Ppffieuw, gelukkig hebben we Xenomaniac nog, om ons te behoeden voor foutjes...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Ja, stop maar.
Dit heeft geen enkele zin.
Of hij is zijn sluitspier aan het trainen! vb:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja hallo, anders wordt hij s'avonds té hard in zn reet geneukt.Dát kan zn hart dan weer niet aan.
ckerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo zo, wordt het net zo vermakelijk als in FB van de week?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:53 schreef Nagz het volgende:
[..]
Of hij is zijn sluitspier aan het trainen! vb:
1. ( o )
2. ( * )
3. Dat keer 50
You're welcome.quote:
Hoi, leuk gebruikers account he? Was vast lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:56 schreef shredder het volgende:
ZO! Zullen jullie mijn naam nu eens NIET ijdel gebruiken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:56 schreef shredder het volgende:
ZO! Zullen jullie mijn naam nu eens NIET ijdel gebruiken.
Het klinkt zo banaal dat bepaalde users "door" mij moeten gaan. Ik moet nu het nu al een paar keer lezen en ik word praktisch uitgewoond als een goedkoop vul maar in.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi, leuk gebruikers account he? Was vast lekker
quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaahwquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:59 schreef shredder het volgende:
[..]
Het klinkt zo banaal dat bepaalde users "door" mij moeten gaan. Ik moet nu het nu al een paar keer lezen en ik word praktisch uitgewoond als een goedkoop vul maar in.
En wat is nu de klacht?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:59 schreef shredder het volgende:
[..]
Het klinkt zo banaal dat bepaalde users "door" mij moeten gaan. Ik moet nu het nu al een paar keer lezen en ik word praktisch uitgewoond als een goedkoop vul maar in.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo zo, wordt het net zo vermakelijk als in FB van de week?
Het resterende aantal hersencellen die onder je pan zeeën van ruimte hebben kunnen niet resulteren in een coherente gedachte.quote:
Volg jij geen topics in GC? Die roemeense zooi begint te werkenquote:
Ow dear, is dit nou die verbitterde ergens in het jaar middeleeuwen mod-ding?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het resterende aantal hersencellen die onder je pan zeeën van ruimte hebben kunnen niet resulteren in een coherente gedachte.
Zoiets?
quote:
Als jij nou eens gewoon doet wat je normaal doet: niet nadenken!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:00 schreef Oblivion het volgende:
Verzin eens wat anders...
Nope, nacht van donderdag op vrijdag.quote:
Pffff, ik probeer de 'doe es niet denken' eens creatief te benaderen en meteen komt OB aan met verbittering.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ow dear, is dit nou die verbitterde ergens in het jaar middeleeuwen mod-ding?![]()
Ja dus...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Pffff, ik probeer de 'doe es niet denken' eens creatief te benaderen en meteen komt OB aan met verbittering.
Verbittering is zooooo 2001.
Hijs trainenquote:
Zeg Mod-feut, ga je nou ook al tegen Havoc beginnen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:02 schreef Oblivion het volgende:
Ow dear, is dit nou die verbitterde ergens in het jaar middeleeuwen mod-ding?![]()
Hij is zeker nieuwe leugens aan het bedenken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hijs trainenzn rechter hand, of zn kringspier
Petre schijnt te werken en ons Munchhausen syndroompje is trainen.quote:
Ja hallo.Help hem even uit zn droom ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is zeker nieuwe leugens aan het bedenken.
Thx. Maar dat komt idd wel goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeg Mod-feut, ga je nou ook al tegen Havoc beginnen?
Niet dat hij hulp nodig heeft, maar ik wilde het toch even gezegd hebben.
Pff, je bent net zo mild geworden als Swets.quote:
quote:
Je geloofde hemquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:07 schreef Insomaniac het volgende:
Nu al klaar met "trainen"?
heb je nu je uitvaart al geregeld? Snel gedaan. Monuta ckers?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al.
Ze wachten nu op mij![]()
*poef*
Nou, als het even kan...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Pff, je bent net zo mild geworden als Swets.
Vroegâh had je d'r gefileerd.
Ik dacht 17:00, kan ook 18:00 worden. Dan nog naar huis.... dus dat wordt na etenstijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Petre schijnt te werken en ons Munchhausen syndroompje is trainen.
DP!!! tot hoelaat werkt die jankzak?
Stel je niet aan, vraag er dan ook geld voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:02 schreef shredder het volgende:
[..]Dat ik word uitgewoond misschien tegen mijn wil: Verkrachting van de eerste orde! Moord! Brand!
ooh geeft niks.Jij en AMD zijn er nog voor ons vermaakquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:09 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik dacht 17:00, kan ook 18:00 worden. Dan nog naar huis.... dus dat wordt na etenstijd.
Het schijnt. Blijkbaar hebben ze toch teveel schakels in je ketting geduwt. Je kan blijkbaar nog vanuit de keuken bij je laptop komen. Hup terug in je hok.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou, als het even kan...![]()
Ik lees net dat het een lekker DING is...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |