Lekker......... zo even boodschappen doen met die pikquote:
Gijs....quote:
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik deel je mening............ ik begeef me al jaren tussen een stel film mongolen op FOK
*downed*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Strol ik maak geen grap............. check dit![]()
Vooral de 2e helft van het filmpje... GODVER!!
Van 13u tot 22uquote:
O-Ren:quote:
Dit is wel een quote waard.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
En over de Godfather, ja, ik had geen idee. Ik ga ze alledrie gewoon ook nog een keer kijken, zo goed, sommige momenten in de film ben je gewoon stil, uit respect voor wat er gebeurd.
Klantenservice of pascontrolequote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
O-Ren:
Oke![]()
dan komen Brown en ik effies langs
quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut PCIk heb hick-ups... Zomaar. Dat betekent formatteren en opnieuw installeren he?
Dat ie soms een tweetal tellen blijft hangen.quote:
Of ff Hitmanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut PCIk heb hick-ups... Zomaar. Dat betekent formatteren en opnieuw installeren he?
Een lurker met een goede tip ! Zeldzaamquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:51 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Of ff Hitmaneroverheen laten gaan
Ik ben het hoor, ouwe pikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een lurker met een goede tip ! Zeldzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |