Die smeert hem in idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Weet Golfer dat ook? Die verzorgt de paal, neem ik aan...
Inderdaad:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Weet Golfer dat ook? Die verzorgt de paal, neem ik aan...
Dan sla ik hem ff over.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Doe mij maar een biertje ...
Je kan inmiddels al goed typenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Dan sla ik hem ff over.
Hallo Hools
* Vom komt straalbezopen de kantine uit
En de kroeg inquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Dan sla ik hem ff over.
Hallo Hools
* Vom komt straalbezopen de kantine uit
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Die man die op de FP mocht met zijn column, over verkeerde lichamen?
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:38 schreef Spideyman het volgende:
Afgestudeerd met een 8
Bier voor iedereen! Deze week wordt een bierweek
Ja die zit in het wereldje en als ie z'n achternaam noemt gaan alle deuren openquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:25 schreef golfer het volgende:
Zit ik argeloos naar Kassa te kijken, komt opeens Verbal met zijn hondje vol in beeld en aan het woord in een item over dierenverzekeringen.
Jeetje dat is mooi.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:38 schreef Spideyman het volgende:
Afgestudeerd met een 8
bedankt voor de felicitatiesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje dat is mooi.
Waar ben je op afgestudeerd universitair HBO ?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:38 schreef Spideyman het volgende:
Afgestudeerd met een 8
Tsjeu La Ling ing.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Nee tong, dat is ir. Ing mag er slechts achter.
Flierp!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oprichter van F&F
Spidey! GefeliciFlierp!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
bedankt voor de felicitaties
HBO Tong. Ik mag dus de titel ing. dragen, alhoewel ik daar van mijn moeder niet zo mee te koop mag lopen. (ik neem de afgelopen 2 dagen standaard de telefoon op met "u spreekt met ingenieur K....")
denk ook 1-3quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:58 schreef PyTh het volgende:
Feli Spidey
3 goals is genoeg morgen Eend!
1-3 wordt het in de arena
Ben er een tijdje echt verslaafd aangeweest kijk je uitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk ook 1-3ik ga een avondje pokeren
of 1 in de laatste minuut voor PSV op de ajax manierquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:58 schreef PyTh het volgende:
Feli Spidey
3 goals is genoeg morgen Eend!
1-3 wordt het in de arena
zeg dat wel.quote:
Mooie box, maar waarvoor gebruik je zoiets?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:01 schreef pascalheister het volgende:
ik kon me weer eens niet in bedwang houden![]()
Tinnen box van Amelie die al tijden nergens meer te koop is![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Koekjestrommel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mooie box, maar waarvoor gebruik je zoiets?
Dropjes zijn ook lekker daar in.quote:
dit zit erinquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mooie box, maar waarvoor gebruik je zoiets?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:38 schreef Spideyman het volgende:
Afgestudeerd met een 8
Bierweekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:38 schreef Spideyman het volgende:
Afgestudeerd met een 8
Kleedkamer is leegquote:Op zondag 20 maart 2005 01:14 schreef SCH het volgende:
Shit, ze is in de kleedkamer denk ik, roep haar anders evne.
Foto's! Foto's!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
Paaldanseres heeft een privé-voorstelling aan mij gegeven vanavond.
Straks misschien weer vroeg op om F-1 te kijken?
8 uur dacht ik?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:23 schreef Noca het volgende:
Tweede kwalificatie is om half 4? Hoe laat begint de race dan eigenlijk?
Uwkueequote:Op zondag 20 maart 2005 01:42 schreef Noca het volgende:
Hest geliek, begunt om zeuv'm uur met de uutzenden en om acht uur begunt de race.
Tering, ze beginnen dialect hier te spreken.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:42 schreef Noca het volgende:
Hest geliek, begunt om zeuv'm uur met de uutzenden en om acht uur begunt de race.
Ah woist wel ja, as de draank in de man is krieg'n je dat!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Tering, ze beginnen dialect hier te spreken.
Voor je het weet gaat Bluezz weer Utregs praten en SCH weer FrieSCH.
Den goan we tekeer op berrequote:Op zondag 20 maart 2005 01:54 schreef Bluezz het volgende:
En aas die drankt in ut vrouwtje iz waat daan?
JM is een ouwe taaie en dan gaat glijden ietwat stroefquote:Op zondag 20 maart 2005 01:25 schreef Bluezz het volgende:
JM zit ook nog steeds vastgeplakt ergens bovenaan
Prettige wedstrijdquote:Op zondag 20 maart 2005 09:13 schreef superjoden het volgende:
Goedemorgen allemaalDarkraver was wel lache
, nu even opfrissen en dan ga ik naar A'dam
![]()
wowquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 09:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wow
jij kunt dus hele topics van de aardbodem doen verdwijnen!
* Spideyman verder z'n mond maar houdt![]()
Dank u, zal wel lukkenquote:
Ben bang dat ik vanavond helemaal verrot zal zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 09:17 schreef superjoden het volgende:
[..]
Dank u, zal wel lukkenben wel verrot maar ja dat is zo wel over
quote:
ja maar wel na ronde 25... daarvoor was het niet echt bijzonder... behalve ronde 2 danquote:
Dus JustMe is weer druk in de weer en dat voor een zondagquote:Op zondag 20 maart 2005 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ben bang dat ik vanavond helemaal verrot zal zijn
eerst PSV kijken, ondertussen voorbereidingen en bespreking met "mijn team" voor de derby die om 14.30 zal zijn
verdomme mn Toyota-motor omgewisseld voor een Red Bull, what was I thinkingquote:Op zondag 20 maart 2005 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Race is inderdaad leuker dan de vorig keer.
En voor de manager is het ook wel goed
gna gnaquote:Op zondag 20 maart 2005 09:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
verdomme mn Toyota-motor omgewisseld voor een Red Bull, what was I thinking![]()
Zo dat was goed te doen deze race....quote:
Concordia - DHC; we staan nu op een gedeelde 3e plaats. DHC heeft vorige periode gehaald. Uitwedstrijd bij DHC verloren door slecht spel, slechte scheids e.d. We zullen vandaag 3 punten moeten pakken om voor deze periode te gaanquote:Op zondag 20 maart 2005 09:31 schreef superjoden het volgende:
[..]
Dus JustMe is weer druk in de weer en dat voor een zondagDerby's zijn wel altijd leuk dus er zal aardig wat publiek komen. Welke Delftse derby staat er dan op het programma?
Succes bij de derby JM!quote:Op zondag 20 maart 2005 11:07 schreef just me het volgende:
We hebben nog geen zon hier!ik ga naar concordia toe!
slimquote:Op zondag 20 maart 2005 11:41 schreef clauwheee het volgende:
Wij nemen de mp3 speler mee naar het Oosterpark..missen we niets
Mag Heerenveen wel wat beter voetballen in de Galgenwaard, was vorig jaar helemaal niksquote:
Denk het ook wel. Ik hoop het ook, want dan zijn we vanavond in Studio Sport in het linker rijtje te bewonderenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
slim
ach willem 2 moet te doen zijn denk ik...
Ik heb m'n plannen gewijzigdquote:Op zondag 20 maart 2005 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oi! Die radio van jou gaat pas om 14.00 aan Tong!
echt hip tong.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:01 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers van Zaterdag 19 Maart 2005 (00:00 - 23:59)
1. bar_rel 382
2. tong80 351
3. QyRoZ 315
4. Bupatih 308
5. Insomaniac 214
6. SpeedyGJ 203
7. mr_anonimous 201
8. Duderinnetje 199
9. Stuart 196
10. ZOWIEE 194
11. yvonne 193
12. timbob 190
13. Arcee 181
14. methodmich 174
Van beide kanten niet, verwacht vanmiddag hetzelfde.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Mag Heerenveen wel wat beter voetballen in de Galgenwaard, was vorig jaar helemaal niks
quote:
ziekquote:
Who sais ?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:16 schreef SCH het volgende:
MM doet ook aardig mee trouwens - best snue, zo'n hoge score
Alleen die Yvonne moet een minder posten des te eerder Tong op 1 staatquote:Op zondag 20 maart 2005 12:01 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers van Zaterdag 19 Maart 2005 (00:00 - 23:59)
1. bar_rel 382
2. tong80 351
3. QyRoZ 315
4. Bupatih 308
5. Insomaniac 214
6. SpeedyGJ 203
7. mr_anonimous 201
8. Duderinnetje 199
9. Stuart 196
10. ZOWIEE 194
11. yvonne 193
12. timbob 190
13. Arcee 181
14. methodmich 174
Ik zeker 30quote:
bedanktquote:Op zondag 20 maart 2005 12:21 schreef Noca het volgende:
[..]
* Noca schenkt whiskey in en neemt zelf een kop koffie
Heb al heel lang niet meer met die gepost.quote:
Tjah hij gaf de voorzetquote:Op zondag 20 maart 2005 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik, maar Ooijer werd op de radio geprezen als de beslissende man hierin. Vandaar
Zonder eten naar bed sturenquote:Op zondag 20 maart 2005 13:19 schreef Bjoro het volgende:
Heibel in huize Bjoro......
Vrouwlief fan van Cocu en PSV, Bjoro zelf van Ajax.
Laatstgenoemde trek dus voorlopig aan het korste eind
Vandaar dat je naar Amerika gaatquote:Op zondag 20 maart 2005 13:24 schreef popolon het volgende:
Mensen, 't is maar voetbal
Volgend jaar beter.
Neen, maar door al die emigratie toestanden e.d. ga je inderdaad relativerenquote:
Ik heb lekker kaartjes voor Rijker vs Martinquote:
Proberen mag altijdquote:
Ik kan je niet stangen op msn Tong - snap je wel hoe machteloos ik me voel...... Het valt niet mee hoor....quote:
Subtiel Frankquote:Op zondag 20 maart 2005 13:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Vrouwen & Voetbal!![]()
Castelen op televisie na de overwinning op RKC
Maartje: Oei! Die speler heeft echt een slechte huid! (doelend op diens pukkels)
Frank: Schat, hij is zwart!![]()
Je gaat weer naar je favoriete club kijken (Utrecht)quote:Op zondag 20 maart 2005 13:41 schreef SCH het volgende:
Ik ga naar de Galgenwaard lievies, dan lach ik vast wat minder hard. Succes ermee!
Ja, Vreven en Kuijt, ik blijf dol op ze.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je gaat weer naar je favoriete club kijken (Utrecht)
Teleurgesteld? Reageer het op je eigen ploeg af.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:47 schreef VoreG het volgende:
Braamhaar verneukt weer eens een wedstrijd (mwah niet dat die 2-0 nog in te halen was..)
Ja ook, maar die penalty had nooit gegeven mogen wordenquote:Op zondag 20 maart 2005 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Teleurgesteld? Reageer het op je eigen ploeg af.
De radioverslaggevers zeggen dat het een zuivere pingel was.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja ook, maar die penalty had nooit gegeven mogen worden
Ik wacht nog even op de vijfde.quote:
Verslaggevers van C+ juist nietquote:Op zondag 20 maart 2005 13:53 schreef SCH het volgende:
[..]
De radioverslaggevers zeggen dat het een zuivere pingel was.
Ben je er al in gestikt?quote:
In 1 slok weggedronken.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:19 schreef pfaf het volgende:
* Een vat azijn neerzet.
Middag!quote:Op zondag 20 maart 2005 14:19 schreef pfaf het volgende:
* Een vat azijn neerzet.
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Om de woorden van een wijs man (Henny Huisman) te herhalen:
Hier stond je dan vanmiddag het was wel spannend maar toch ook fijn.
Maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar een de winnaar zijn.
We laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door.
Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor!
Die is al een hele tijd klaarquote:Op zondag 20 maart 2005 14:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon speciaal Ajax rouw hoekje bouwt..
vaste prik elke weekquote:Op zondag 20 maart 2005 14:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon speciaal Ajax rouw hoekje bouwt..
Om 12 uur je nest uit komen rollen met een brakke kop en dan dit is ook niet geweldigquote:Op zondag 20 maart 2005 14:58 schreef zjroentje het volgende:
Wat een fuckin' kutdag. Vanochtend met tien collega natte kranten over het veld gelopen, en dan dit nog eens er overheen.Er zijn wel eens betere dagen geweest ...
Je hebt niks gemistquote:Op zondag 20 maart 2005 15:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, na de Formule 1 liggen pitten, net weer wakker. Biertje?
quote:
En Tanghe heeft roodquote:
Ja 2 keer geel is roodquote:
Pas dus op JM en Bluezz, als je na je loopbaan zoiets wilt doen!quote:Een sekstelefoniste uit Florida die beweerde dat zij schade opliep door teveel te masturberen op haar werk krijgt haar claim toegewezen. Volgens haar advocaat zou de vrouw een "carpaal tunnel syndroom" hebben ontwikkeld, doordat ze haar vingers te vaak zou hebben gebruikt om te masturberen.
De 40-jarige sekstelefoniste was werkzaam bij CFP Enterprises Inc. in de plaats Fort Lauderdale. "CFP Enterprises Inc. zou de vrouw opgedragen hebben om alles te doen om de klant zo lang mogelijk aan de telefoon te houden", aldus de advocaat. Hierdoor moest de vrouw zeven keer per dag masturberen. Ze moest zich dan met de ene hand bevredigen terwijl ze met de andere hand de wensen van de klanten noteerde. Volgens de advocaat was dat de reden waardoor de vrouw een "carpaal tunnel syndroom" aan haar beide handen ontwikkelde.
De advocaat vertelde dat zijn cliënte eerder deze maand met een "minimale schikking" akkoord ging. Hij weigerde te onthullen om hoeveel het ging.
Wij hebben ook lol gehad joh.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:42 schreef Noca het volgende:
Allemachtig, wat een slechte wedstrijd heb ik gezien....
Nevland schiet gelukkig de 1-1 nog binnen zodat we nog een punt hier houden..Willem II speelde echt slecht, Groningen bijna nog slechter.
Nou, dat was toevallig voor mijn ogen en iedereen zag met de bal door de hand werd meegenomen, behalve Ben H. Zoals de hele wedstrijd trouwens.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:55 schreef tong80 het volgende:
Mazzelaar schieten ze op de lat de laatste minuut.
Bedanktquote:Op zondag 20 maart 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
De beste zaterdag-amateurvoetbalclubs van Nederland ooit. voor tong
Morgen rapportgesprekken, 18 stuks al!
Nou JustMe hopelijk heb jij dan wel 3 punten gepakt vandaagquote:Op zondag 20 maart 2005 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
Concordia - DHC; we staan nu op een gedeelde 3e plaats. DHC heeft vorige periode gehaald. Uitwedstrijd bij DHC verloren door slecht spel, slechte scheids e.d. We zullen vandaag 3 punten moeten pakken om voor deze periode te gaan
M'n half Friese bloed kookt van opwindingquote:Op zondag 20 maart 2005 17:11 schreef SCH het volgende:
Prachtige dag dit jongens, wat zitten jullie toch te sippen?
Ik zit net met een patatje en veel te veel snacks voor me, nu dus even nietquote:Op zondag 20 maart 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Er komt vermoedelijk geen hond meer tekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |