Wel zielig: ''daar gaat bijna ¤5000! Hou ermee op! Mijn forum! Wat doe je!''quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Idd, men wat had hij een hoge load op zn server
Snappie das kleine krokodil
Bummerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk niet waar zijn, want ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat jij en Nikky dat gedaan hadden. Damn you, Korsakov.
daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:58 schreef DePresident het volgende:
[..]
Petre vertrouwt er net als mij op dat mensen DAAR niet over liegen. Hij had mij ook overtuigdMaar ik ben nu wel overtuigd van jullie gelijk. Wel triest, dat soort mensen. Nu maar hopen dat het een ziekte is, en dat hij dit niet voor z'n plezier doet.
de leugenaarquote:Users online in the last 15 minutes: AMD64, Phoebe.
Heej pboebequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:25 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik ben ook gebanned. Zit nu nog steeds bij verschillende psychologen om het te verwerken.
PS, Jeff? Die ene Phoebe was ik. En die ene foto's kwamen van een simpele Sugababesprofiel.
Whehehehequote:
het schijnt dat AMD een deal heeft gemaakt om die uit te stellen....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:25 schreef bolivian het volgende:
Curieus.
Heeft de lente reeds aangevangen?
Man, dat wijf heet Jessica! Mocht hij het nog willen wetenquote:
Ik hoop niet dat ie zn doodgaan ook uitgaat stellenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
het schijnt dat AMD een deal heeft gemaakt om die uit te stellen....
Snap je nu waarom ik je een jankzakje vind?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:29 schreef petre86 het volgende:
hij is nog open![]()
waar is deel 1 eigenlijk?
en
[..]
daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen..
naja.. solly yvonne dat ik je niet vertrouwde, ik zou het zo weer doen!
Jij en de rest van de intelligente mensheid.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik je een jankzakje vind?
Heeft ie toch niks aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Man, dat wijf heet Jessica! Mocht hij het nog willen weten.
Hij was toch genezen? Misschien moeten ze de oorzaak eens ergens anders gaan zoeken. Ik bedoel; die jongen is geestelijk al niet echt in orde.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie zn doodgaan ook uitgaat stellen
Toetsenbord kapot?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef DePresident het volgende:
HEB JE M'N SMESCHJE GEKREGE PETRE?
Of allebei, dat kan ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft ie toch niks aanhet enige wat hij ooit zal neuken is een schaap met HIV.
(komt ie morgen cker aan "ja, ik ga niet dood aan mn hart...maar ik ben seropositief"
Daar schrijven we amd dus afquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jij en de rest van de intelligente mensheid.
Ach, ik moet zo met mijn gevorderde MS de trap af...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, sorry. Door mijn reuma gaat het natrappen niet meer zo gemakkelijk.
luiwammesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:33 schreef petre86 het volgende:
ben deel 1 aan het lezen, maar waarom in hemelsnaam zo vroeg op de zaterdag ochtend beginnen?
de meeste mensen liggen dan nog in bed en missen alles
terwijl ik vanaf 7 uur aan het werk was lagen jullie hier achter mijn rug te lullen
maar het is iig leuk om na te lezen
Laat me raden...zn forum werdt gehacked?quote:Posted by: Empr0r (Administrator) on 20-02-2005 @ 15:47:39
Ja en rich je was mod doordat er problemen zijn met onze CP waaruit we het forum besturen... Ik was zonet opneens geen Admin meer... Nu weer wel maar er is iets vreemds gaande waar ik mij uiteraard aan erger....
Dat zeg ikquote:Posted by: Roy on 20-02-2005 @ 16:38:59
Quote:
Over of er niks aan te doen is dat mensen telkens proberen deze site te hacken, verder helemaal niks hahhaa
nee dat gaat wel gewoon door toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie zn doodgaan ook uitgaat stellen
Vast wel, anders zijn er heus nog mensen die even een handje willen helpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nee dat gaat wel gewoon door toch?
Hoi.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik val binnen een discussie waar ik niks van snap. Wie is AMD64? Waarom maakt men zich hier druk over? Wat is de zin van het bestaan?
een zin van zijn bestaan isser nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik val binnen een discussie waar ik niks van snap. Wie is AMD64? Waarom maakt men zich hier druk over? Wat is de zin van het bestaan?
En hij was die met die tieten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoi.
AM64 is een pathologische leugenaar, die eerst beweerd dat zijn moeder kanker heeft, genezen is, het aan haar hart krijgt, genezen is. Halve familie ligt in de oceaan na de tsunami, hijzelf kanker heeft, genezen is, kapot hart heeft, 10 procent overlevingskans.
Hop.
BMW nogwat, cupCquote:
Je vergeet het Roemeense maagverbrandingsspulquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoi.
AM64 is een pathologische leugenaar, die eerst beweerd dat zijn moeder kanker heeft, genezen is, het aan haar hart krijgt, genezen is. Halve familie ligt in de oceaan na de tsunami, hijzelf kanker heeft, genezen is, kapot hart heeft, 10 procent overlevingskans.
Hop.
Expres gedaan, je reageerde niet op mijn msnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet het Roemeense maagverbrandingsspul
Er knipperen hier 98798687568795 MSN-enquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Expres gedaan, je reageerde niet op mijn msn.
minder zuipen das al een beginquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er knipperen hier 98798687568795 MSN-en
EN m'n maag staat in de fik
Ach je antwoord tenminste weer es een keer op mijn msnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er knipperen hier 98798687568795 MSN-en
EN m'n maag staat in de fik
Nee hoor, Petrie is nog steeds volledig afgegaanquote:
Is ze bij jou ook zo aggeresief?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:50 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Ach je antwoord tenminste weer es een keer op mijn msn
Ze antwoord 9 van de 10 keer nietquote:
Ja hallo, jij zit midden in de nacht als ik allang lig te pitten tegen me te lullenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:50 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Ach je antwoord tenminste weer es een keer op mijn msn
Middenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:53 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Ze antwoord 9 van de 10 keer niet
Mjah zon gevalletje AMD kan je natuurlijk niet laten liggen
Owh jah dat is waarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, jij zit midden in de nacht als ik allang lig te pitten tegen me te lullen
euhm dat hoor je te doen anders ben je een contradictiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:54 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Owh jah dat is waar
Laatste tijd niet zo vaak meer, kreeg wat commentaar dat ik me als admin op mn forum misdraagde
Nou, mag niet meer hoor als het aan Petrie ligtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
euhm dat hoor je te doen anders ben je een contradictie.
oh oh ohquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, Petrie is nog steeds volledig afgegaan
Hij zit nu of in een hoekje te huilen, of is Danny aan het mailen,
en Petie we weten hoe DAT uitpakt he
Petriedishquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, mag niet meer hoor als het aan Petrie ligt
Een watteuhquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
euhm dat hoor je te doen anders ben je een contradictie.
Mijn God, ze komen nu echt overal vandaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:58 schreef 1Revenant1 het volgende:
ik snap het niet
Jij AMD64 zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:58 schreef 1Revenant1 het volgende:
ik snap het niet
newbie/sp@mmert!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:58 schreef 1Revenant1 het volgende:
ik snap het niet
Als je mij ook bedoelt, ik zat hier al eerder dan dat AMD gevalletje, ik post alleen niet zo veelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mijn God, ze komen nu echt overal vandaan.
Ach nee. Toch niet weer een. Een paar jaar geleden had je ook zo'n gastje, U....Elsa.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoi.
Hop.
Ik quote jou toch nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:00 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Als je mij ook bedoelt, ik zat hier al eerder dan dat AMD gevalletje, ik post alleen niet zo veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |