of hij spingt ff voor een treinquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:39 schreef DePresident het volgende:
Ik heb 'm smsje gestuurd. Maar nog niks terug..... hij wordt nu ZO kwaad. De woede stapelt zich op. Hij kan niet reageren..... zich niet verweren...... woedend wordt hij..... en dat komt tot uitbarsting straks..... hier in dit topic
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo Munchhaussen syndroompje van FOK!...
Lief doen.Straks pakken evil hackers je forum onder de loep.quote:
Ik ook. Hij is Fok! niet gewend.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik weet wat er fout is aan je hart trouwens!!
Nee je tieten showen.Laat es zienquote:
Ik ook.Het tikt/kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik weet wat er fout is aan je hart trouwens!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:50 schreef ArmaniMania het volgende:
Trouwens was wel weer vermakelijk vannacht met AMD64. Wie kan Kasta het telefoonnumer geven van AMD64? Kan dat telefoongesprek mooi op fokradio.
Niet in dit topicquote:
Wat? je hersenen? Doe geen moeite ...quote:
quote:
Ja, stop maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:47 schreef Oblivion het volgende:
*denken gaat...
quote:
ja hallo, anders wordt hij s'avonds té hard in zn reet geneukt.Dát kan zn hart dan weer niet aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:49 schreef ArmaniMania het volgende:
Gaat AMD64 nu al naar de gaybar?
Zo zo, wordt het net zo vermakelijk als in FB van de week?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:39 schreef DePresident het volgende:
Ik heb 'm smsje gestuurd. Maar nog niks terug..... hij wordt nu ZO kwaad. De woede stapelt zich op. Hij kan niet reageren..... zich niet verweren...... woedend wordt hij..... en dat komt tot uitbarsting straks..... hier in dit topic
Minstens.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
Zo zo, wordt het net zo vermakelijk als in FB van de week?
Ppffieuw, gelukkig hebben we Xenomaniac nog, om ons te behoeden voor foutjes...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Ja, stop maar.
Dit heeft geen enkele zin.
Of hij is zijn sluitspier aan het trainen! vb:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja hallo, anders wordt hij s'avonds té hard in zn reet geneukt.Dát kan zn hart dan weer niet aan.
ckerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:53 schreef Nagz het volgende:
[..]
Of hij is zijn sluitspier aan het trainen! vb:
1. ( o )
2. ( * )
3. Dat keer 50
You're welcome.quote:
Hoi, leuk gebruikers account he? Was vast lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:56 schreef shredder het volgende:
ZO! Zullen jullie mijn naam nu eens NIET ijdel gebruiken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:56 schreef shredder het volgende:
ZO! Zullen jullie mijn naam nu eens NIET ijdel gebruiken.
Het klinkt zo banaal dat bepaalde users "door" mij moeten gaan. Ik moet nu het nu al een paar keer lezen en ik word praktisch uitgewoond als een goedkoop vul maar in.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi, leuk gebruikers account he? Was vast lekker
quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaahwquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:59 schreef shredder het volgende:
[..]
Het klinkt zo banaal dat bepaalde users "door" mij moeten gaan. Ik moet nu het nu al een paar keer lezen en ik word praktisch uitgewoond als een goedkoop vul maar in.
En wat is nu de klacht?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:59 schreef shredder het volgende:
[..]
Het klinkt zo banaal dat bepaalde users "door" mij moeten gaan. Ik moet nu het nu al een paar keer lezen en ik word praktisch uitgewoond als een goedkoop vul maar in.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het resterende aantal hersencellen die onder je pan zeeën van ruimte hebben kunnen niet resulteren in een coherente gedachte.quote:
Volg jij geen topics in GC? Die roemeense zooi begint te werkenquote:
Ow dear, is dit nou die verbitterde ergens in het jaar middeleeuwen mod-ding?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het resterende aantal hersencellen die onder je pan zeeën van ruimte hebben kunnen niet resulteren in een coherente gedachte.
Zoiets?
quote:
Als jij nou eens gewoon doet wat je normaal doet: niet nadenken!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:00 schreef Oblivion het volgende:
Verzin eens wat anders...
Nope, nacht van donderdag op vrijdag.quote:
Pffff, ik probeer de 'doe es niet denken' eens creatief te benaderen en meteen komt OB aan met verbittering.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ow dear, is dit nou die verbitterde ergens in het jaar middeleeuwen mod-ding?![]()
Ja dus...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Pffff, ik probeer de 'doe es niet denken' eens creatief te benaderen en meteen komt OB aan met verbittering.
Verbittering is zooooo 2001.
Hijs trainenquote:
Zeg Mod-feut, ga je nou ook al tegen Havoc beginnen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:02 schreef Oblivion het volgende:
Ow dear, is dit nou die verbitterde ergens in het jaar middeleeuwen mod-ding?![]()
Hij is zeker nieuwe leugens aan het bedenken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hijs trainenzn rechter hand, of zn kringspier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |