Herken dat welquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:23 schreef LostFormat het volgende:
Woei, ik ken heel die muziek niet maar ik zou bijna naar paradiso gaan alleen maar om pal voor haar neus te kunnen gaan staan.
Is ze ook, kijk maar eens naar de foto's op de website.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:48 schreef LostFormat het volgende:
Zij lijkt me ook wel zo'n podiumbeest.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is ze ook, kijk maar eens naar de foto's op de website.
over PJ Harvey gesproken; haar versie van Rid Of Me is echt geweldig (net zo goed als het origineel naar mijn mening)quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:50 schreef Cascade het volgende:
Juliette![]()
Wie kent de film Strange Days? Daar zingt ze wat nummers van PJ Harvey...zeker niet mis.
Ik dacht dat haar cd pas in mei uit zou komen???quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:34 schreef ranja het volgende:
Ik heb ook al kaarten
Ik heb d cd ook al. Staan erg gave nummers op, misschien niet alle 6 maar wel goed genoeg.
Via amazon en play.com kun je'm al bestellen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:15 schreef beautiful_world het volgende:
Ik dacht dat haar cd pas in mei uit zou komen???
Als dat zo is, dan ga ik zeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:22 schreef Forumschorem het volgende:
Heeft zij ook een gouden condoom die ze het publiek in gooit op het eind?
Nee dat doen ze bij Rockbitchquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:22 schreef Forumschorem het volgende:
Heeft zij ook een gouden condoom die ze het publiek in gooit op het eind?
Jammer op zich, maar komt ook wel weer goed uit... begint vanavond pas om half 11 namelijk...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:22 schreef ranja het volgende:
Nou, ze begonnen om ongeveer half 10 en ik had de trein van 23.02 terug, en nog genoeg tijd om na het concert nog een biertje te drinken voor ik naar het station terug ging lopen. Dus ja, kort. Misschien net een uur(tje).
Dit gold ook voor het optreden in Paradiso.... Wel een podiumbeest zeg....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:18 schreef ranja het volgende:
Geen ondergoed gister, in elk geval niet zichtbaarMaar wel erg gaaf.
Kort optreden, al met al was ze in een drie kwartier wel klaar volgens mij. Maar goed, de band heeft ook nog maar 1 ep uit natuurlijk.
De nummers van die ep vond ik wel duidelijk de beste. De andere nummers hadden wat minder momenten, wat rustiger of minder boeiend. Maar goed, op die momenten kon ik mooi overdenken dat het gewoon DE Juliette Lewis was die ik op het podium zag staan. Op de beste muziekmomenten is het gewoon genieten van de muziek.
Als ik ze erop zet doen ze het gewoon, als ik een paar keer refresh krijg ik kruisjes..quote:
quote:To:
Your order for You're Speaking My Language - Juliette & The Licks has been posted.
Please allow 3-5 days delivery.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |