Niet naar NightTown?quote:Op zondag 20 maart 2005 04:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Gvd kutavond BAH
Had ik wel moeten doen na nader inzien.quote:
In voorbereiding op ernstig sporten.... het doet nu al zeer.quote:Op zondag 20 maart 2005 04:34 schreef MarMar het volgende:
herstellende van ernstig "sporten" en chill diverse genotsmiddelen consumerend met lieve luitjes
its all good
tss, watje!quote:Op zondag 20 maart 2005 04:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In voorbereiding op ernstig sporten.... het doet nu al zeer.
quote:Op zondag 20 maart 2005 09:54 schreef Twisted_fok het volgende:
moe, heel moe
Hetzelfde...quote:Op zondag 20 maart 2005 11:42 schreef Qwea het volgende:
mja kweet niet.Ene kant gaat ie wel, en aan de andere kan niet.
Van hetzelfde...slecht geslapen..Ik heb de hele nacht het verwarde, angstige gezicht van mn vriendin voor me gezien.( in mn droom wou ik haar aanraken..maar dat lukte niet...idioot hoor..)quote:
O ja, da's waar ook. Ajax werd ff met 4-0 weggevaagd . . .quote:Op zondag 20 maart 2005 15:10 schreef melismay het volgende:
Rottig... Mijn clubbie net een vernederende nederlaag geleden als ik de radio mocht geloven, mijn neus is weer dicht gaan zitten nadat ik dacht dat ie open was en voor de rest... Ik weet t even niet![]()
Oi! Das nie lief hè!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook. Ajax werd ff met 4-0 weggevaagd . . .![]()
Mag ik jou echt even alle enge ziektes en minder erge ziektes wensenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook. Ajax werd ff met 4-0 weggevaagd . . .![]()
Van mij mag je . . .quote:Op zondag 20 maart 2005 19:22 schreef Bauhaus het volgende:
Mag ik jou echt even alle enge ziektes en minder erge ziektes wensen![]()
Konden ze dan wat anders ??quote:
Blij te horen dat je een goed weekend hebt gehad...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:09 schreef nixxx het volgende:
Goed, vandaag een lekker stuk gefietst met mijn ouwe langs de rivier, heerlijk weer.
en als we het toch over sport hebben.. ajax boeit me niet zo... maar die schumacher _0-
Er is niets mis mee om eens uit te huilen Myr, goed van je dat je zoveel mogelijk probeert je vriendin te helpen iigquote:Op zondag 20 maart 2005 20:07 schreef Myriam7 het volgende:
Hoofdpijn, verward..radeloos...
Geen idee hoe ik mijn vriendin verder kan helpen...ik kan alleen maar luisteren..ze wil zó graag vertellen over hoe het was..hoe hij was...hoe het nu gaat...
Nu prikken de tranen achter mn ogen...
Haar vriend (mijn / onze vriend) is 6 weken geleden gestorven....quote:Op zondag 20 maart 2005 20:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om eens uit te huilen Myr, goed van je dat je zoveel mogelijk probeert je vriendin te helpen iig
Ik had het al gelezen wat er was, dat moet je gewoon verwerken en dat doet pijn. Maar als je het niet in je eentje hoeft te verwerken maakt dat het toch misschien makkelijker. Zo'n 6 weken dienst is dat iets katholieks... nog nooit van gehoord eigenlijk..... (zie ons eens slowchattenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:27 schreef Myriam7 het volgende:
Haar vriend (mijn / onze vriend) is 6 weken geleden gestorven....
Ik weet gewoon niet of ik haar genoeg kan helpen...Ik kon hem een paar jaar jaren langer...
Ik dacht dat het wel zou slijten.. maar na de 6-wekendienst gisteren kwam alle pijn/en verdriet weer naar boven..
En nu zit ik verdorie hier te huilen..
Ja..is RK..6 weken na de begrafenis wordt een mis ter nagedachtenis van de overledene gehouden..quote:Op zondag 20 maart 2005 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen wat er was, dat moet je gewoon verwerken en dat doet pijn. Maar als je het niet in je eentje hoeft te verwerken maakt dat het toch misschien makkelijker. Zo'n 6 weken dienst is dat iets katholieks... nog nooit van gehoord eigenlijk..... (zie ons eens slowchatten)
Ken het gevoel. Toen m'n vrouw 'net' gestorven was, kon ik ook alleen maar denken en vertellen hoe het was, hoe zij was en alles wat erbij kwam. Tenminste, als ik niet aan het janken was of zwaar onder de 'dope' . . .quote:Op zondag 20 maart 2005 20:07 schreef Myriam7 het volgende:
Geen idee hoe ik mijn vriendin verder kan helpen...ik kan alleen maar luisteren..ze wil zó graag vertellen over hoe het was..hoe hij was...hoe het nu gaat...
Nu prikken de tranen achter mn ogen...
Tjonge...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Toen m'n vrouw 'net' gestorven was, kon ik ook alleen maar denken en vertellen hoe het was, hoe zij was en alles wat erbij kwam. Tenminste, als ik niet aan het janken was of zwaar onder de 'dope' . . .
Janken mag altijd, doe alleen wel je lenzen uit . . .
Danke je!! de innerlijke rust zal hopelijk wel weer terugkomen.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:01 schreef MarMar het volgende:
Ey Myriam, 6 weken is nog maar zo kort, verwachten dat het dan wel allemaal over zal zijn is wel heel streng voor jezelf. Stukje bij beetje kom je weer in de pas met het tempo van de wereld en het leven om je heen en door er gewoon te zijn help je je vriendin al, het ergste verdriet moet gewoon tijd hebben, het moet een plek krijgen zodat er weer ruimte komt om verder te leven en ook te denken aan de mooie dingen en er zullen altijd wel momenten zijn dat je even een ooghoek voelt prikken, maar er zullen ook momenten komen dat jullie aan hem terug kunnen denken met een glimlach.
Heel veel sterkte
*knuf geeft*quote:
Het gaat wel, bij tijd en wijlen wat slechter. Hoop dat je een beetje goed heb kunnen slapen . . .quote:Op zondag 20 maart 2005 20:57 schreef Myriam7 het volgende:
Tjonge...
Ik hoop dat jij je een beetje hebt herkregen...dat is niet niks...(voorzover als dat gaat dan..)
Ik heb mn lenzen uit gedaan...
Ik ga dadelijk vroeg naar bed en probeer te slapen..
Daar kan ik weinig zinnigs op zeggen hé...buiten .." ik hoop dat je ooit weer een echt fijn gevoel van "leven" krijgt..en plezier krijgt in de dingen om je heen"...(alhoewel het gemis altijd in je achterhoofd zal blijven sluimeren, denk ik zo)quote:Op maandag 21 maart 2005 06:01 schreef ThunderChild het volgende:
Het gaat wel, bij tijd en wijlen wat slechter. Hoop dat je een beetje goed heb kunnen slapen . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |