Als het alleen zo nu en dan eens voor komt is er niks aan de hand, maar je ziet natuurlijk ook wel dat het geopend wordt om de grenzen af te tasten, terwijl die bij het overgrote deel bekend is.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij is de reden dat er af en toe een SC voortijdig wordt geopend, dat sommige SC-newbies niet weten dat er geen SC geopend mag worden vóór 12'en.. (is ook niet zo heel duidelijk) Het zou jammer zijn als SC hierop afgerekend wordt...
jaja, ik heb er in mijn tijd ook wel eens eentje te vroeg geopend...
Ok ok, mee eens... logisch dat het vervelend is.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als het alleen zo nu en dan eens voor komt is er niks aan de hand, maar je ziet natuurlijk ook wel dat het geopend wordt om de grenzen af te tasten, terwijl die bij het overgrote deel bekend is.
Niet!quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:49 schreef laffer het volgende:
[..]
als jij dat vervelend vindt had je geen modje moeten worden, deleten van posts is daar een onderdeel van![]()
waarom hebben jullie die mogelijkheid dan??quote:
Die hebben we ingebouwd om de Mods te pesten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:58 schreef laffer het volgende:
[..]
waarom hebben jullie die mogelijkheid dan??![]()
't is een selectbox.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Die hebben we ingebouwd om de Mods te pesten.
Knopje is namelijk onweerstaanbaar.
dus de mods zijn niet capabel genoeg om dat knopje te negeren?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Die hebben we ingebouwd om de Mods te pesten.
Knopje is namelijk onweerstaanbaar.
Ah, en ik raakte al in vertwijfeling over de betrouwbaarheid van mijn geheugen. Dus ik heb tot drie keer toe wel een post geplaatst maar die is gewoon rucksichtlos verwijderd zonder dat ik het in de gaten had.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:04 schreef Xenofanes het volgende:
[edit] TVP's worden verwijdert. Gebruik de bookmark functie.
Nee, want zij heeft het over een knopje terwijl de onzin mods die niet hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:09 schreef laffer het volgende:
[..]
dus de mods zijn niet capabel genoeg om dat knopje te negeren?
eigenlijk zeg je nu dat de door jullie aangestelde moderators op ONZ hun functie niet goed uitvoeren![]()
Het is wel persoonlijk. Voor andere dingen trek je tijd uit en voor mij niet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje tijdgebrek vriend. Niets persoonlijks.
ik mag toch hopen dat tessje dat knopje nog wel heeft (als dat is wat jij bedoelt)quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:12 schreef Dirkh het volgende:
[quote]Nee, want zij heeft het over een knopje terwijl de onzin mods die niet hebben.
ik zou het zeer op prijs stellen als jij een feedback geeft in dit daarvoor bestemde topic en je misplaatste grapjes maar in je (wellicht overvolle) reet parkeertquote:Lees de post boven je. Je legt haar dus woorden in de mond, terwijl je veel beter iets anders in haar mond kan leggen.
Weten jullie het nou nog niet?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:21 schreef ShaoliN het volgende:
Ruis, baggerende teringnewbie. [kloonspeculatie] Wie de neuk is Xenomaniac? Als je die laatste post nou overhoud voor de onthulling. Nu krijgen we weer een baggertopic van 300 pagina's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |