Ik kom uit Zaltbommel voetbalde bij NIVO sparta in de jeugd regelmatig op toernooien tegenj SHO. Wit-Zwart als ik het goed heb. Ken verder geen clubs uit Oud-Beyerland.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:09 schreef Mindlight het volgende:
Mooi zo'n lijst.
Oud-Beijerland is met haar 23000 inwoners iig niet nr 1 voetbaldorp van Nederland, hoewel er naast SHO nog wel 2 andere clubs gehuisvest zijn. Die komen echter bij lange na niet in de buurt van de hoofdklasse.
Achilles Veen bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:58 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand de club Veen ?
Komen hier uit de buurt.
Stond niet één Veener in het eerste toen ze hoofdklasse voetbalden. Hadden op een gegeven moment nog maar twee elftallen. Moest er een derde komen omdat ze anders niet in de hoofdklassen mochtenj spelen. Dus maakten ze maar een derde dat van ons 7de met 12-0 verloor.
Wat is dan nog je functie als club ?
Ik geef alleen de uitkomsten van een onderzoek van een paar jaar geleden. Heb zelf niks met Heerjansdam, dat zijn onze streekrivalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tsja, als je per gemeente gaat kijken.... aantal inwoners per dorp lijkt me eerlijker.
Babberich bijna 2.000 ('k zat er 1.000 naast)
Heerjansdam 3.560
Maar ja, jij zweert klaarblijkelijk bij het zaterdagvoetbal.
Ja een club van niks.quote:
ohja... DFS was het tochquote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie ze ook zelden aan het werk... Trekt me niet zo, op zaterdag m'n speelt mn eigen club
Die ken ik niet... of is het toch DFSquote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:
De kersverse kampioen van de 3e klasse A
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |