Gijs zo kan ik nog wel 1000 quotes en scenes op noemen uit die machtige reeks ! Die conversaties.........quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
I'll make him an offer he can't refuse Geen idee hebben wie dat zei..... of het paardenhoofd in bed.... een vraagteken boven je hoofd houden.:X
Jij dus ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
laatste scene met tranen in mijn ogen opgestaan uit mn bank.. en gewoon geapplaudiseerd. Geen gelul! (Ik was toch alleen) . DIEP respect voor die films.
Ja ik ben echt klaar over films dan hier.......... Ik wist niet dat die mensen bestonden.... ik ben naiefquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik deel je mening............ ik begeef me al jaren tussen een stel film mongolen op FOK
Dat naar jezelf toe trekken ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ben echt klaar over films dan hier.......... Ik wist niet dat die mensen bestonden.... ik ben naief
Mijn favoriet is de bruiloft scene.. die sfeer man.. heerrrlijk.. als die oudere Italiaan gaat zingen... geweldig!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zo kan ik nog wel 1000 quotes en scenes op noemen uit die machtige reeks ! Die conversaties.........Die scenes
Dat verhaal
Ongelooflijk goed !!
De allereerste scene bv.... als die kapper om hulp komt vragen bij DonPrachtig ! Geschiedenis !
Ben echt in de warquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat naar jezelf toe trekken ookIk ben naief
Tis mijn schuld![]()
Gijs...gelukkig compenseren wij die leken hierquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
Ik deel je mening............ ik begeef me al jaren tussen een stel film mongolen op FOK
Prachtig idd,........... Gijs ik trek de hele film niet. Nog steeds kippenvel. Vanaf het moment dat je de Godfather volwassen ziet worden (deel 2) en harder (einde deel 1) tot en met de heerlijke rustige scenes idd.... je kijkt bijna een 20 minuten naar een bruiloft zonder problemen. Dat kan ik niet eens als het een bruiloft in mijn eigen familie zou zijn Gijsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn favoriet is de bruiloft scene.. die sfeer man.. heerrrlijk.. als die oudere Italiaan gaat zingen... geweldig!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Dit voor het eerst zien he............
Die scene met die broer...op dat meer. Je begrijpt gewoon zijn beslissing, en zijn pijn. Film is eigenlijk een aaneenschakeling van klassieke momentenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef Chocobo het volgende:
Prachtig idd,........... Gijs ik trek de hele film niet. Nog steeds kippenvel. Vanaf het moment dat je de Godfather volwassen ziet worden (deel 2) en harder (einde deel 1) tot en met de heerlijke rustige scenes idd.... je kijkt bijna een 20 minuten naar een bruiloft zonder problemen. Dat kan ik niet eens als het een bruiloft in mijn eigen familie zou zijn Gijs
Dat verdriet van hem deel 3 daarvan !!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die scene met die broer...op dat meer. Je begrijpt gewoon zijn beslissing, en zijn pijn. Film is eigenlijk een aaneenschakeling van klassieke momenten
Niemand is perfect Gijs !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:45 schreef Magneet het volgende:
ik heb dan ook nooit beweerd een filmkenner/junk/mens te zijn geweestIk kijk af en toe een film maar niet meer dan dat.
Right......ligt heerlijk in zijn bed tv te kijkenquote:
Strol ik maak geen grap............. check ditquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:32 schreef Chocobo het volgende:
Strol,....Nieuwe (Masterbit
) movie van God of War
http://insider.ign.com/videos/articles/597/597067p1.html
Lekker......... zo even boodschappen doen met die pikquote:
Gijs....quote:
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
*downed*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Strol ik maak geen grap............. check dit![]()
Vooral de 2e helft van het filmpje... GODVER!!
Van 13u tot 22uquote:
O-Ren:quote:
Dit is wel een quote waard.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
En over de Godfather, ja, ik had geen idee. Ik ga ze alledrie gewoon ook nog een keer kijken, zo goed, sommige momenten in de film ben je gewoon stil, uit respect voor wat er gebeurd.
Klantenservice of pascontrolequote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
O-Ren:
Oke![]()
dan komen Brown en ik effies langs
quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut PCIk heb hick-ups... Zomaar. Dat betekent formatteren en opnieuw installeren he?
Dat ie soms een tweetal tellen blijft hangen.quote:
Of ff Hitmanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut PCIk heb hick-ups... Zomaar. Dat betekent formatteren en opnieuw installeren he?
Een lurker met een goede tip ! Zeldzaamquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:51 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Of ff Hitmaneroverheen laten gaan
Ik ben het hoor, ouwe pikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een lurker met een goede tip ! Zeldzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |