Ja ik stond ook versteld. Hoe die dat beest om die paal trok ! Fantastisch ! Ik ga hem in de gaten houden !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat God of War ziet er wel erg tof uit Cho, fantastische trailer. Even afwachten wat de moeilijkheidsgraad wordt
Ik denk Struikrover, iets zegt me dat met "pik"quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:24 schreef Chocobo het volgende:
18 maart geregistreerd ookMisschien Kepler ofzo ivm reservoir dogs ?
Of Struikrover is ook wel zo'n type ! Of misschien Ker als die nog niet dood is !
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk Struikrover, iets zegt me dat met "pik"
Lekker gijs, bijna weekend. Weer helemaal volgeplandquote:
Nu nog een Mr_Pink, Mr_Orange enz.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:24 schreef Chocobo het volgende:
18 maart geregistreerd ookMisschien Kepler ofzo ivm reservoir dogs ?
Of Struikrover is ook wel zo'n type ! Of misschien Ker als die nog niet dood is !
Zo tyfus inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik stond ook versteld. Hoe die dat beest om die paal trok ! Fantastisch ! Ik ga hem in de gaten houden !
Ja maar dit is niet alleen hack 'n slash.... je ziet ook mini cutscene combos door op een bepaalde knop te drukken... draai en trek moves... ik denk dat dit rustiger gamed als een NGquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo tyfus inderdaadSowieso waren de grotere vijanden als die Medusa en die mini El Gigante erg tof! Hack 'n Slash is best tof, alleen moet het niet als NInja Gaiden zijn, Otogi 2 die ik nu voor de Xbox game is prima te doen, alleen die heeft een kutcamera
Een boek van Reservoir Dogs ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:35 schreef -Struikrover- het volgende:komt omdat ik dat boek aan het lezen ben
Gijsjes
kom je ook langs het restaurant, kan je de echte bikkels zien werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
O-Ren:
Oke![]()
dan komen Brown en ik effies langs
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:47 schreef kepler het volgende:
[..]
hij zit het filmscript te lezenvan het pad die jongen zeg ik je
Klopt ja, dat is wel beterquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet alleen hack 'n slash.... je ziet ook mini cutscene combos door op een bepaalde knop te drukken... draai en trek moves... ik denk dat dit rustiger gamed als een NG
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:
Wat is God of War eigenlijk (Geen tijd om te downen)
PS2 game, beetje PoP invloeden, beetje Hack 'n Slash, thema is het oude Griekenland (Ares, Athene, Medusa), bloederig.quote:
Ow ok zoiets.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS2 game, beetje PoP invloeden, beetje Hack 'n Slash, thema is het oude Griekenland (Ares, Athene, Medusa), bloederig.
quote:
Geeft niks, je word ook een dagje ouder.....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]Whahahaha... die smilie daarbij ook. Sorry Gijs helemaal gemist !
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geeft niks, je word ook een dagje ouder.....
Ik wilde net gaan posten.. lekker topic kill B.quote:
Strol, Roy of Surfer???quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan posten.. lekker topic kill B.
Bedankt.
Hee, waar is die dikke eigenlijk
Als we alleen naar het formaat van het hoofd zouden kijken win jij het hoor....met gemak.quote:
Vakantie vieren in Zwisterland geloof ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
Sukkelende Soepkip.
moet wel werken, ben er dus pas rond 2230quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:13 schreef Bastard het volgende:
Struik/William/niceguyeddie/engelse cunt/
Vanavond maar es pgr2 doen dan? Kepler komt ook.. gaan we "ff" survival spelen.
Gijs serieus, probeer het eerst voor je oordeeltquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:47 schreef kepler het volgende:
[..]
hij zit het filmscript te lezenvan het pad die jongen zeg ik je
Tuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:50 schreef kepler het volgende:
[..]
moet wel werken, ben er dus pas rond 2230
check het nieuwe server topic, een devver dacht "even" iets aan te passen dat dus iets langer duurdequote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:48 schreef Bastard het volgende:
Wat een klote forum ...Blijf me kwaad maken ook ... gooi hem dan uit.. hoef ik ook niet steeds tegen een fout pagina aan te kijken.
Is toch leuk :pquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:48 schreef Bastard het volgende:
Wat een klote forum ...Blijf me kwaad maken ook ... gooi hem dan uit.. hoef ik ook niet steeds tegen een fout pagina aan te kijken.
Dat denken moeten ze eens aan echte proffesionals overlaten .quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
check het nieuwe server topic, een devver dacht "even" iets aan te passen dat dus iets langer duurde
ach de tweakers helpen nu die hebben het tot een jaar geleden ook altijd beheerd dus ik ga ervanuit dat het goed komtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat denken moeten ze eens aan echte proffesionals overlaten .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |