quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:33 schreef Bastard het volgende:
Tering hee...... Als je een leuke bui hebt -> niet kijken.
*niet klikt*quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:33 schreef Bastard het volgende:
Tering hee...... Als je een leuke bui hebt -> niet kijken.
grappige film iddquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Wedding Singer...leuke filmGoede tip Cho
Jaren '80...mijn jeugd....ik mis die tijd
Verstandig,........... heb 10 seconden gekeken en toen was ik depressief !quote:
De titel van de webpagina daar is al genoeg om weer weg te klikkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef Chocobo het volgende:
Waarom klik ik ook op die kankerlinksKrijg de ogen van dat prachtige beestje niet uit mijn hoofd.................................. !!
Heb gewoon zin om die man dood te slaan.... zonder problemen.... ziek he !
Ik kan er niet bij met mijn hoofd............ zooo ziek !!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De titel van de webpagina daar is al genoeg om weer weg te klikkenSommige mensen zijn ziek... Echt ziek in hun hoofd.
Leuk he !quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Wedding Singer...leuke filmGoede tip Cho
............ eerhm......... ehhhhhhhh...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over films gesproken, ik heb dinsdag Reservoir Dogs gezien. Apart moet ik zeggen, de werkelijke tijd van de gebeurtenissen in de film is korter dan de film zelf duurt. Erg cool gedaan, had het einde alleen wel verwacht. Goeie film
Daar ben ik voorquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
............ eerhm......... ehhhhhhhh...![]()
Noot,............ je maakt me gelukkig weer aan het lachen![]()
![]()
Ja niks eigenlijk, ........... vond het gewoon apart om iemand te kennen die Reservoir Dogs nog nooit gezien hadquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ben ik voor
Maar wat is er nu weer gek aan wat ik heb gezegd dan
Gijs...je hebt het over iemand die tot vorig jaar The Godfather niet had gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:38 schreef Chocobo het volgende:
Ja niks eigenlijk, ........... vond het gewoon apart om iemand te kennen die Reservoir Dogs nog nooit gezien had
Hey, ik had vorig jaar niet eens de Godfather trilogie of Scarface gezienquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk, ........... vond het gewoon apart om iemand te kennen die Reservoir Dogs nog nooit gezien had
Dat zeg ik...Gamma.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik had vorig jaar niet eens de Godfather trilogie of Scarface gezien
Ik had het ook Gijs... eerst twijfelen kan ik wel kijken... tekst gelezen " kijkt nog in de camera voor zn dood" toch maar kijken, ik zag dat die op de grond werd geslagen, daarna een bebloede bek.. een mes.. Heb hem uitgezet. Heb er gewoon de ballen niet voor..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef Chocobo het volgende:
Waarom klik ik ook op die kankerlinksKrijg de ogen van dat prachtige beestje niet uit mijn hoofd.................................. !!
Heb gewoon zin om die man dood te slaan.... zonder problemen.... ziek he !
Dan sms je toch niet terug jooohhhhhhhquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaquote:
Ben het boek aan het lezenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over films gesproken, ik heb dinsdag Reservoir Dogs gezien. Apart moet ik zeggen, de werkelijke tijd van de gebeurtenissen in de film is korter dan de film zelf duurt. Erg cool gedaan, had het einde alleen wel verwacht. Goeie film
Dan stel ik voor dat je het verder ook maar niet meer over films gaat hebben hier.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:50 schreef kepler het volgende:
en ik heb en goodfella's en the Godfather nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Het is vrijdag
en we komen samen
sms alle namen
vergeet niet die ene dame
sms sms sms sms
.............................................................................................................quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...je hebt het over iemand die tot vorig jaar The Godfather niet had gezien.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dan sms je toch niet terug jooohhhhhhh
...................................................................quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:50 schreef kepler het volgende:
en ik heb en goodfella's en the Godfather nog nooit gezien
Ja Gijs......... 20 uur lang......... daarna kwam er een game tussen. Je weet hoe dat gaat. ToS is cool maar trekt me niet zo dan de meeste rpg's doen. Je moet het maar ervaren. Ik had op een gegeven moment geen idee meer wat ik deed met die battle engine.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, had jij Tales of Symphonia nu ook gegamed?
ik heb hem ooit gezien maar dat is zo lang geleden dat ik geen flauw idee meer hebquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Serieus Gijsjes............ de Godfather niet gezien hebben. Denk daar nou eens over na. Gewoon geen idee hebbenHoe zou dat nou zijn als je die voor het eerst gaat kijken. Misschien wel de beste film ooit
.................................................................................. ik ben even klaar hier....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb hem ooit gezien maar dat is zo lang geleden dat ik geen flauw idee meer hebtoch maar een keer de Boxset kopen als ik geld heb
Ik deel je mening............ ik begeef me al jaren tussen een stel film mongolen op FOKquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.................................................................................. ik ben even klaar hier....Dit is echt niet normaal meer !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |