Nog één vraag tommy4487, wat vindt je dan van diverse Vok topics die geopend worden.quote:Omdat ze willen dat mensen op bepaalde sites gaan kijken.
Veelal hun eigen sites! Daarom!
En aangezien Fok! geen gratis reclame zuil is wordt dat niet getollereerd!
Dude, jij vraagt je iets af, wat je zelf ook doet. Is jouw goed wijs kapot?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nog één vraag tommy4487, wat vindt je dan van diverse Vok topics die geopend worden.
"We will die for FOK!"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nog één vraag tommy4487, wat vindt je dan van diverse Vok topics die geopend worden.
tegenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Slechts ter promotie van Fok!.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dude, jij vraagt je iets af, wat je zelf ook doet. Is jouw goed wijs kapot?
Jij wil een clubje bruinhemden oprichten, spamt daarmee over FoK en in je Sig en dan vraag je je nog zoiets af?
Omdat schuurpapier zich ook al kapot loopt te spammen op irc. Opbokken met die troep.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Slechts ter promotie van Fok!.![]()
Maar dirkh nu ik toch je aandacht heb, waarom Vok wel en schuurpapier niet?
schuurpapier wat klinkt dat aantrekkelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Omdat schuurpapier zich ook al kapot loopt te spammen op irc. Opbokken met die troep.
Kijk in de history van de betreffende users. Overal spammen, zonder ook maar een beetje toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Slechts ter promotie van Fok!.![]()
Maar dirkh nu ik toch je aandacht heb, waarom Vok wel en schuurpapier niet?
En nee, ik maak me er niet druk om. Gewoon interesse op dit toch late uur.
Behalve als dat een site is die bij de kvk geregistreerd is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat Tommy zegt over de sig is een misverstand, daar mag je gerust een link in plaatsen.
whehehe.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:06 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Behalve als dat een site is die bij de kvk geregistreerd is.
Bron: http://danny.fok.nl
Omarmen en begroeten alsof ze je grootste vrienden zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:08 schreef livEliveD het volgende:
Wat doen al die nieuwe mensen in SC? Ik vind ze eng!
Nueken en dumpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:08 schreef livEliveD het volgende:
Wat doen al die nieuwe mensen in SC? Ik vind ze eng!
*Eensch!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn redenatie is dat de hele TTT weg zou moeten.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:10 schreef tommy4487 het volgende:
en ook nog eens bijkomend voordeel
bijna alle baggeraars zijn nu actief op vok!
en ik denk niet dat ze hier gemist worden!
en dat van die sig! wist ik niet
hij krijgt licht tegen zijn hoofd!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Ruis, kun je mij vertellen wat er op je avater mis gaat?
Die vraag speelt ook al een tijdje in mijn hoofd rond. Het lijkt alsof die kerel een vrouw ziet die ineens haar slip uitrekt zodat d'r gouden clitpiercing vrijuit kan *bling bling*-en.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Ruis, kun je mij vertellen wat er op je avater mis gaat?
Hmmzquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die vraag speelt ook al een tijdje in mijn hoofd rond. Het lijkt alsof die kerel een vrouw ziet die ineens haar slip uitrekt zodat d'r gouden clitpiercing vrijuit kan *bling bling*-en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |