Ik was uitgelogd, had mn thee gezet en wou aan de slag gaan....en toen kon ik het gewoon niet nalaten om ff dit tegen je te zeggen..quote:Op maandag 21 maart 2005 09:57 schreef MarMar het volgende:
in a sentimental mood
onder de indruk van hoe mijn leven is veranderd, onder de indruk van de ervaring mensen om me heen te hebben die van me houden zoals ik ben, zonder me te bekritiseren, beoordelen, veroordelen of wat dan ook.. voor vol aangezien worden, gerespecteerd, gewaardeerd, geliefd...
ik heb nu meer mensen om me heen die om me geven en blij zijn met me dan ik in mijn hele leven bijelkaar opgeteld ooit gehad heb... that kind of get's to me
me2quote:Op maandag 21 maart 2005 13:40 schreef Wolkje het volgende:
confused..
Ik ken het maar al te goed. Je mag haar wel m'n e-mail adres uit m'n profiel geven, als ze eens zin heeft om erover te praten met een "lotgenoot" . . .quote:Op maandag 21 maart 2005 07:47 schreef Myriam7 het volgende:
Het gaat per slot van rekenening om haar. Voor haar is het veel erger..het is / was haar liefde...haar toekomst...haar leegte...
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:59 schreef ArmaniMania het volgende:
Whoeeee, ik voel me helemaal te gek ondanks mijn hoofdpijn. De laatste 3 maanden en komende eeuwen zijn de mooiste uit mijn leven
Ik ga woensdag voor haar koken, meiden onder elkaar. Ik zal het haar voorslaan..(iig al bedankt voor het aanbod namens mij...) Ik heb geen idee of ze daar al aan toe is...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed. Je mag haar wel m'n e-mail adres uit m'n profiel geven, als ze eens zin heeft om erover te praten met een "lotgenoot" . . .
OT: Best wel goed, hoop gedaan dus een hoop opgeschoten
Ik verwacht ook niet dat ik vanavond al wat te zien krijg, denk dat er wel de nodige weken zoniet maanden overheen zal gaan. Ik zie het vanzelf wel of helemaal niet, de keuze is aan haar . . .quote:Op maandag 21 maart 2005 17:04 schreef Myriam7 het volgende:
Ik ga woensdag voor haar koken, meiden onder elkaar. Ik zal het haar voorslaan..(iig al bedankt voor het aanbod namens mij...) Ik heb geen idee of ze daar al aan toe is...
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben kapot en zie het allemaal niet meer zitten![]()
dank je wel TCquote:Op maandag 21 maart 2005 17:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[afbeelding] Gefeliciteerd met je broertje trouwens
wordt maar snel weer beterquote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef Sassiej het volgende:
ziek..
vandaag hele dag op de bank gelegen..
gigantisch last van mn buik, hoop toch eigenlijk dat t snel over gaat..!
wil toch wat meer van het weer kunnen genieten
(als dat maar niet opeens minder gaat worden..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |