Nou, als jij niet wilt: ik wil wel enorm graagquote:Op donderdag 2 november 2006 11:00 schreef crossover het volgende:
Gaat er nog iemand naar dat concert op 13 november?
Kheb vanmorgen kaartjes gewonnen inclusief after party
Ik weet er niks vanquote:Op donderdag 2 november 2006 11:49 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
After Party? Waar?
Was jij die mafketel die het podium opklom en toen het publiek indook? Volgens mij raakte je dat niet veel publiek maar meer vloer_O-quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:37 schreef umberrella het volgende:
zekers! t is mij nuw el erg vroeg om op mn werk te zitten maar t was t wel waard :p
stagedivennnnnnnnn!
Ohja, die heb ik ook gezien ja: die kwam het podium op bij de laatste noten van een nummer, dook meteen terug en landde toen plat op de vloer. En maar lachen....quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Was jij die mafketel die het podium opklom en toen het publiek indook? Volgens mij raakte je dat niet veel publiek maar meer vloer_O-
Hm, welke aflevering was dat dan? Ik heb gisteren alleen de eerste 25 minuten gemist, de rest heb ik gezien. Zou het graag willen terugzien op afleveringgemist.nlquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was nog een leuk stukje van het concert en backstage bij De wereld draait door
Gisteren, binnen die eerste 25 minuten.. het kwam bij de Jakhalzen, die komen altijd na een minuut of 15-20. Het zal binnekort hier wel te zien zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 11:09 schreef Honeybun het volgende:
[..]
Hm, welke aflevering was dat dan? Ik heb gisteren alleen de eerste 25 minuten gemist, de rest heb ik gezien. Zou het graag willen terugzien op afleveringgemist.nl
Thanx, dit is de stream http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)door/bb.20061114.asf en het begint bij 15.45 min.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Gisteren, binnen die eerste 25 minuten.. het kwam bij de Jakhalzen, die komen altijd na een minuut of 15-20. Het zal binnekort hier wel te zien zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |