quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:33 schreef Bastard het volgende:
Tering hee...... Als je een leuke bui hebt -> niet kijken.
*niet klikt*quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:33 schreef Bastard het volgende:
Tering hee...... Als je een leuke bui hebt -> niet kijken.
grappige film iddquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Wedding Singer...leuke filmGoede tip Cho
Jaren '80...mijn jeugd....ik mis die tijd
Verstandig,........... heb 10 seconden gekeken en toen was ik depressief !quote:
De titel van de webpagina daar is al genoeg om weer weg te klikkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef Chocobo het volgende:
Waarom klik ik ook op die kankerlinksKrijg de ogen van dat prachtige beestje niet uit mijn hoofd.................................. !!
Heb gewoon zin om die man dood te slaan.... zonder problemen.... ziek he !
Ik kan er niet bij met mijn hoofd............ zooo ziek !!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De titel van de webpagina daar is al genoeg om weer weg te klikkenSommige mensen zijn ziek... Echt ziek in hun hoofd.
Leuk he !quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Wedding Singer...leuke filmGoede tip Cho
............ eerhm......... ehhhhhhhh...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over films gesproken, ik heb dinsdag Reservoir Dogs gezien. Apart moet ik zeggen, de werkelijke tijd van de gebeurtenissen in de film is korter dan de film zelf duurt. Erg cool gedaan, had het einde alleen wel verwacht. Goeie film
Daar ben ik voorquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
............ eerhm......... ehhhhhhhh...![]()
Noot,............ je maakt me gelukkig weer aan het lachen![]()
![]()
Ja niks eigenlijk, ........... vond het gewoon apart om iemand te kennen die Reservoir Dogs nog nooit gezien hadquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ben ik voor
Maar wat is er nu weer gek aan wat ik heb gezegd dan
Gijs...je hebt het over iemand die tot vorig jaar The Godfather niet had gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:38 schreef Chocobo het volgende:
Ja niks eigenlijk, ........... vond het gewoon apart om iemand te kennen die Reservoir Dogs nog nooit gezien had
Hey, ik had vorig jaar niet eens de Godfather trilogie of Scarface gezienquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk, ........... vond het gewoon apart om iemand te kennen die Reservoir Dogs nog nooit gezien had
Dat zeg ik...Gamma.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik had vorig jaar niet eens de Godfather trilogie of Scarface gezien
Ik had het ook Gijs... eerst twijfelen kan ik wel kijken... tekst gelezen " kijkt nog in de camera voor zn dood" toch maar kijken, ik zag dat die op de grond werd geslagen, daarna een bebloede bek.. een mes.. Heb hem uitgezet. Heb er gewoon de ballen niet voor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef Chocobo het volgende:
Waarom klik ik ook op die kankerlinksKrijg de ogen van dat prachtige beestje niet uit mijn hoofd.................................. !!
Heb gewoon zin om die man dood te slaan.... zonder problemen.... ziek he !
Dan sms je toch niet terug jooohhhhhhhquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaquote:
Ben het boek aan het lezenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over films gesproken, ik heb dinsdag Reservoir Dogs gezien. Apart moet ik zeggen, de werkelijke tijd van de gebeurtenissen in de film is korter dan de film zelf duurt. Erg cool gedaan, had het einde alleen wel verwacht. Goeie film
Dan stel ik voor dat je het verder ook maar niet meer over films gaat hebben hier.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:50 schreef kepler het volgende:
en ik heb en goodfella's en the Godfather nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Het is vrijdag
en we komen samen
sms alle namen
vergeet niet die ene dame
sms sms sms sms
.............................................................................................................quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...je hebt het over iemand die tot vorig jaar The Godfather niet had gezien.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dan sms je toch niet terug jooohhhhhhh
...................................................................quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:50 schreef kepler het volgende:
en ik heb en goodfella's en the Godfather nog nooit gezien
Ja Gijs......... 20 uur lang......... daarna kwam er een game tussen. Je weet hoe dat gaat. ToS is cool maar trekt me niet zo dan de meeste rpg's doen. Je moet het maar ervaren. Ik had op een gegeven moment geen idee meer wat ik deed met die battle engine.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, had jij Tales of Symphonia nu ook gegamed?
ik heb hem ooit gezien maar dat is zo lang geleden dat ik geen flauw idee meer hebquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Serieus Gijsjes............ de Godfather niet gezien hebben. Denk daar nou eens over na. Gewoon geen idee hebbenHoe zou dat nou zijn als je die voor het eerst gaat kijken. Misschien wel de beste film ooit
.................................................................................. ik ben even klaar hier....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb hem ooit gezien maar dat is zo lang geleden dat ik geen flauw idee meer hebtoch maar een keer de Boxset kopen als ik geld heb
Ik deel je mening............ ik begeef me al jaren tussen een stel film mongolen op FOKquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.................................................................................. ik ben even klaar hier....Dit is echt niet normaal meer !
Gijs zo kan ik nog wel 1000 quotes en scenes op noemen uit die machtige reeks ! Die conversaties.........quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
I'll make him an offer he can't refuse Geen idee hebben wie dat zei..... of het paardenhoofd in bed.... een vraagteken boven je hoofd houden.:X
Jij dus ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
laatste scene met tranen in mijn ogen opgestaan uit mn bank.. en gewoon geapplaudiseerd. Geen gelul! (Ik was toch alleen) . DIEP respect voor die films.
Ja ik ben echt klaar over films dan hier.......... Ik wist niet dat die mensen bestonden.... ik ben naiefquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik deel je mening............ ik begeef me al jaren tussen een stel film mongolen op FOK
Dat naar jezelf toe trekken ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ben echt klaar over films dan hier.......... Ik wist niet dat die mensen bestonden.... ik ben naief
Mijn favoriet is de bruiloft scene.. die sfeer man.. heerrrlijk.. als die oudere Italiaan gaat zingen... geweldig!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zo kan ik nog wel 1000 quotes en scenes op noemen uit die machtige reeks ! Die conversaties.........Die scenes
Dat verhaal
Ongelooflijk goed !!
De allereerste scene bv.... als die kapper om hulp komt vragen bij DonPrachtig ! Geschiedenis !
Ben echt in de warquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat naar jezelf toe trekken ookIk ben naief
Tis mijn schuld![]()
Gijs...gelukkig compenseren wij die leken hierquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
Ik deel je mening............ ik begeef me al jaren tussen een stel film mongolen op FOK
Prachtig idd,........... Gijs ik trek de hele film niet. Nog steeds kippenvel. Vanaf het moment dat je de Godfather volwassen ziet worden (deel 2) en harder (einde deel 1) tot en met de heerlijke rustige scenes idd.... je kijkt bijna een 20 minuten naar een bruiloft zonder problemen. Dat kan ik niet eens als het een bruiloft in mijn eigen familie zou zijn Gijsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn favoriet is de bruiloft scene.. die sfeer man.. heerrrlijk.. als die oudere Italiaan gaat zingen... geweldig!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Dit voor het eerst zien he............
Die scene met die broer...op dat meer. Je begrijpt gewoon zijn beslissing, en zijn pijn. Film is eigenlijk een aaneenschakeling van klassieke momentenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef Chocobo het volgende:
Prachtig idd,........... Gijs ik trek de hele film niet. Nog steeds kippenvel. Vanaf het moment dat je de Godfather volwassen ziet worden (deel 2) en harder (einde deel 1) tot en met de heerlijke rustige scenes idd.... je kijkt bijna een 20 minuten naar een bruiloft zonder problemen. Dat kan ik niet eens als het een bruiloft in mijn eigen familie zou zijn Gijs
Dat verdriet van hem deel 3 daarvan !!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die scene met die broer...op dat meer. Je begrijpt gewoon zijn beslissing, en zijn pijn. Film is eigenlijk een aaneenschakeling van klassieke momenten
Niemand is perfect Gijs !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:45 schreef Magneet het volgende:
ik heb dan ook nooit beweerd een filmkenner/junk/mens te zijn geweestIk kijk af en toe een film maar niet meer dan dat.
Right......ligt heerlijk in zijn bed tv te kijkenquote:
Strol ik maak geen grap............. check ditquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:32 schreef Chocobo het volgende:
Strol,....Nieuwe (Masterbit
) movie van God of War
http://insider.ign.com/videos/articles/597/597067p1.html
Lekker......... zo even boodschappen doen met die pikquote:
Gijs....quote:
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
*downed*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Strol ik maak geen grap............. check dit![]()
Vooral de 2e helft van het filmpje... GODVER!!
Van 13u tot 22uquote:
O-Ren:quote:
Dit is wel een quote waard.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
En over de Godfather, ja, ik had geen idee. Ik ga ze alledrie gewoon ook nog een keer kijken, zo goed, sommige momenten in de film ben je gewoon stil, uit respect voor wat er gebeurd.
Klantenservice of pascontrolequote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
O-Ren:
Oke![]()
dan komen Brown en ik effies langs
quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut PCIk heb hick-ups... Zomaar. Dat betekent formatteren en opnieuw installeren he?
Dat ie soms een tweetal tellen blijft hangen.quote:
Of ff Hitmanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut PCIk heb hick-ups... Zomaar. Dat betekent formatteren en opnieuw installeren he?
Een lurker met een goede tip ! Zeldzaamquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:51 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Of ff Hitmaneroverheen laten gaan
Ik ben het hoor, ouwe pikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een lurker met een goede tip ! Zeldzaam
Ja ik stond ook versteld. Hoe die dat beest om die paal trok ! Fantastisch ! Ik ga hem in de gaten houden !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat God of War ziet er wel erg tof uit Cho, fantastische trailer. Even afwachten wat de moeilijkheidsgraad wordt
Ik denk Struikrover, iets zegt me dat met "pik"quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:24 schreef Chocobo het volgende:
18 maart geregistreerd ookMisschien Kepler ofzo ivm reservoir dogs ?
Of Struikrover is ook wel zo'n type ! Of misschien Ker als die nog niet dood is !
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk Struikrover, iets zegt me dat met "pik"
Lekker gijs, bijna weekend. Weer helemaal volgeplandquote:
Nu nog een Mr_Pink, Mr_Orange enz.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:24 schreef Chocobo het volgende:
18 maart geregistreerd ookMisschien Kepler ofzo ivm reservoir dogs ?
Of Struikrover is ook wel zo'n type ! Of misschien Ker als die nog niet dood is !
Zo tyfus inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik stond ook versteld. Hoe die dat beest om die paal trok ! Fantastisch ! Ik ga hem in de gaten houden !
Ja maar dit is niet alleen hack 'n slash.... je ziet ook mini cutscene combos door op een bepaalde knop te drukken... draai en trek moves... ik denk dat dit rustiger gamed als een NGquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo tyfus inderdaadSowieso waren de grotere vijanden als die Medusa en die mini El Gigante erg tof! Hack 'n Slash is best tof, alleen moet het niet als NInja Gaiden zijn, Otogi 2 die ik nu voor de Xbox game is prima te doen, alleen die heeft een kutcamera
Een boek van Reservoir Dogs ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:35 schreef -Struikrover- het volgende:komt omdat ik dat boek aan het lezen ben
Gijsjes
kom je ook langs het restaurant, kan je de echte bikkels zien werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
O-Ren:
Oke![]()
dan komen Brown en ik effies langs
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:47 schreef kepler het volgende:
[..]
hij zit het filmscript te lezenvan het pad die jongen zeg ik je
Klopt ja, dat is wel beterquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet alleen hack 'n slash.... je ziet ook mini cutscene combos door op een bepaalde knop te drukken... draai en trek moves... ik denk dat dit rustiger gamed als een NG
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:
Wat is God of War eigenlijk (Geen tijd om te downen)
PS2 game, beetje PoP invloeden, beetje Hack 'n Slash, thema is het oude Griekenland (Ares, Athene, Medusa), bloederig.quote:
Ow ok zoiets.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS2 game, beetje PoP invloeden, beetje Hack 'n Slash, thema is het oude Griekenland (Ares, Athene, Medusa), bloederig.
quote:
Geeft niks, je word ook een dagje ouder.....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]Whahahaha... die smilie daarbij ook. Sorry Gijs helemaal gemist !
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geeft niks, je word ook een dagje ouder.....
Ik wilde net gaan posten.. lekker topic kill B.quote:
Strol, Roy of Surfer???quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan posten.. lekker topic kill B.
Bedankt.
Hee, waar is die dikke eigenlijk
Als we alleen naar het formaat van het hoofd zouden kijken win jij het hoor....met gemak.quote:
Vakantie vieren in Zwisterland geloof ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
Sukkelende Soepkip.
moet wel werken, ben er dus pas rond 2230quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:13 schreef Bastard het volgende:
Struik/William/niceguyeddie/engelse cunt/
Vanavond maar es pgr2 doen dan? Kepler komt ook.. gaan we "ff" survival spelen.
Gijs serieus, probeer het eerst voor je oordeeltquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:47 schreef kepler het volgende:
[..]
hij zit het filmscript te lezenvan het pad die jongen zeg ik je
Tuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:50 schreef kepler het volgende:
[..]
moet wel werken, ben er dus pas rond 2230
check het nieuwe server topic, een devver dacht "even" iets aan te passen dat dus iets langer duurdequote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:48 schreef Bastard het volgende:
Wat een klote forum ...Blijf me kwaad maken ook ... gooi hem dan uit.. hoef ik ook niet steeds tegen een fout pagina aan te kijken.
Is toch leuk :pquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:48 schreef Bastard het volgende:
Wat een klote forum ...Blijf me kwaad maken ook ... gooi hem dan uit.. hoef ik ook niet steeds tegen een fout pagina aan te kijken.
Dat denken moeten ze eens aan echte proffesionals overlaten .quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
check het nieuwe server topic, een devver dacht "even" iets aan te passen dat dus iets langer duurde
ach de tweakers helpen nu die hebben het tot een jaar geleden ook altijd beheerd dus ik ga ervanuit dat het goed komtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat denken moeten ze eens aan echte proffesionals overlaten .
Krijg visitequote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:13 schreef Bastard het volgende:
Struik/William/niceguyeddie/engelse cunt/
Vanavond maar es pgr2 doen dan? Kepler komt ook.. gaan we "ff" survival spelen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Krijg visite
Maar die schop ik wel buiten om een uurtje of tien
Nachtje doorhalen dan
Tis vrijdag hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Krijg visite
Maar die schop ik wel buiten om een uurtje of tien
Nachtje doorhalen dan
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:47 schreef Bastard het volgende:
Nee zeker?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:46 schreef Bastard het volgende:
Denk morgen es kijken bij de FRS voor dat gt4 pakket
Maakt niet uit gijs, lekker racen vanaf 22.00 uur / 22,30 uur en we zien wel tot hoelaatquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis vrijdag he
Meestal weet ik niet meer dat het uur of 0100 is dan.. zo mol van de week
Geil !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ga je trouwens zoooooooooooo ownen
Dat mag dan ook wel eens gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is het goed als ik mijn adem er niet voor inhou ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Pjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Is het goed als ik mijn adem er niet voor inhou ?
You fucked up bastard!quote:
Gijs...serieus...waarom denk je dat we er behoefte aan hebben om dit rond etenstijd te zien?quote:
whahahahaha,.... dat is best een goede opmerking !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...serieus...waarom denk je dat we er behoefte aan hebben om dit rond etenstijd te zien?![]()
Dich bist eh vunzig manneke.quote:
Ah nee he! Nou stink je weer naar knoflook vannachtquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ah nee he! Nou stink je weer naar knoflook vannacht![]()
Halllloooo
Nou liever wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat moet ik dan........ ? Koffie maar de hele avond ?
G...g... geen sex voor jou dit weekend !!quote:
He wat vervelend nou zeg!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
G...g... geen sex voor jou dit weekend !!
W.... wat ben je toch een bitchquote:
Is ze Poolsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef Chocobo het volgende:
Voor het eerst dat ik een lekkere schoonmaakster zie !
Tja nu je het zegt....... dat zou nog best kunnen ookquote:
Bij ons werk ook een Pools meisje.. moeilijk geil op een aparte manierquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja nu je het zegt....... dat zou nog best kunnen ook![]()
![]()
Dit laatste wapenfeit van onze medelanders al meegekregen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:45 schreef Bastard het volgende:
Twee mannen mishandeld door twintig Marokkanen
Balkenende hekelt negativisme Nederlanders
Accentje hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij ons werk ook een Pools meisje.. moeilijk geil op een aparte manier
Was ze erg geschrokken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:18 schreef Magneet het volgende:
thuis is, gegeten heeft, kennis gemaakt met de nieuwe buuf, kat een schop verkocht heeft.
Er is nog niks bewezen he..... zo ben je negatief bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit laatste wapenfeit van onze medelanders al meegekregen?
Amsterdam: Dode bij explosie in woning
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:18 schreef Magneet het volgende:
thuis is, gegeten heeft, kennis gemaakt met de nieuwe buuf, kat een schop verkocht heeft.
Oude (joodse) man heeft ruzie met locale Amsterdamse hangjeugd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:19 schreef Chocobo het volgende:
Er is nog niks bewezen he..... zo ben je negatief bezig
Sja.. zag die totaal nietszeggende post van Chubby.. moest gewoon reagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:21 schreef Chocobo het volgende:
B wat ben je droog vandaagdie post in Cube
Gijs, wil je dan niet op de maat van Shiny Happy People trommelen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef Bastard het volgende:
Sja.. zag die totaal nietszeggende post van Chubby.. moest gewoon reageren
Jazeker.. maar de rest van Nederland slaapt zo snel in.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit laatste wapenfeit van onze medelanders al meegekregen?
Amsterdam: Dode bij explosie in woning
Ik trommel liever op die kut kop van Mario.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, wil je dan niet op de maat van Shiny Happy People trommelen?
valt ook geen fuck aan te begrijpen, gewoon bet ik gedaan hadquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik las de zin 3x.. ik begrijp m niet, mijn fout.
Heb je al gedronken Gijs?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
valt ook geen fuck aan te begrijpen, gewoon bet ik gedaan hadslaat nergens op dus
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:29 schreef Bastard het volgende:
Ik had trouwens net wel wat raars.. ik rij de parkeergarage in.. zet mn auto neer, komt er een neger aan gelopen. Ik denk "Ja, nu word het matten he" .. geeft ie mij zo zijn parkeerkaartje.. "nog een uur geldig" zegt ie.
Er zijn ook nog negers met respect!
Ik heb ook nog een geheimpje voor jouquote:
We weten allemaal wel dat ie klein "geheimpje" heeft hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een geheimpje voor jou![]()
Ja zielig he!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
We weten allemaal wel dat ie klein "geheimpje" heeft hoor.
Wehehehehehehehequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:43 schreef Bastard het volgende:
We weten allemaal wel dat ie klein "geheimpje" heeft hoor.
Nee, maar raad eens wie er uitslaapt morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:02 schreef Quinny het volgende:
Nee?
Nou dan niet!
Gijsjes ik ga slapie doen
Tot na het weekend, want Sjo zal wel weer willen Wow-en dit weekend![]()
Ik gok Quinny terwijl jij Daantje bezig houdt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:13 schreef Chocobo het volgende:
Nee, maar raad eens wie er uitslaapt morgen
uuhh,... foutquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gok Quinny terwijl jij Daantje bezig houdt.![]()
Ik zou het je wel gunnen ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:20 schreef Chocobo het volgende:
uuhh,... fout, maar dat zou je wel willen he !
Heyquote:
ik ook niet sorryquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:55 schreef kepler het volgende:
[..]
wat zei die Neger nou toen die wegliep
ik verstond hem niet
quote:Closing Comments
If you're not yet sold, you likely never will be. Attempting to summarize God of War in this little space also feels like it'd be an injustice, so I'll not even bother trying anymore.
Purchase it, rent it, borrow it, whatever it. Just play the game. Just beat the game.
IGN's Ratings for God of War (PS2)
9.5 Presentation
Everything except the painfully obvious text prompts is great. Ditch those the next time around or suffer my wrath.
10 Graphics
Top of its class. The only thing more impressive than God of War's technology is God of War's art.
10 Sound
All of the sound could have been a part of Return of the King and it still would have won Oscars.
9.5 Gameplay
The platforming elements need to take hints from Sands of Time and the puzzles could do with a little more thought and a little less block pushing. Everything else is nearly perfect.
9.0 Lasting Appeal
Hey other developers! See all that wacky crap that opens up after you beat GOW? See how it's all candid and fluff free? Yeah, now you suckers do that, too.
9.8 OVERALL
(out of 10 / not an average)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
CHOCOBO!!!!!!
IGN God of War Review![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Gefeliciteerd Gijs![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:26 schreef ChOas het volgende:
Chocobo jarig
Gefeliciteerd Pjee!!! Kom volgende week ofzo wel met een kratje in Hoofddorp langs!
Mijn liefde voor jouquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:30 schreef O-Ren het volgende:
lang zal die leven
lang zal die leven
lang zal die leven in de gloria
in de gloria
in de gloria
hieper de piep hoera![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat hoedje héquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier is het ook al zo rustig
Of ga ik nou zo snel![]()
Hahaha :p gekkie :pquote:
Welke videoreviewquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:43 schreef Chocobo het volgende:
Ben de videoreview aan het downen Strol
Doe eens liefquote:
Geef me eens een reden dat ik moet opzoutenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
dit is dus é'n van de weinige keren dat ik struik gelijk geef > OPZOUTEN!!!!!!!!!!!!
Ik heb toch altijd gelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
dit is dus é'n van de weinige keren dat ik struik gelijk geef > OPZOUTEN!!!!!!!!!!!!
Omdat jij geen Gijs bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geef me eens een reden dat ik moet opzouten
Dit is een besloten feestje vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geef me eens een reden dat ik moet opzouten
dat meot je niet op een open forum houden dan *blijft*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dit is een besloten feestje vandaag
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
Omdat jij geen Gijs bent.
en die andere mongool : OOK OPZOUTEN!!!!!!!!!!!
Zie dit is nou een vriendelijke andwoordquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dit is een besloten feestje vandaag
Ja maar we zijn met nogal velen en nogal te verspreid om irl langs te gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
dat meot je niet op een open forum houden dan *blijft*
Kan je alsnog normaal doen tegen anderen maar tis hier stilquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja maar we zijn met nogal velen en nogal te verspreid om irl langs te gaan
Achja, sommigen van ons zijn wat minder tactisch om het zomaar te zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:21 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Kan je alsnog normaal doen tegen anderen maar tis hier stildus ik ga al doeg
Gijsssssssssssssss, ga je nog wat leuks doen vandaag? Lekker met je gezinnetjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://media.ps2.ign.com/media/661/661321/vids_1.html
Helemaal overheen gelezenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
http://media.ps2.ign.com/media/661/661321/vids_1.html
Ja mijn ouders. schoonouders en oma komen vanmiddag evenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssss, ga je nog wat leuks doen vandaag? Lekker met je gezinnetje
Must have Gijs.................... must havequote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...die videoreview...wat een game
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef gijsje79 het volgende:
http://nl.hallmark.be/ecards/nl_airhorn_nl.swf
Gijs...dat hoofd toen die ons zag binnenkomen. Een mengeling van totale verrassing en grote angst. Heerlijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 09:39 schreef Bastard het volgende:
Ja was gezellie? Was ie verrast?![]()
He lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |