Petre schijnt te werken en ons Munchhausen syndroompje is trainen.quote:
Ja hallo.Help hem even uit zn droom ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is zeker nieuwe leugens aan het bedenken.
Thx. Maar dat komt idd wel goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeg Mod-feut, ga je nou ook al tegen Havoc beginnen?
Niet dat hij hulp nodig heeft, maar ik wilde het toch even gezegd hebben.
Pff, je bent net zo mild geworden als Swets.quote:
quote:
Je geloofde hemquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:07 schreef Insomaniac het volgende:
Nu al klaar met "trainen"?
heb je nu je uitvaart al geregeld? Snel gedaan. Monuta ckers?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al.
Ze wachten nu op mij![]()
*poef*
Nou, als het even kan...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Pff, je bent net zo mild geworden als Swets.
Vroegâh had je d'r gefileerd.
Ik dacht 17:00, kan ook 18:00 worden. Dan nog naar huis.... dus dat wordt na etenstijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Petre schijnt te werken en ons Munchhausen syndroompje is trainen.
DP!!! tot hoelaat werkt die jankzak?
Stel je niet aan, vraag er dan ook geld voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:02 schreef shredder het volgende:
[..]Dat ik word uitgewoond misschien tegen mijn wil: Verkrachting van de eerste orde! Moord! Brand!
ooh geeft niks.Jij en AMD zijn er nog voor ons vermaakquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:09 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik dacht 17:00, kan ook 18:00 worden. Dan nog naar huis.... dus dat wordt na etenstijd.
Het schijnt. Blijkbaar hebben ze toch teveel schakels in je ketting geduwt. Je kan blijkbaar nog vanuit de keuken bij je laptop komen. Hup terug in je hok.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou, als het even kan...![]()
Ik lees net dat het een lekker DING is...![]()
Ik zit met je vrouw in F&F slowchat...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het schijnt. Blijkbaar hebben ze toch teveel schakels in je ketting geduwt. Je kan blijkbaar nog vanuit de keuken bij je laptop komen. Hup terug in je hok.
Oepsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:09 schreef Insomaniac het volgende:
Ja. Vandaar ook de aanhalingstekens.
Je kan veel over Havoc zeggen maar hij weet de vinger wel op de zere plek te leggen.quote:
Tuurlijk...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je kan veel over Havoc zeggen maar hij weet de vinger wel op de zere plek te leggen.
Niet met mijn Roemeense flesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:18 schreef Qwea het volgende:
Nu Amd kanker heeft overleefd, en waarschijnlijk ook niet zal doodgaan aan dit hartprobleem ( -O - ) moeten we hem cker dood knuppelen?
Hoezo, je wil alle druppels er nog zorgvuldig uit/aflikken?quote:
Make me.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:20 schreef Oblivion het volgende:
Nou jij ook kloontje, ga wat nuttigs doen.![]()
Stenigen!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:24 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gewoon van afstand stenigen met lege leffe flesjes.
Met Coca Cola-flesjes. Die zijn het dikst/hardst.quote:
wel de oude he.. die zijn nog dikkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Met Coca Cola-flesjes. Die zijn het dikst/hardst.
Mhoaw het moet niet meteen sterven hè, het moet wel ff duren natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:28 schreef livEliveD het volgende:
Waarom zetten we die knul niet gewoon met ze blote reet op een termietenheuvel?
Of op de ouderwetse manier met stenen. Zetten we hem achter een glasplaat met zn laptop en leggen we wat stoeptegels neer, dan kunnen onze Marokkaanse medelanders ook gezellig meedoen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat wilden we eigenlijk met jou doen, maar ja, nu heb je de verrassing verziekt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:28 schreef livEliveD het volgende:
Waarom zetten we die knul niet gewoon met ze blote reet op een termietenheuvel?
Opnemen, en dan zetten we het op de weblogquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:28 schreef laffer het volgende:
hem gewoon eerst in de fik steken en dan de vlammen proberen uit te gooien met stenen![]()
Terwijl hij in een kooitje zitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:28 schreef laffer het volgende:
hem gewoon eerst in de fik steken en dan de vlammen proberen uit te gooien met stenen![]()
Of die Roemeense zooi van Yvonne er overheen gooien om het vuur te doven.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:28 schreef laffer het volgende:
Hij moet nog wel 10% overlevingskans hebben hequote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mhoaw het moet niet meteen sterven hè, het moet wel ff duren natuurlijk.
Nou, zet er dan ook maar iemand met een camera bij. What the fuck..quote:
Mja, alhoewel 2 ook meer dan voldoende isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij moet nog wel 10% overlevingskans hebben he
Ik wed dat die roemeense meuk de vlammen juist doet oplaaienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of die Roemeense zooi van Yvonne er overheen gooien om het vuur te doven..
Dat is toch wel waar he, die 10 %?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whisky flessen, doen het beterquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zoals de engelsen zeggen 'Oh please, have a heart'.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
vodka flessen wil ook wel.Hoe al wel, ik devoorkeur aan stoeptegels geeftquote:
No shit, Sherlock.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wed dat die roemeense meuk de vlammen juist doet oplaaien![]()
quote:En
blijf
van
mn
fles
af
MIJN
Ja, want hij heeft het op MSN gezegd, dus is het waar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:31 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dat is toch wel waar he, die 10 %?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |