helaasquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer is de eerste grafmeet?
Gaan we dansen
Hij is toch al wel dood inmiddels?![]()
Jawel, eigenlijk is havoc heel lief.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]![]()
Jij bent helemaal niet fijn, laat staan een vriend!
Wat is de goede kant? Dan weet ik alvast in welke richting ik moet gaan krabbelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:04 schreef NiNi het volgende:
Ik vind het heel grappig dat mensen nu proberen terug te krabbelen naar de 'goede' kant.
*wijst*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat is de goede kant? Dan weet ik alvast in welke richting ik moet gaan krabbelen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom heb ik toch dit topic voor hem he,
om hem een hart onder de riem te stekenom hem een riem door zn hart te steken
Ja, voor jou. Da's wat anders.quote:
Hij zal je HARTelijk dankbaar zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Daarom heb ik toch dit topic voor hem he,
om hem een hart onder de riem te steken
De andere kant dan waar ze eerst bij zaten. De kant die nu aangevallen wordt. De verzwakte linie!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat is de goede kant? Dan weet ik alvast in welke richting ik moet gaan krabbelen.
Dat clubje nerds daaro *wijst*.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja helaas wát??quote:
Richting de coole leute, Karboenkel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
Volg NiNi maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoho, Petrie komt zo thuis en lokt ze welweer naar de juiste kant, op MSN natuurlijk, want DAT geloof je tenminstequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
De andere kant dan waar ze eerst bij zaten. De kant die nu aangevallen wordt. De verzwakte linie!
Ik ben niet makkelijk te beinvloeden hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoho, Petrie komt zo thuis en lokt ze welweer naar de juiste kant, op MSN natuurlijk, want DAT geloof je tenminste
Er is een kans vam 10% dat je ze kan houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja helaas wát??
Helaas wel, of helaas niet?? Ik sta hier gvd al met een bosje graftakken klaar man![]()
Nee, jij geloofde hem volledigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben niet makkelijk te beinvloeden hoor![]()
Just face it. We all didquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef Murray het volgende:
Is die hele AMD niet gewoon een ingenieus botje of scriptje?
Ik weiger te geloven dat iemand zo triest kan zijn.
Hij heeft mij ooit toegevoegd op msn, hij dacht dat ik zijn forum zou kunnen en willen opleukenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef Murray het volgende:
Hij is echtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef Murray het volgende:
Omg omg omg omgquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:17 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hij heeft mij ooit toegevoegd op msn, hij dacht dat ik zijn forum zou kunnen en willen opleuken
Hij gaf zelfs zn ftp wachtwoord
Vind je het gek dat zn forum gehacked word
Zal ik je even de msn logs sturenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omg omg omg omg
WHAHAHAHAHA,
en dat dus wekelijks
Woei!quote:
LULquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:17 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hij heeft mij ooit toegevoegd op msn, hij dacht dat ik zijn forum zou kunnen en willen opleuken
Op mijn forum is de hele truk besproken, met nog meerdere mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
LULdus JIJ was het. *toch met de eer gaat strijken
Nee die 10% overlevingskans is vast gelogen!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:15 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Er is een kans vam 10% dat je ze kan houden
Policy hequote:
Ze heeft niks te willen. Ze aait me ook met een mokerquote:
Ja, hij mag blij zijn dat we niet alles gewist hebben, het ondankbare kreng!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:17 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:21 schreef Croupouque het volgende:
Zijn er niet ooit een aantal niet nader te noemen Fok!kers geweest die hem een lift gegeven hebben omdat er iets ernstigs was met zijn ouders? Ergens in Duitsland?
Ik weet het niet zeker hoor, het is wellicht mijn hersentumor die mijn herinnering ernstig verstoort.
Logs in html file zetten, html file uploadenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, hij mag blij zijn dat we niet alles gewist hebben, het ondankbare kreng!
Wat is er gebeurd met; "Fok! moet rebels blijven en modden is natte vingerwerk."?quote:
-edit- ik voeg je wel toequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Logs in html file zetten, html file uploadenstaat het niet direct op fok
Ik ben ook gebanned. Zit nu nog steeds bij verschillende psychologen om het te verwerken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]en dan krijgen sommige mensen ook nog een ban
lang leve proxy's
Ja hè!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:25 schreef bolivian het volgende:
Curieus.
Heeft de lente reeds aangevangen?
Idd, men wat had hij een hoge load op zn serverquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, hij mag blij zijn dat we niet alles gewist hebben, het ondankbare kreng!
hm, die president schijnt ook echt te zijn, dus zo ongeloofwaardig is het misschien ook weer niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:25 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik ben ook gebanned. Zit nu nog steeds bij verschillende psychologen om het te verwerken.
PS, Jeff? Die ene Phoebe was ik. En die ene foto's kwamen van een simpele Sugababesprofiel.
Dan zal het waarschijnlijk niet waar zijn, want ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat jij en Nikky dat gedaan hadden. Damn you, Korsakov.quote:
Ik wil niet eens op die link klikkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef yvonne het volgende:
http://www.eurocarsforum.nl/cgi-bin/forum/forum.cgi
Hij is helegaar niet trainen
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef yvonne het volgende:
*proxy paktquote:Blijf nu maar weg
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef yvonne het volgende:
| 1 | | Jeffrey | zegt: Wellus |
| Forum Opties | |
|---|---|