goftedomme! leef je eens in! Hijs wel geboren ja! Daar mag/moet ie het slachtoffer van zijnquote:Van WAT!!!!!!!!
Waar moet HIJ het slachtoffer van zijn?
Van zn eigen gelieg en gedraai?
HET BEWIJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZIE JE NU WEL!!!!!!!!!quote:Havoc
schreef:
| Jeffrey | zegt:
Ik heb niets aan mijn hart hoor
| Jeffrey | zegt:
Ik lieg gewoon, want ik ben een pathologische leugenaar.
Havoc zegt:
Je bent gewoon een pisvlek zonder hartkwaal dus.
| Jeffrey | zegt:
Ja en mijn familie leeft nog en mijn moeder heeft nog nooit iets ergers gehad als de griep
Havoc zegt:
Dus de kans dat je binnen afzienbare tijd doodgaat is ook niet zo groot?
| Jeffrey | zegt:
Tenzij ik onder een auto kom
Havoc zegt:
Laten we het hopen.
Zie!!!! HIJ ZEI HET OP MSN, DUS HET IS WAAR!!!!
En dan is het waar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:50 schreef Havoc het volgende:
AMD is NU trainen, want hij zei dat net op msn.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*helaas bevestigt*
R2cksson had een kankertopic, AMD helemaal over de zeik want zn moeder had kanker en hij had leukemie. Ik helemaal schuldig voelen enzo en toen bleek na wat speurwerk dat allemaal bullshit te zijn. En nu opeens heeftie een hartritmestoornis en wordt hij elke maand volgende maand geopereerd..
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
je vergeet:
-Zijn beste vriend ligt op sterven (al maanden ondertussen)
-Hij gaat trouwen met een meisje van 15
-Hij heeft melanie-de-miss gekrikt (of hoe ze ook heet)
-Hij drinkt niet. Maar soms is hij wél 'vet dronken geworden met zijn maten'. Maar de volgende dag heeft hij echt nog nooit een druppel gedronken.
-Hij voetbalt. Niet. Nee hij kíjkt alleen voetbal. Maar hij traint wel. Hoewel hij niet veel mag bewegen ivm zijn hart.... wat is het nou?
-O en de mooiste: hij Fok!t niet overdag! Want dan werkt hij ja!!!!
Wat een oeuvre![]()
Je moet ons niet geloven DP! AMD zegt het zelf op MSN en jullie zijn vriendjes!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:52 schreef DePresident het volgende:
Trainen met een hartritmestoornis, Xenomaniac.... i.d.d.! wel raar. Ook omdat hij binnen negen maanden zou sterven zonder operatie. Nikky is ook heel betrouwbaar.
Oke. Ik begin jullie langzaam aan te geloven.
nee hoor.Als die daarna doodgaat, vind ik het heeeeeeeeeel normaalquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:52 schreef DePresident het volgende:
Trainen met een hartritmestoornis, Xenomaniac.... i.d.d.! wel raar
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal mn logs eens opzoeken van zn moeder die kanker had en overleeft heeft, hij kanker had en natuurlijk weer beter,
dat zn halve familie bij de tsunami is omgekomen, dat zn forum vrijwel wekelijks door FOKkers gehackt wordt, en wonderbaarlijk genoeg het een dag later allemaal weer doet,
en nu opeens dat hart weer ;')
The boy who cried wolf...
Naief DP, naief.
quote:
Awwwwwquote:| Jeffrey | zegt:
Die DP is ook wel een domme lul zeg
Havoc zegt:
Hoezo dan?
| Jeffrey | zegt:
Dat hij dat gelieg van mij gelooft
Havoc zegt:
Ach ja sommige zijn nou eenmaal goed gelovig
| Jeffrey | zegt:
alkjtr52p'4iFRADS35RTT
Havoc zegt:
Zit je te rukken of zo?
| Jeffrey | zegt:
sar3tfitg asda flkmmmiijn hart!
Havoc zegt:
Mooi leven hè enne doe petrus de groeten
BMWM3. Die kankerkneus met die tieten die altijd [@@@] vervuilde is door de mand gevallen met zn gelieg. En Petre68 en DP geloven hem en wij zijn stom. En yvonne heeft Roemeens vergif gedronken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:54 schreef NiNi het volgende:
Waarom begrijp ik hier toch werkelijk níets van?
Mjah, dan heb ik ook niks gezegd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:53 schreef Qwea het volgende:
nee hoor.Als die daarna doodgaat, vind ik het heeeeeeeeeel normaal
Oh nee! En ik ben altijd zo gemeen tegen hem geweest en nu is hij dood!quote:
Omdat je net wakker bent?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:54 schreef NiNi het volgende:
Weet je wat het is DP, STEL dat hij het aan zn hart zou hebben,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:52 schreef DePresident het volgende:
Trainen met een hartritmestoornis, Xenomaniac.... i.d.d.! wel raar. Ook omdat hij binnen negen maanden zou sterven zonder operatie. Nikky is ook heel betrouwbaar.
Oke. Ik begin jullie langzaam aan te geloven.
Genetisch bepaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:54 schreef NiNi het volgende:
Heel BMW/AMD is 1 grote ziektequote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
hmm oke. Wel erg dat soort mensen. Mensen overtuigen dat ze ziek zijn, doodgaan.... en hun slachtoffers ondertussen keihard uitlachen. Of het is een ziekte, dat kan ook.
Jaaaa, daar begon het!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BMWM3. Die kankerkneus met die tieten die altijd [@@@] vervuilde is door de mand gevallen met zn gelieg. En Petre68 en DP geloven hem en wij zijn stom. En yvonne heeft Roemeens vergif gedronken.
Petre vertrouwt er net als mij op dat mensen DAAR niet over liegen. Hij had mij ook overtuigdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat het is DP, STEL dat hij het aan zn hart zou hebben,
hij heeft TE vaak ziekelijk gelogen om nog maar door 1 iemand gelooft te worden.
Ja, door petrie
Hey, het feit dat jij je verveelt op zaterdagmiddag zegt meer over jou dan over ons.quote:
je zei kankerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BMWM3. Die kankerkneus met die tieten die altijd [@@@] vervuilde is door de mand gevallen met zn gelieg. En Petre68 en DP geloven hem en wij zijn stom. En yvonne heeft Roemeens vergif gedronken.
Hij was maar een clown, en nu is hij doodquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh nee! En ik ben altijd zo gemeen tegen hem geweest en nu is hij dood!!
Ja maar, ja maar niet in @@@ mogen, dan houdt je leven gewoon op, dan krijg je hartritmestoornissen en heb je nog maar 10 procent kans dat je er boven op komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaa, daar begon het!!!
Kwam hij jankzakken op MSN dattie niet in @@@ mocht!!!
TOEN begonnen die kneuzenverhalen
Daggla en ik deleten gewoon stelselmatig zijn posts en dan ging ie eerst op MSN huilen bij mij, dan bij jou en dan bij Nikky. Uiteindelijk heb ik m laten bannen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaa, daar begon het!!!
Kwam hij jankzakken op MSN dattie niet in @@@ mocht!!!
TOEN begonnen die kneuzenverhalen
"De herinnering blijft,aan AMD met zn gelieg en bedrog.Hij heeft alles gegeven...en nu is hij dood"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:58 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hij was maar een clown, en nu is hij dood
Nee idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:58 schreef DePresident het volgende:
[..]
Petre vertrouwt er net als mij op dat mensen DAAR niet over liegen. Hij had mij ook overtuigdMaar ik ben nu wel overtuigd van jullie gelijk. Wel triest, dat soort mensen. Nu maar hopen dat het een hartziekte is, en dat hij dit niet voor z'n plezier doet.
Dus het is allemaal mijn schuld!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar niet in @@@ mogen, dan houdt je leven gewoon op, dan krijg je hartritmestoornissen en heb je nog maar 10 procent kans dat je er boven op komt.
Ik kan niet posts deleten, anders had ik vrolijk met je meegedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus het is allemaal mijn schuld!!
Ja, dat heb ik wel gelezen, maar ik snap de stress niet zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bite me.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:00 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb trouwens rabiës, voor de mensen die het nog niet wisten.
Heerlijk die inside infoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daggla en ik deleten gewoon stelselmatig zijn posts en dan ging ie eerst op MSN huilen bij mij, dan bij jou en dan bij Nikky. Uiteindelijk heb ik m laten bannen..
Machtsmisbruik.
.
ZIJN HART JOH!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel gelezen, maar ik snap de stress niet zo.![]()
Ik kan het ook niet meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik kan niet posts deleten, anders had ik vrolijk met je meegedaan.
Neuken?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:00 schreef Insomaniac het volgende:
Zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel gelezen, maar ik snap de stress niet zo.![]()
Is dat het enige? Ik dacht dat er meer aan je mankeerdequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:00 schreef Insomaniac het volgende:
Fijne vriend.quote:
DAAR MAG JE GEEN GRAPPE OVER MAKE ONGEFOELIGE LUL WNT AS IK JOUW BIJT KRIJG JIJ HET OOK!quote:
Dat verklaart het een en ander.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:00 schreef Insomaniac het volgende:
Hoef je niet meteen zo te gaan schuimbekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
DAAR MAG JE GEEN GRAPPE OVER MAKE ONGEFOELIGE LUL WNT AS IK JOUW BIJT KRIJG JIJ HET OOK!!
LUL!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen zo te gaan schuimbekken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:03 schreef Havoc het volgende:
Tis dat het onzin is, anders zou ik nog gaan twijfelen.
En dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]![]()
Jij bent helemaal niet fijn, laat staan een vriend!
Daarom heb ik toch dit topic voor hem he,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef livEliveD het volgende:
Is dit nou niet erg zielig voor Petre? Kan die gast het helpen dat ie goedgelovig is?
helaasquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer is de eerste grafmeet?
Gaan we dansen
Hij is toch al wel dood inmiddels?![]()
Jawel, eigenlijk is havoc heel lief.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]![]()
Jij bent helemaal niet fijn, laat staan een vriend!
Wat is de goede kant? Dan weet ik alvast in welke richting ik moet gaan krabbelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef NiNi het volgende:
Ik vind het heel grappig dat mensen nu proberen terug te krabbelen naar de 'goede' kant.
*wijst*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat is de goede kant? Dan weet ik alvast in welke richting ik moet gaan krabbelen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom heb ik toch dit topic voor hem he,
om hem een hart onder de riem te stekenom hem een riem door zn hart te steken
Ja, voor jou. Da's wat anders.quote:
Hij zal je HARTelijk dankbaar zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Daarom heb ik toch dit topic voor hem he,
om hem een hart onder de riem te steken
De andere kant dan waar ze eerst bij zaten. De kant die nu aangevallen wordt. De verzwakte linie!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat is de goede kant? Dan weet ik alvast in welke richting ik moet gaan krabbelen.
Dat clubje nerds daaro *wijst*.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja helaas wát??quote:
Richting de coole leute, Karboenkel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
Volg NiNi maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoho, Petrie komt zo thuis en lokt ze welweer naar de juiste kant, op MSN natuurlijk, want DAT geloof je tenminstequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
De andere kant dan waar ze eerst bij zaten. De kant die nu aangevallen wordt. De verzwakte linie!
Ik ben niet makkelijk te beinvloeden hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoho, Petrie komt zo thuis en lokt ze welweer naar de juiste kant, op MSN natuurlijk, want DAT geloof je tenminste
Er is een kans vam 10% dat je ze kan houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja helaas wát??
Helaas wel, of helaas niet?? Ik sta hier gvd al met een bosje graftakken klaar man![]()
Nee, jij geloofde hem volledigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben niet makkelijk te beinvloeden hoor![]()
Just face it. We all didquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef Murray het volgende:
Is die hele AMD niet gewoon een ingenieus botje of scriptje?
Ik weiger te geloven dat iemand zo triest kan zijn.
Hij heeft mij ooit toegevoegd op msn, hij dacht dat ik zijn forum zou kunnen en willen opleukenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef Murray het volgende:
Hij is echtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef Murray het volgende:
Omg omg omg omgquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:17 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hij heeft mij ooit toegevoegd op msn, hij dacht dat ik zijn forum zou kunnen en willen opleuken
Hij gaf zelfs zn ftp wachtwoord
Vind je het gek dat zn forum gehacked word
Zal ik je even de msn logs sturenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omg omg omg omg
WHAHAHAHAHA,
en dat dus wekelijks
Woei!quote:
LULquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:17 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hij heeft mij ooit toegevoegd op msn, hij dacht dat ik zijn forum zou kunnen en willen opleuken
Op mijn forum is de hele truk besproken, met nog meerdere mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
LULdus JIJ was het. *toch met de eer gaat strijken
Nee die 10% overlevingskans is vast gelogen!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:15 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Er is een kans vam 10% dat je ze kan houden
Policy hequote:
Ze heeft niks te willen. Ze aait me ook met een mokerquote:
Ja, hij mag blij zijn dat we niet alles gewist hebben, het ondankbare kreng!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:17 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:21 schreef Croupouque het volgende:
Zijn er niet ooit een aantal niet nader te noemen Fok!kers geweest die hem een lift gegeven hebben omdat er iets ernstigs was met zijn ouders? Ergens in Duitsland?
Ik weet het niet zeker hoor, het is wellicht mijn hersentumor die mijn herinnering ernstig verstoort.
Logs in html file zetten, html file uploadenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, hij mag blij zijn dat we niet alles gewist hebben, het ondankbare kreng!
Wat is er gebeurd met; "Fok! moet rebels blijven en modden is natte vingerwerk."?quote:
-edit- ik voeg je wel toequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Logs in html file zetten, html file uploadenstaat het niet direct op fok
Ik ben ook gebanned. Zit nu nog steeds bij verschillende psychologen om het te verwerken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]en dan krijgen sommige mensen ook nog een ban
lang leve proxy's
Ja hè!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:25 schreef bolivian het volgende:
Curieus.
Heeft de lente reeds aangevangen?
Idd, men wat had hij een hoge load op zn serverquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, hij mag blij zijn dat we niet alles gewist hebben, het ondankbare kreng!
hm, die president schijnt ook echt te zijn, dus zo ongeloofwaardig is het misschien ook weer niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:25 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik ben ook gebanned. Zit nu nog steeds bij verschillende psychologen om het te verwerken.
PS, Jeff? Die ene Phoebe was ik. En die ene foto's kwamen van een simpele Sugababesprofiel.
Dan zal het waarschijnlijk niet waar zijn, want ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat jij en Nikky dat gedaan hadden. Damn you, Korsakov.quote:
Ik wil niet eens op die link klikkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef yvonne het volgende:
http://www.eurocarsforum.nl/cgi-bin/forum/forum.cgi
Hij is helegaar niet trainen
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef yvonne het volgende:
*proxy paktquote:Blijf nu maar weg
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef yvonne het volgende:
1 | | Jeffrey | zegt: Wellus |
Wel zielig: ''daar gaat bijna ¤5000! Hou ermee op! Mijn forum! Wat doe je!''quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Idd, men wat had hij een hoge load op zn server
Snappie das kleine krokodil
Bummerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk niet waar zijn, want ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat jij en Nikky dat gedaan hadden. Damn you, Korsakov.
daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:58 schreef DePresident het volgende:
[..]
Petre vertrouwt er net als mij op dat mensen DAAR niet over liegen. Hij had mij ook overtuigdMaar ik ben nu wel overtuigd van jullie gelijk. Wel triest, dat soort mensen. Nu maar hopen dat het een ziekte is, en dat hij dit niet voor z'n plezier doet.
de leugenaarquote:Users online in the last 15 minutes: AMD64, Phoebe.
Heej pboebequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:25 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik ben ook gebanned. Zit nu nog steeds bij verschillende psychologen om het te verwerken.
PS, Jeff? Die ene Phoebe was ik. En die ene foto's kwamen van een simpele Sugababesprofiel.
Whehehehequote:
het schijnt dat AMD een deal heeft gemaakt om die uit te stellen....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:25 schreef bolivian het volgende:
Curieus.
Heeft de lente reeds aangevangen?
Man, dat wijf heet Jessica! Mocht hij het nog willen wetenquote:
Ik hoop niet dat ie zn doodgaan ook uitgaat stellenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
het schijnt dat AMD een deal heeft gemaakt om die uit te stellen....
Snap je nu waarom ik je een jankzakje vind?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:29 schreef petre86 het volgende:
hij is nog open![]()
waar is deel 1 eigenlijk?
en
[..]
daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen..
naja.. solly yvonne dat ik je niet vertrouwde, ik zou het zo weer doen!
Jij en de rest van de intelligente mensheid.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik je een jankzakje vind?
Heeft ie toch niks aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Man, dat wijf heet Jessica! Mocht hij het nog willen weten.
Hij was toch genezen? Misschien moeten ze de oorzaak eens ergens anders gaan zoeken. Ik bedoel; die jongen is geestelijk al niet echt in orde.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie zn doodgaan ook uitgaat stellen
Toetsenbord kapot?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef DePresident het volgende:
HEB JE M'N SMESCHJE GEKREGE PETRE?
Of allebei, dat kan ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft ie toch niks aanhet enige wat hij ooit zal neuken is een schaap met HIV.
(komt ie morgen cker aan "ja, ik ga niet dood aan mn hart...maar ik ben seropositief"
Daar schrijven we amd dus afquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jij en de rest van de intelligente mensheid.
Ach, ik moet zo met mijn gevorderde MS de trap af...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, sorry. Door mijn reuma gaat het natrappen niet meer zo gemakkelijk.
luiwammesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:33 schreef petre86 het volgende:
ben deel 1 aan het lezen, maar waarom in hemelsnaam zo vroeg op de zaterdag ochtend beginnen?
de meeste mensen liggen dan nog in bed en missen alles
terwijl ik vanaf 7 uur aan het werk was lagen jullie hier achter mijn rug te lullen
maar het is iig leuk om na te lezen
Laat me raden...zn forum werdt gehacked?quote:Posted by: Empr0r (Administrator) on 20-02-2005 @ 15:47:39
Ja en rich je was mod doordat er problemen zijn met onze CP waaruit we het forum besturen... Ik was zonet opneens geen Admin meer... Nu weer wel maar er is iets vreemds gaande waar ik mij uiteraard aan erger....
Dat zeg ikquote:Posted by: Roy on 20-02-2005 @ 16:38:59
Quote:
Over of er niks aan te doen is dat mensen telkens proberen deze site te hacken, verder helemaal niks hahhaa
nee dat gaat wel gewoon door toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie zn doodgaan ook uitgaat stellen
Vast wel, anders zijn er heus nog mensen die even een handje willen helpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nee dat gaat wel gewoon door toch?
Hoi.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik val binnen een discussie waar ik niks van snap. Wie is AMD64? Waarom maakt men zich hier druk over? Wat is de zin van het bestaan?
een zin van zijn bestaan isser nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik val binnen een discussie waar ik niks van snap. Wie is AMD64? Waarom maakt men zich hier druk over? Wat is de zin van het bestaan?
En hij was die met die tieten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoi.
AM64 is een pathologische leugenaar, die eerst beweerd dat zijn moeder kanker heeft, genezen is, het aan haar hart krijgt, genezen is. Halve familie ligt in de oceaan na de tsunami, hijzelf kanker heeft, genezen is, kapot hart heeft, 10 procent overlevingskans.
Hop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |