Das wel een beetje de samenvatting van Juliette and the Licksquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het lollig om naar te kijken, maar niet fijn om naar te luisteren.
En ik ben erbijquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:49 schreef beautiful_world het volgende:
Hier maar verder dan.. ze staan in november in de grote zaal in paradiso!!!
Nou, als jij niet wilt: ik wil wel enorm graagquote:Op donderdag 2 november 2006 11:00 schreef crossover het volgende:
Gaat er nog iemand naar dat concert op 13 november?
Kheb vanmorgen kaartjes gewonnen inclusief after party
Ik weet er niks vanquote:Op donderdag 2 november 2006 11:49 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
After Party? Waar?
Was jij die mafketel die het podium opklom en toen het publiek indook? Volgens mij raakte je dat niet veel publiek maar meer vloer_O-quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:37 schreef umberrella het volgende:
zekers! t is mij nuw el erg vroeg om op mn werk te zitten maar t was t wel waard :p
stagedivennnnnnnnn!
Ohja, die heb ik ook gezien ja: die kwam het podium op bij de laatste noten van een nummer, dook meteen terug en landde toen plat op de vloer. En maar lachen....quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Was jij die mafketel die het podium opklom en toen het publiek indook? Volgens mij raakte je dat niet veel publiek maar meer vloer_O-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |