In alle maten en soortenquote:
Ja maar jij mag niet met mes en vork eten.quote:
Kots ik fijn over ze heenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar jij mag niet met mes en vork eten.
Trouwens krijg net bericht dat Doc en Golfer je graag willen voeren.
* FrankyMcG gooit aansteker op Suijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef Suijk het volgende:
Eindelijk gebeurt er hier weer eens wat.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
Tong ik wil je weer gewoon op msn kunnen uitfoeteren
Precies. Ik blijf ons SCHeetje wel voeren zodat hij kan blijven happen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef Suijk het volgende:
Eindelijk gebeurt er hier weer eens wat.
Dat zoetsappige gekroel de hele tijd werkte slaapverwekkend.
Ik raak acuut aan de diarreequote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Ik blijf ons SCHeetje wel voeren zodat hij kan blijven happen.
Ik vraag Bluezz straks wel, als ze zo thuis komt, je een nieuwe pamper om te doen.quote:
Uit jouw voorraad zeker, met ajax-logoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vraag Bluezz straks wel, als ze zo thuis komt, je een nieuwe pamper om te doen.
Waar ga je zuipen vanavond?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt is weer eens in Weert bij den oudersch.
Vanavond een mooi en goed feest om alle stress weg te drinken
Ik hoop dinsdagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
En tong, wanneer werkt je MSN weer eens?
Ik kom zometeen ook even mee tekenen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Wat doet men tegenwoordig 's avonds, naast het fokken? Isketch of IRC nog steeds?
En tong, wanneer werkt je MSN weer eens?
Eerst bij een vriend thuis. Als we dan nog niet lam genoeg zijn en instaat zijn naar de stad te gaan dan wordt het de Gotcha of Apostel.quote:
http://www.isketch.net/quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:16 schreef PogueMahone het volgende:
wat is isketsch?
hallo allemaal
Rondje op kosten van Martijn Meerdink, die weet niet wat hem overkomt
Dopingquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
Nou was ik er gisteren niet, maar wat is er veranderd aan het forum, dat het nu wel werkt?
De Tweakertjes hebben gekeken, liev van zequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
Nou was ik er gisteren niet, maar wat is er veranderd aan het forum, dat het nu wel werkt?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Clauwheeee, hij wil niet, vroeg het net in isketch aan hem.
Ben ondertussen toch bezweken onder de druk....en ik heb zelf ook wel zin in een bananenmilkshakealanocaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Clauwheeee, hij wil niet, vroeg het net in isketch aan hem.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben ondertussen toch bezweken onder de druk....en ik heb zelf ook wel zin in een bananenmilkshakealanoca![]()
En toen ik die meloenen zag kreeg ik spontaan zin in fruit! In een milkshake dan he.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Oftewel: clauwheee deed d'r bloes omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |