Dat verklaart het een en ander.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:00 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb trouwens rabiës, voor de mensen die het nog niet wisten.
Hoef je niet meteen zo te gaan schuimbekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
DAAR MAG JE GEEN GRAPPE OVER MAKE ONGEFOELIGE LUL WNT AS IK JOUW BIJT KRIJG JIJ HET OOK!!
LUL!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen zo te gaan schuimbekken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:03 schreef Havoc het volgende:
Tis dat het onzin is, anders zou ik nog gaan twijfelen.
En dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]![]()
Jij bent helemaal niet fijn, laat staan een vriend!
Daarom heb ik toch dit topic voor hem he,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef livEliveD het volgende:
Is dit nou niet erg zielig voor Petre? Kan die gast het helpen dat ie goedgelovig is?
helaasquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer is de eerste grafmeet?
Gaan we dansen
Hij is toch al wel dood inmiddels?![]()
Jawel, eigenlijk is havoc heel lief.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]![]()
Jij bent helemaal niet fijn, laat staan een vriend!
Wat is de goede kant? Dan weet ik alvast in welke richting ik moet gaan krabbelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef NiNi het volgende:
Ik vind het heel grappig dat mensen nu proberen terug te krabbelen naar de 'goede' kant.
*wijst*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat is de goede kant? Dan weet ik alvast in welke richting ik moet gaan krabbelen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom heb ik toch dit topic voor hem he,
om hem een hart onder de riem te stekenom hem een riem door zn hart te steken
Ja, voor jou. Da's wat anders.quote:
Hij zal je HARTelijk dankbaar zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Daarom heb ik toch dit topic voor hem he,
om hem een hart onder de riem te steken
De andere kant dan waar ze eerst bij zaten. De kant die nu aangevallen wordt. De verzwakte linie!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat is de goede kant? Dan weet ik alvast in welke richting ik moet gaan krabbelen.
Dat clubje nerds daaro *wijst*.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja helaas wát??quote:
Richting de coole leute, Karboenkel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
Volg NiNi maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoho, Petrie komt zo thuis en lokt ze welweer naar de juiste kant, op MSN natuurlijk, want DAT geloof je tenminstequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
De andere kant dan waar ze eerst bij zaten. De kant die nu aangevallen wordt. De verzwakte linie!
Ik ben niet makkelijk te beinvloeden hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoho, Petrie komt zo thuis en lokt ze welweer naar de juiste kant, op MSN natuurlijk, want DAT geloof je tenminste
Er is een kans vam 10% dat je ze kan houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja helaas wát??
Helaas wel, of helaas niet?? Ik sta hier gvd al met een bosje graftakken klaar man![]()
Nee, jij geloofde hem volledigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben niet makkelijk te beinvloeden hoor![]()
Just face it. We all didquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef Murray het volgende:
Is die hele AMD niet gewoon een ingenieus botje of scriptje?
Ik weiger te geloven dat iemand zo triest kan zijn.
Hij heeft mij ooit toegevoegd op msn, hij dacht dat ik zijn forum zou kunnen en willen opleukenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef Murray het volgende:
Hij is echtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef Murray het volgende:
Omg omg omg omgquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:17 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hij heeft mij ooit toegevoegd op msn, hij dacht dat ik zijn forum zou kunnen en willen opleuken
Hij gaf zelfs zn ftp wachtwoord
Vind je het gek dat zn forum gehacked word
Zal ik je even de msn logs sturenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omg omg omg omg
WHAHAHAHAHA,
en dat dus wekelijks
Woei!quote:
LULquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:17 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hij heeft mij ooit toegevoegd op msn, hij dacht dat ik zijn forum zou kunnen en willen opleuken
Hij gaf zelfs zn ftp wachtwoord
Vind je het gek dat zn forum gehacked word
Op mijn forum is de hele truk besproken, met nog meerdere mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
LULdus JIJ was het. *toch met de eer gaat strijken
Nee die 10% overlevingskans is vast gelogen!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:15 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Er is een kans vam 10% dat je ze kan houden
Policy hequote:
Ze heeft niks te willen. Ze aait me ook met een mokerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |