In alle maten en soortenquote:
Ja maar jij mag niet met mes en vork eten.quote:
Kots ik fijn over ze heenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar jij mag niet met mes en vork eten.
Trouwens krijg net bericht dat Doc en Golfer je graag willen voeren.
* FrankyMcG gooit aansteker op Suijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef Suijk het volgende:
Eindelijk gebeurt er hier weer eens wat.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
Tong ik wil je weer gewoon op msn kunnen uitfoeteren
Precies. Ik blijf ons SCHeetje wel voeren zodat hij kan blijven happen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef Suijk het volgende:
Eindelijk gebeurt er hier weer eens wat.
Dat zoetsappige gekroel de hele tijd werkte slaapverwekkend.
Ik raak acuut aan de diarreequote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Ik blijf ons SCHeetje wel voeren zodat hij kan blijven happen.
Ik vraag Bluezz straks wel, als ze zo thuis komt, je een nieuwe pamper om te doen.quote:
Uit jouw voorraad zeker, met ajax-logoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vraag Bluezz straks wel, als ze zo thuis komt, je een nieuwe pamper om te doen.
Waar ga je zuipen vanavond?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt is weer eens in Weert bij den oudersch.
Vanavond een mooi en goed feest om alle stress weg te drinken
Ik hoop dinsdagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
En tong, wanneer werkt je MSN weer eens?
Ik kom zometeen ook even mee tekenen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Wat doet men tegenwoordig 's avonds, naast het fokken? Isketch of IRC nog steeds?
En tong, wanneer werkt je MSN weer eens?
Eerst bij een vriend thuis. Als we dan nog niet lam genoeg zijn en instaat zijn naar de stad te gaan dan wordt het de Gotcha of Apostel.quote:
http://www.isketch.net/quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:16 schreef PogueMahone het volgende:
wat is isketsch?
hallo allemaal
Rondje op kosten van Martijn Meerdink, die weet niet wat hem overkomt
Dopingquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
Nou was ik er gisteren niet, maar wat is er veranderd aan het forum, dat het nu wel werkt?
De Tweakertjes hebben gekeken, liev van zequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
Nou was ik er gisteren niet, maar wat is er veranderd aan het forum, dat het nu wel werkt?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Clauwheeee, hij wil niet, vroeg het net in isketch aan hem.
Ben ondertussen toch bezweken onder de druk....en ik heb zelf ook wel zin in een bananenmilkshakealanocaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Clauwheeee, hij wil niet, vroeg het net in isketch aan hem.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben ondertussen toch bezweken onder de druk....en ik heb zelf ook wel zin in een bananenmilkshakealanoca![]()
En toen ik die meloenen zag kreeg ik spontaan zin in fruit! In een milkshake dan he.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Oftewel: clauwheee deed d'r bloes omhoog.
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:44 schreef rubbereend het volgende:
avond zo net naar t ziekenhuis geweest opbezoek bij mn moeder.
ze was net een uur terug uit de uitslaapkamer maar buiten dat ze slapering was enzo ging t wel goed. dus dat is dan toch weer positief
borstkankerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef appelsientje het volgende:
Fijn om te horen eend dat het goed ging
domme vraag maar wat was er precies aan de hand?
hallo....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:50 schreef Againzender het volgende:
Goedenavond!
SCHrik me helemaal kapot van je zeg, kom je altijd zo naar binnen gegaloppeerdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:52 schreef Bjoro het volgende:
voor iedereen die dacht dat ik al in bed lag......FOUT !!!!!ik zit lekker nog hier !!!!
Zoals altijd laat, maar nooit TEquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:53 schreef Bluezz het volgende:
SCHrik me helemaal kapot van je zeg, kom je altijd zo naar binnen gegaloppeerd
Ja, treinen, erg duur. Maar de SNCF rijdt meestal wel op tijd!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:54 schreef appelsientje het volgende:
HEy er zijn toch mensengezellig .....
pff best duur een trein kaartje naar Lyon
Ja, die dingen zullen niet goedkoop zijn en ook een kaartje voor de wedstrijd zal wel wat kosten. Maar als ik jou was zou ik het gewoon doen, zo'n kans krijg je niet vaak meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:54 schreef appelsientje het volgende:
HEy er zijn toch mensengezellig .....
pff best duur een trein kaartje naar Lyon
ach je kent het gezegdequote:
tja maar ik moet tijd/ geld en mensen mee nemenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die dingen zullen niet goedkoop zijn en ook een kaartje voor de wedstrijd zal wel wat kosten. Maar als ik jou was zou ik het gewoon doen, zo'n kans krijg je niet vaak meer.
Bremen betaalde in de vorige ronde 32 Euro voor hun kaartje.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ook een kaartje voor de wedstrijd zal wel wat kosten.
Nee, dan zullen ze inderdaad goedkoper/even duur zijn dan bij PSV.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bremen betaalde in de vorige ronde 32 Euro voor hun kaartje.
Ze zijn dus waarschijnlijk niet duurder dan PSV zelf
Nee hoor, ik volg momenteel een cursuSCH seksuele voorlichting voor nichtjes, met als docent Marco van Basten.quote:
Wie is Jose?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:29 schreef Bluezz het volgende:
SCHlapen als de wekker een keer NIET om 6 uur gaat?
No way José
Hij vindt die legiwas, of hoe heet die madurodam, gewoon een lekker ding idd. De vieslap.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik volg momenteel een cursuSCH seksuele voorlichting voor nichtjes, met als docent Marco van Basten.
kan strafbaar zijn, hoor !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
Nee hoor, ik volg momenteel een cursuSCH seksuele voorlichting met mijn nichtjes,
met als docent Marco van Basten.
Ik denk dat ik beter tegen SCH SCHaak, dan tegen Maduro damquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Hij vindt die legiwas, of hoe heet die madurodam, gewoon een lekker ding idd. De vieslap.
O ja, dat start morgen. Een consultant die de hele week bij ons rond liep zou ook in de rij gaan liggenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
Morgenvroeg naar het postkantoor kaarten halen voor Coldplay
Decadent is hier een eufemismequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb Coldplay in Los Angeles gezien, klinkt dat lekker "kijk mij eens" of niet?
En niets anders gratis.quote:
*Bacootje geeftquote:
Thanksquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*Bacootje geeft
en blij dat je niet meer jarig bent
ajbquote:
Jammer? Het was gewoon een grote kutzooiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer van de wedstrijd, win nou eens een keertje![]()
is dat niet al zo'n beetje het hele seizoen zo?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jammer? Het was gewoon een grote kutzooi
In het begin natuurlijk niet,dan is het pech.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat niet al zo'n beetje het hele seizoen zo?
toen was t ook nog wismanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In het begin natuurlijk niet,dan is het pech.
Uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uiteraard
Ach ja,GGD is ook leuk
Hebben we over 2 jaar weer een feestje op de markt als we het weer mogen gaan proberen.
Eik is FCDB toch veel leuker dan een grijze muis zoals RKC
Dat is toch Tobey?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik duik me nest in, net Spiderman 2 gekeken met mn huisgenoten, eigenlijk heel erg bout. Maar nu lekker slapen
Ja, ik keek de 2de helft alleen nog voor Kirstenquote:
En waar leidt de trip heen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
Mensjes,Ben weg,over 4,5 uur alweer op voor mijn volgende Engeland trip
hup Carlislequote:
Mooi aantalquote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:51 schreef Vom het volgende:
Oow en als je binnenkomt, pak dan wat te drinken en zet het maar op mijn rekening.
Post 4000![]()
schoolziek?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:10 schreef just me het volgende:
Voor het geval jullie me gisteren gemist hadden.. ik was schoolziek en ben uit logeren geweest waar geen internet was![]()
Wereldband mmquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:37 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Wat moet iedereen toch met Coldplay? Rondje op kosten van Noel Gallagher!
Misschien vandaag al kampioen, ik heb al spanning voor vanmiddag!
dat vind jij, gelukkig heeft iedereen zijn eigen meningquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:39 schreef methodmich het volgende:
Als je van overdreven sentimenteel gejank en weinig spanning houdt, dan wel ja.
OK.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:48 schreef pascalheister het volgende:
7 juli, Gelredome
ik ben administratief medewerker op een basisschool, rechterhand van de directeur dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
schoolziek?
domme vraag maar wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven![]()
Geen internet.. ik weet hoe het is
Ik vind het ook wel een redelijk goede band. Zitten leuke nummers tussen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK.
Coldplay vind ik overigens ook wel een redelijk goede band
o okequote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:53 schreef methodmich het volgende:
Overdreven sentimenteel gejank en weinig spanning dus, appelsientje.
* methodmich geeft je vast een viltstift om wereldverbeterende leuzen op je hand te schrijven!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o okedat is een duidelijk uitleg
![]()
ff wat downloaden als ik thuis ben... wil het nu toch wel horen of niet
hehe ik word nu echt nieuwsgierig, ik ga vanavond wel ff mijn mening vormenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
geweldige muziek appelsientje
mm heeft er zelf ook een cd van, dus hij lult zich zelf in de shit
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:03 schreef Doc het volgende:
MARCO VAN BASTEN
MARCO VAN BASTEN IS GREAT
HE'S THE KIIIIIIIIIIIING OF MOKUM
HE'S SCORING EVERYDAY!!!
ach ik let helemaal niet op dat soort muziek volgens mij... ik herken de naam overigens wel... maar kan ff de muziek niet plaatsen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:18 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan je het in hemelsnaam niet kennen eigenlijk? Je wordt er mee doodgegooid.
Ik ga zo ook weer even bij de sigarenboer langs met mn cc.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Ik heb alweer ruzie met een sigarenboer gemaakt die zei dat mijn clubcard niet geldig was terwijl die sukkel nog steeds niet weet hoe zijn ticketboxcomputer werkt.
Ik ben alweer helemaal wakker dus
SCH die boos is dat klinkt spannendquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Ik heb alweer ruzie met een sigarenboer gemaakt die zei dat mijn clubcard niet geldig was terwijl die sukkel nog steeds niet weet hoe zijn ticketboxcomputer werkt.
Ik ben alweer helemaal wakker dus
Dat pianonummer van die Blood rush and head cd is nu al een klassieker en die cd is sowieso heel aardig vind ik, live zijn ze fenomenaal maar ik begrijp je wel, er zijn wel erg veel bandjes met dit soort muziek, ze hebben allemaal 2 of 3 leuke nummertjes. Fusie?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:18 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan je het in hemelsnaam niet kennen eigenlijk? Je wordt er mee doodgegooid.
Wat is er met 1 van mijn helden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:37 schreef methodmich het volgende:
Wat moet iedereen toch met Coldplay? Rondje op kosten van Noel Gallagher!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat pianonummer van die Blood rush and head cd is nu al een klassieker en die cd is sowieso heel aardig vind ik
Hup Kozakken Boysquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:29 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook, ik ben nu eten en dan naar het voetballen. Hopelijk werken de Kozakken Boys mee!
Schandalig! Daar moet je gewoon vanaf blijvenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:55 schreef methodmich het volgende:
Ze spelen The Bends van Radiohead aardig na.
hey! tof om te horen dat ze weer naar huis kan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:net telefoon uit het ziekenhuis, mn moeder mag vandaag al naar huis
ze is nog geen 24 uur geleden geopereerd en mag ze al mee naar huis, leuke verrassing
Green Day komt naar Nijmegen
hoogstwaarschijnlijk staan ze op Rockin Park op 26 juni oa met QOTSAquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:34 schreef tong80 het volgende:
De Hoolers doen weer goed hun best :
Dagcijfers van Vrijdag 18 Maart 2005 (00:00 - 23:59)
1. yvonne 275
2. SCH 239
3. tong80 197
4. Rietvaerder 173
5. bar_rel 171
6. dolle_hond 149
7. Duderinnetje 146
8. buzzer 138
8. D.Rose 138
8. the_legend_killer 138
11. bambino 134
12. rubbereend 129
13. mr_anonimous 127
14. Youssef 126
15. SpeedyGJ 124
16. methodmich 122
kreeg telefoon van een goede vriendin of k mee wilde ze hat nog een veldkaart over, 1e vak ofzo. Dus maar ja gezegd. Coldplay voor de 2e keer zien is nooit verkeerd. Al ben k bang dat t niet zo mooi/leuk wordt als in de HMHquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:24 schreef pascalheister het volgende:
woei heb 4 veldkaarten voor Coldplay
was als 4e vanmorgen op het postkantoor![]()
we waren de 1na laatste die nog veldkaarten konden krijgen, dat gezicht van die mensen toen ze hoorden dat de veldkaarten op waren en dus zitplaatsen konden kopen![]()
half 7 damm....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:09 schreef cultheld het volgende:
Half 7 thuiskomen van het stappen is geen tijdNu dus nogal brak, maar desalniettemin goedemiddag
Fok! Totals - De Stand #18quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:11 schreef appelsientje het volgende:
Hmm ik moet nog een paar posten plaatsen wil ik uberhaupt de 10.000 gaan halen....
waar kan je ook al weer zien waar je staat qua posten?
thnxquote:
verslaafdequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef VoreG het volgende:
493. (495) VoreG 10729 ( + 54 )
Das best hoog
graag gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
thnx
653-ste.... er was ooit een moment dat ik in de top 150 voorkwam,... lang lang geleden
jij bent nog erger dan ikquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
graag gedaan
ik heb volgens mij nooit hoger gestaan dan nu. (543). Maar ja, ik heb me ook pas in juni 2003 aangemeld en de eerste maanden nauwelijks gepost.
Deze week zal ik overigens mijn 10.000ste post maken![]()
gezelligquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef Noca het volgende:
Tof Rubbereend! Goed nieuws weer.
En ik ben ook weer weg![]()
quote:
Gewoon wachten tottie doodgaat, dan pak je em vanzelfquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dammdan mag ik wel dag en nacht gaan posten...
hopelijk maakt de zondag het een mooi weekendquote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ff bookmarken dit
dr staat toch gewoon in totaal 388 cent?
Verdomme, ik voel me dom bij een RTL4 belspelquote:
Ik heb het vermoeden dat het een Kopspijkersmoment oid wordt. Dus dat de spelleiding een fout heeft gemaaktquote:
388? dat is Goeeeeedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het een Kopspijkersmoment oid wordt. Dus dat de spelleiding een fout heeft gemaakt
kleine meet houden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kreeg telefoon van een goede vriendin of k mee wilde ze hat nog een veldkaart over, 1e vak ofzo. Dus maar ja gezegd. Coldplay voor de 2e keer zien is nooit verkeerd. Al ben k bang dat t niet zo mooi/leuk wordt als in de HMH
ik was nog ff tell sell aan het kijken voordat ik moest werken...quote:
Die redenatie van hun is echt raar en klopt volgens mij ook nog niet eens.quote:
zeg bos ff een vraag... die boom op jou avatar.. is dat van de ring ??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die redenatie van hun is echt raar en klopt volgens mij ook nog niet eens.
Want ze halen hoeveel en hoevaak volgens mij door elkaar.![]()
Belt er dan helemaal niemand... ziet u het niet... weet je wat... ik maak er 500 euro van.... ja ja mensen 500 euro..... de redactie vind het niet goed.. maar ik doe het gewoon.quote:
echt geen idee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zeg bos ff een vraag... die boom op jou avatar.. is dat van de ring ??
Behoorlijk bos ja, je ziet de bomen amperquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
echt geen idee.
Ik zocht gewoon op via Google naar een plaatje van een bos. Toen kwam dit plaatje tegen en vond het wel mooi, dus heb het maar gebruikt. Geen idee waar het vandaan komt
Oja bos je naamquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
echt geen idee.
Ik zocht gewoon op via Google naar een plaatje van een bos. Toen kwam dit plaatje tegen en vond het wel mooi, dus heb het maar gebruikt. Geen idee waar het vandaan komt
door de bomen het bos niet zienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Behoorlijk bos ja, je ziet de bomen amper
Inderdaad het was eigenlijk ook mijn bedoeling om een bos te doen, maar het lukte me niet om het te verkleinen en dan mooi te laten en had niet echt zin om het te vragen in het topic in GC. Dus heb ik die boom maar genomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Behoorlijk bos ja, je ziet de bomen amper
Die van de Lord of the Rings bedoel je? Misschien als ik de kans krijg. Het boek De Hobbit ligt al een maand op mijn nachtkastje, maar ik ben er nog niet aan begonnenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja bos je naamnu zie ik het pas in
Maar die boom lijkt echt veel op de boom die in The ring voorkomt... en als je die film nog niet gezien hebt.... die moet je echt zienik vond hem echt heel stoer....
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van de Lord of the Rings bedoel je? Misschien als ik de kans krijg. Het boek De Hobbit ligt al een maand op mijn nachtkastje, maar ik ben er nog niet aan begonnen![]()
The Ring...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van de Lord of the Rings bedoel je? Misschien als ik de kans krijg. Het boek De Hobbit ligt al een maand op mijn nachtkastje, maar ik ben er nog niet aan begonnen![]()
* appelsientje geeft een blok ijs..quote:
he jij hier weerquote:
Jij ook alquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
he jij hier weer
heb je hem ook gezien?
Heb hem toen in de bios gezien ... dikke kippenvel toen... echt heel goed te doen die filmquote:
Ik heb em hier op de beamer gekeken, 's avonds laat erg donker enzovoort. Leuke filmquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb hem toen in de bios gezien ... dikke kippenvel toen... echt heel goed te doen die film
Ik zal (het proberen ) te onthouden, maar ik ben niet echt een filmliefhebber.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
het lijkt niet eens op LOTR....
http://www.imdb.com/title/tt0298130/
het is een horror... en echt een aanrader![]()
Moet je vooral met een dame kijken
quote:
Ik vind het echt zo'n film om in het pikdonker te kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb em hier op de beamer gekeken, 's avonds laat erg donker enzovoort. Leuke film
Het werd nota bene een paar keer gezegdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:49 schreef Bos81 het volgende:
Ja sorry, Ik kijk niet of nauwelijks naar films, dus mijn kennis over films is erg beperkt
Oo oke op die manier. ... nou ja maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal (het proberen ) te onthouden, maar ik ben niet echt een filmliefhebber.
[..]
Ja sorry, Ik kijk niet of nauwelijks naar films, dus mijn kennis over films is erg beperkt
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het werd nota bene een paar keer gezegd
quote:zeg bos ff een vraag... die boom op jou avatar.. is dat van de ring ??
quote:Maar die boom lijkt echt veel op de boom die in The ring voorkomt..
Ja , dat had ik wel gelezen,quote:
Ja, het was leuk geweest om nu al kampioen te zijn. Je kan het maar beter vast wezen. Ze zullen het niet meer weggeven, lijkt me, maar ja...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:57 schreef tong80 het volgende:
Jammer Mich van ASWH.Mijn cluppie won vandaag de uitwedstrijd tegen de nummer drie met 0-1. Nog alle kansen op de titel.
Jammer, maar ja de voorsprong is groot genoeg om nog kampioen te worden,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Snif... Hoofdklasse A Zaterdag seizoen 2004/05
haaaatttssjooeeeeeeequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:01 schreef JaWi het volgende:
Waar blijft die lente trouwens?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja , dat had ik wel gelezen,
Maar ik dacht dat misschien een deel van de LOTR-reeks The Ring zou heten.
Ik en mijn filmkennis he![]()
OK, niet echt prettig dan eigenlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Laten we het houden op een negatieve confrontatie.
Ja, die ken ik wel van naam dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja kan ook natuurlijk, al zou je eigenlijk de boeken moeten kennen.
die van Big Fish is mooierquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja bos je naamnu zie ik het pas in
Maar die boom lijkt echt veel op de boom die in The ring voorkomt... en als je die film nog niet gezien hebt.... die moet je echt zienik vond hem echt heel stoer....
Voor die andere persoon zeker niet nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:07 schreef Bos81 het volgende:
OK, niet echt prettig dan eigenlijk
Wrom met een dame ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:42 schreef appelsientje het volgende:
![]()
het lijkt niet eens op LOTR....
http://www.imdb.com/title/tt0298130/
het is een horror... en echt een aanrader![]()
Moet je vooral met een dame kijken
Als je bang is kan ze dicht tegen mij aankruipenquote:
Of ze zit stijf van schrik naast je en zit continue te gillenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Als je bang is kan ze dicht tegen mij aankruipen
Teminste ik denk dat appelsientje dat bedoelt
Ik denk dat ik eerder zal gillen dan die damequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of ze zit stijf van schrik naast je en zit continue te gillen
Kan je op schoot bij die dame!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder zal gillen dan die dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |