Herken dat welquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef LostFormat het volgende:
Woei, ik ken heel die muziek niet maar ik zou bijna naar paradiso gaan alleen maar om pal voor haar neus te kunnen gaan staan.
Is ze ook, kijk maar eens naar de foto's op de website.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:48 schreef LostFormat het volgende:
Zij lijkt me ook wel zo'n podiumbeest.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is ze ook, kijk maar eens naar de foto's op de website.
over PJ Harvey gesproken; haar versie van Rid Of Me is echt geweldig (net zo goed als het origineel naar mijn mening)quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:50 schreef Cascade het volgende:
Juliette![]()
Wie kent de film Strange Days? Daar zingt ze wat nummers van PJ Harvey...zeker niet mis.
Ik dacht dat haar cd pas in mei uit zou komen???quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:34 schreef ranja het volgende:
Ik heb ook al kaarten
Ik heb d cd ook al. Staan erg gave nummers op, misschien niet alle 6 maar wel goed genoeg.
Via amazon en play.com kun je'm al bestellen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:15 schreef beautiful_world het volgende:
Ik dacht dat haar cd pas in mei uit zou komen???
Als dat zo is, dan ga ik zeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:22 schreef Forumschorem het volgende:
Heeft zij ook een gouden condoom die ze het publiek in gooit op het eind?
Nee dat doen ze bij Rockbitchquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:22 schreef Forumschorem het volgende:
Heeft zij ook een gouden condoom die ze het publiek in gooit op het eind?
Jammer op zich, maar komt ook wel weer goed uit... begint vanavond pas om half 11 namelijk...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:22 schreef ranja het volgende:
Nou, ze begonnen om ongeveer half 10 en ik had de trein van 23.02 terug, en nog genoeg tijd om na het concert nog een biertje te drinken voor ik naar het station terug ging lopen. Dus ja, kort. Misschien net een uur(tje).
Dit gold ook voor het optreden in Paradiso.... Wel een podiumbeest zeg....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:18 schreef ranja het volgende:
Geen ondergoed gister, in elk geval niet zichtbaarMaar wel erg gaaf.
Kort optreden, al met al was ze in een drie kwartier wel klaar volgens mij. Maar goed, de band heeft ook nog maar 1 ep uit natuurlijk.
De nummers van die ep vond ik wel duidelijk de beste. De andere nummers hadden wat minder momenten, wat rustiger of minder boeiend. Maar goed, op die momenten kon ik mooi overdenken dat het gewoon DE Juliette Lewis was die ik op het podium zag staan. Op de beste muziekmomenten is het gewoon genieten van de muziek.
Als ik ze erop zet doen ze het gewoon, als ik een paar keer refresh krijg ik kruisjes..quote:
quote:To:
Your order for You're Speaking My Language - Juliette & The Licks has been posted.
Please allow 3-5 days delivery.
Heb m besteld via cd-wow....12.99quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:22 schreef ranja het volgende:
Bij play.com voor 9.99 pond (ca 16 euro)
Wastie al wel verstuurd?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:16 schreef ranja het volgende:
Ik heb'm nog steeds niet
Binnenkort Play maar eens melden waar-ie blijft. Misschien wel weer zoek geraakt in de post...
* Wombcat gaat 'm ook maar 'ns bestellen dan (wistt niet dat 'ie al uit was).quote:Op maandag 30 mei 2005 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat wel. Met een beetje mazzel sturen ze straks een 2e en krijg ik de 1e ook nog
De EP is goed, het album ben ik niet kapot van hoor...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:04 schreef John.R.Cash het volgende:
Ben ik de enige die Juliette en haar band ultra goed vindt?
Het is zo'n beetje het enige wat ik op dit moment draai, de EP en het album. Achter elkaar eigenlijk. Mensen luister naar deze band!
De EP is erg goed, zeker GYTW die helaas niet op de EU versie van de EP staat. Het album vindt ik toch ook erg goed alleen is de productie niet zo goed als die van de EP en dat maakt hem wel minder goed....quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
De EP is goed, het album ben ik niet kapot van hoor...
Ik vindt de nieuwe mix van Got Love To Kill geen verbetering van de 1e versie. Hij heeft zijn energie verloren. En van het album vind ik Long Road Out Of Here echt verreweg het mooiste nummer. Vooral die gitaarsolo maakt het echt helemaal af.....quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:16 schreef ranja het volgende:
Ik had na het concert in Utrecht verwacht dat het album flink zou tegenvallen aangezien verreweg de beste nummers van het concert die van de EP waren.
Nou heb ik de cd een paar keer gedraaid, en het valt mee. Tuurlijk, het is niet zo goed als de ep, staan mindere nummers op, maar toch ook wel een hoop nieuwe goeie nummers. En ik vind de nieuwe mix van Got love to kill ook wel erg gaaf.
Wat? De cd of de EP? Ep is wel goed...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:27 schreef Wombcat het volgende:
Ik vonnet een beetje tegenvallen.
De CD. De EP heb ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat? De cd of de EP? Ep is wel goed...
Ja, die is ook vet! Vooral die gitaarsolo, zo heftig hebben we ze niet meer gehad sinds de 80's....quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:51 schreef ranja het volgende:
Pray for the band Latoya is een van mijn favorieten van het album...
Get your tongue wet staat ook op de b-kant van de single You're speaking my language.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:17 schreef John.R.Cash het volgende:
Ik heb ook een andere versie van Like A Bold Of Lightning gekocht in de USA, die is zonder My Father's Daughter maar met een ander nummer; Get Your Tongue Wet.
Ik denk het ook wel, ze geeft namelijk optredens met een energie die we in jaren niet meer gezien hebben. Jammer dat ze op Lowlands speelt want ik heb echt geen zin in dat hele festival alleen voor Juliette.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef peaceman het volgende:
geen idee... maar denk dat er op Lowlands wel wat zieltjes gewonnen zullen worden....
Nou ik ga niet alleen voor Juliette, komt veel moois daar hoor...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:38 schreef John.R.Cash het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, ze geeft namelijk optredens met een energie die we in jaren niet meer gezien hebben. Jammer dat ze op Lowlands speelt want ik heb echt geen zin in dat hele festival alleen voor Juliette.
Das wel een beetje de samenvatting van Juliette and the Licksquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het lollig om naar te kijken, maar niet fijn om naar te luisteren.
En ik ben erbijquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:49 schreef beautiful_world het volgende:
Hier maar verder dan.. ze staan in november in de grote zaal in paradiso!!!
Nou, als jij niet wilt: ik wil wel enorm graagquote:Op donderdag 2 november 2006 11:00 schreef crossover het volgende:
Gaat er nog iemand naar dat concert op 13 november?
Kheb vanmorgen kaartjes gewonnen inclusief after party
Ik weet er niks vanquote:Op donderdag 2 november 2006 11:49 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
After Party? Waar?
Was jij die mafketel die het podium opklom en toen het publiek indook? Volgens mij raakte je dat niet veel publiek maar meer vloer_O-quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:37 schreef umberrella het volgende:
zekers! t is mij nuw el erg vroeg om op mn werk te zitten maar t was t wel waard :p
stagedivennnnnnnnn!
Ohja, die heb ik ook gezien ja: die kwam het podium op bij de laatste noten van een nummer, dook meteen terug en landde toen plat op de vloer. En maar lachen....quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Was jij die mafketel die het podium opklom en toen het publiek indook? Volgens mij raakte je dat niet veel publiek maar meer vloer_O-
Hm, welke aflevering was dat dan? Ik heb gisteren alleen de eerste 25 minuten gemist, de rest heb ik gezien. Zou het graag willen terugzien op afleveringgemist.nlquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was nog een leuk stukje van het concert en backstage bij De wereld draait door
Gisteren, binnen die eerste 25 minuten.. het kwam bij de Jakhalzen, die komen altijd na een minuut of 15-20. Het zal binnekort hier wel te zien zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 11:09 schreef Honeybun het volgende:
[..]
Hm, welke aflevering was dat dan? Ik heb gisteren alleen de eerste 25 minuten gemist, de rest heb ik gezien. Zou het graag willen terugzien op afleveringgemist.nl
Thanx, dit is de stream http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)door/bb.20061114.asf en het begint bij 15.45 min.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Gisteren, binnen die eerste 25 minuten.. het kwam bij de Jakhalzen, die komen altijd na een minuut of 15-20. Het zal binnekort hier wel te zien zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |