Ach, een kratje per dag kun je toch wel dragenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, maar wel naar draagkracht he
Hoe lang denk je dat vol te houden. Ik doelde natuurlijk op verdraagkracht hequote:
In 1 rechte lijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, een kratje per dag kun je toch wel dragen
Zeg dat dan! Maar een litertje of zeven gaat er toch wel in op een warme en vochtige dag?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat vol te houden. Ik doelde natuurlijk op verdraagkracht he
Moeten ze dan ook eerst zo'n ernstige crisis is als argentinië?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom werkt dat niet bij Europese landen? Stel dat Schroder nou eens het tekort terugbrengt naar een overschot. Zou dat tot veel meer investeringen leiden?
Ik geloof dat ik me daar je meerdere in moet herkennenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Maar een litertje of zeven gaat er toch wel in op een warme en vochtige dag?
Kwestie van oefenen en veel bewegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me daar je meerdere in moet herkennen
Moet zeker lukkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Maar een litertje of zeven gaat er toch wel in op een warme en vochtige dag?
Blijft een triest geval, die huisjesmelker moeten ze kapotschieten, want het stikt van dat soort gasten in grote steden.quote:
http://www.nieuws.nl/bericht/5/55812quote:Bij een bomexplosie in een noordelijke buitenwijk van Beiroet zijn zaterdag ten minste een paar mensen gewond geraakt. Dat heeft een Libanese tv-zender gemeld. De explosie vond kort na middernacht plaats. De bom zat verstopt in een auto.
Wat een negatieve reacties lokt die man toch altijd uitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:47 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft iemand de moeite al genomen om de zaterdagbijlage van de Volkskrant te lezen. Het schijnt dat Balkenende klaagt over het negativisme in Nederland![]()
![]()
Ja, daarom gaat Jan M hem ook dinsdag de grond in trappen : http://www.sp.nl/db/nieuws/kamernieuwspage.html/3105quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een negatieve reacties lokt die man toch altijd uit.
jij bent toch ook een sterke vent joh?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maorijnissen zou het stukken beter doen.
Voor de havenarbeiders, that is...
Wat heeft dat met kracht te maken?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
jij bent toch ook een sterke vent joh?
Je drinkt bier, dat is een proletariersdrankje, dus dat zit wel goed, dacht ik zo?
nou, je schetst een beeld alsof havenarbeiders een heel ander menssoort is dan dat jij bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat heeft dat met kracht te maken?
Duidelijk dat jij er een heel ander verhaal van maakt. Ik zeg niets over havenarbeiders zelf, alleen dat Maorijnissen voor hun meer zal opkomen dan de kantoormanager.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nou, je schetst een beeld alsof havenarbeiders een heel ander menssoort is dan dat jij bent.
Maar dat wil ik niet aan de test durven onderwepen door een kijkje in je fotoboek te nemen
Wat is dit nou weer voor ietsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij er een heel ander verhaal van maakt. Ik zeg niets over havenarbeiders zelf, alleen dat Maorijnissen voor hun meer zal opkomen dan de kantoormanager.![]()
Heb jij last van een minderwaardigheidscomplex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |