ik ben godverdomme aan t "werk", grafsnol!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees dr dan goftedomme ook es optijd bij.Lamzak
Peet is okay.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:31 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee. Dit topic draait niet om jou en mij, maar om petre en AMD. Dus bek houwuh en wachten tot petre thuis is![]()
AMD vertelt me net op msn dat hij weer helemaal back is. Terug van weggeweest.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:32 schreef Nagz het volgende:
[..]
Peet is okay.
Alleen die huillie van een amd met z'n "Ik haal mijn account door de shredder hoor" kan ik niet uitstaan.
De aandachthoer.
Trok jou dat de aandacht? Mijn andacht ging meer uit naar zijn kwaliteitspostsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:32 schreef Nagz het volgende:
[..]
Peet is okay.
Alleen die huillie van een amd met z'n "Ik haal mijn account door de shredder hoor" kan ik niet uitstaan.
De aandachthoer.
Lees de OP nog eens?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:32 schreef Nagz het volgende:
[..]
Peet is okay.
De aandachthoer.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
AMD vertelt me net op msn dat hij weer helemaal back is. Terug van weggeweest.
Wijven neuken kun je ook na dit topic doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik ben godverdomme aan t "werk", grafsnol!
jajaja, vannacht wastie al aan het posten, lezen jullie de OP niet dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
AMD vertelt me net op msn dat hij weer helemaal back is. Terug van weggeweest.
Hey cerror. Alles gut mit ihnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:32 schreef Nagz het volgende:
[..]
Peet is okay.
De aandachthoer.
Ok het gaat om peet...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens?
Zijn toch echt uitspraken van Petre
Ja verdomme, ik las het dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef Insomaniac het volgende:
Jammer dat je er vannacht niet bij was, Yvonne. Het was reuzegezellig..
Yvonnequote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
jajaja, vannacht wastie al aan het posten, lezen jullie de OP niet dan?
En op dit moment istie weer an het postopkrikken in GC
I'm just the messengerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
jajaja, vannacht wastie al aan het posten, lezen jullie de OP niet dan?
En op dit moment istie weer an het postopkrikken in GC
Zo Munchhaussen syndroompje van FOK!...quote:
Zal wel meevallen denk ik......quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:39 schreef DePresident het volgende:
Ik heb 'm smsje gestuurd. Maar nog niks terug..... hij wordt nu ZO kwaad. De woede stapelt zich op. Hij kan niet reageren..... zich niet verweren...... woedend wordt hij..... en dat komt tot uitbarsting straks..... hier in dit topic
of hij spingt ff voor een treinquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:39 schreef DePresident het volgende:
Ik heb 'm smsje gestuurd. Maar nog niks terug..... hij wordt nu ZO kwaad. De woede stapelt zich op. Hij kan niet reageren..... zich niet verweren...... woedend wordt hij..... en dat komt tot uitbarsting straks..... hier in dit topic
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo Munchhaussen syndroompje van FOK!...
Lief doen.Straks pakken evil hackers je forum onder de loep.quote:
Ik ook. Hij is Fok! niet gewend.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik weet wat er fout is aan je hart trouwens!!
Nee je tieten showen.Laat es zienquote:
Ik ook.Het tikt/kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik weet wat er fout is aan je hart trouwens!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:50 schreef ArmaniMania het volgende:
Trouwens was wel weer vermakelijk vannacht met AMD64. Wie kan Kasta het telefoonnumer geven van AMD64? Kan dat telefoongesprek mooi op fokradio.
Niet in dit topicquote:
Wat? je hersenen? Doe geen moeite ...quote:
quote:
Ja, stop maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:47 schreef Oblivion het volgende:
*denken gaat...
quote:
ja hallo, anders wordt hij s'avonds té hard in zn reet geneukt.Dát kan zn hart dan weer niet aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:49 schreef ArmaniMania het volgende:
Gaat AMD64 nu al naar de gaybar?
Zo zo, wordt het net zo vermakelijk als in FB van de week?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:39 schreef DePresident het volgende:
Minstens.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
Zo zo, wordt het net zo vermakelijk als in FB van de week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |