug voor longonderzoek, ik heb er geen zin an.
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:54 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Blijf je nou aan het zeiken, zoek een hobby
OT: Voel me geïrriteerd door geqoute user
een.. twee.. drie... tienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:54 schreef ArmaniMania het volgende:
OT: Voel me geïrriteerd door geqoute user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |