Ajax zou hem toen voor 750.000 hebben kunnen kopen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:50 schreef JaWi het volgende:
Wat zou N'Kufo kosten?
Niet erg betrouwbaar dusquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Van dezelfde bron waar Johan Derksen ze altijd van heeft.
Kan je dit onderbouwen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:53 schreef Tobbes het volgende:
Kluivert zal volgend seizoen vrijwel zeker in Ajax shit spelen...
Blind aast ook op Kromkamp als vervanger van Trabelsi.
Al heeft ie poker azen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:53 schreef Tobbes het volgende:
Hoe bedoel je?quote:
Middlesbrough dat voor de CL speeltquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Hij zit bij een club die de komende jaren structureel om de CL-plaatsen kan spelen in Engeland, waar ie veel meer verdient dan bij PSV.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Van dezelfde bron waar Johan Derksen ze altijd van heeft.
De lucht dusquote:
Kromkamp verdiend beterquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:53 schreef Tobbes het volgende:
Kluivert zal volgend seizoen vrijwel zeker in Ajax shit spelen...
zenden schijnt te hebben aangegeven weg te willen als er geen EC voetbal wordt gehaald.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Hij zit bij een club die de komende jaren structureel om de CL-plaatsen kan spelen in Engeland, waar ie veel meer verdient dan bij PSV.
bron: belgiumsoccer.bequote:35 miljoen euro volstaat niet voor Buffon
Real Madrid heeft geïnformeerd bij Juventus naar de beschikbaarheid van doelman Buffon. Real zou bereid zijn om zo'n 35 miljoen euro neer te tellen.
De Italiaanse nationale doelman Buffon wordt aanzien als de beste doelman ter wereld. Het contract van Real-doelman Casillas loopt ten einde in 2006. Real-voorzitter Perez heeft nu bij Juventus gepolst of de club Buffon zou laten vertrekken voor 35 miljoen euro.
Juventus zou laten weten hebben dat 35 miljoen te weinig is voor Buffon en dat de doelman niet te koop is.
Dat vind ik altijd van die rare opmerkingen......moet ie samen met zijn medespelers beter zijn best doen om Europees voetbal af te dwingenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:14 schreef tong80 het volgende:
Ja las een interview op BBC-sport. Daarin zei ie dat als Boro geen europees voetbal hij weg wil.
De betreffende bron zat niet in het vliegtuig.quote:
Oftewel: Figo terug naar Sporting.quote:Sporting atento ao processo em torno de Figo
O Sporting está muito atento ao processo em torno da continuidade de Luís Figo no Real Madrid e caso o jogador português fique livre do contrato com o clube espanhol os dirigentes «leoninos» vão apostar forte no seu regresso à origem.
ASF
Segundo revela hoje o diário espanhol Marca, a partir do momento em que Figo tiver carta branca para assinar por outro clube, os responsáveis do Sporting vão tentar garantir a sua contratação e para isso vão assegurar os patrocínios necessários para voltarem a contar com a ex-«estrela» de Alvalade
Kan hij zijn carriere afsluiten bij de club waar alles begonquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
En een leuke:
[..]
Oftewel: Figo terug naar Sporting.
Waar jij toch altijd je nieuwtjes vandaan haalt...ongelooflijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
Uit betrouwbare doch zeer geheime bron.
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
Dat lieg je...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
Don't shoot the messenger.quote:
je meent hetquote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
blijkbaar welquote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
We gaan toch geen ouwe koeien uit de Ajax - sloot halen he..
![]()
![]()
Heb je ook enige reden om dit oude bericht te herhalen?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Maxwell naar Inter in ruil voor Davids en of van der Meyde
Iedereen blij ?
Omdat dit weer in opspraak isquote:Op maandag 21 maart 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je ook enige reden om dit oude bericht te herhalen?
VI meldt het ook nu...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
En diverse Spaanse media vandaag.quote:
Je mag je gelukkig prijzen dat je er een speler als van Bommel bij krijgt.quote:
Ze zijn gefrustreerd dat van Bommel beter is dan het hele ajax-team bij elkaarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je mag je gelukkig prijzen dat je er een speler als van Bommel bij krijgt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef JaWi het volgende:
Wat moeten ze bij barca nou met een duitser.
Gera is een heel ander type speler. Zou geen goede vervanger zijn voor van Bommel. Gera is meer een speler voor op de flank.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Gera naar PSV als vervanger van Van Bommel.
Ik ben dan iig niet meer voor Barca. Niet dat iemand er meezit maar ik denk laat ik het even meldenquote:
wat een reden zegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben dan iig niet meer voor Barca. Niet dat iemand er meezit maar ik denk laat ik het even melden
Zou je je signature niet eens aan een reality-check onderwerpen?quote:
Het enigste wat hij dan roept is : Het seizoen is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je je signature niet eens aan een reality-check onderwerpen?
Zeker omdat al die Ajacieden daar weg zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben dan iig niet meer voor Barca. Niet dat iemand er meezit maar ik denk laat ik het even melden
Heeft Osama jou dat ingefluisterd?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:45 schreef Tobbes het volgende:
Ajax zou nu weer (net als in de zomer) zeer concrete interesse hebben voor Bordeaux spits Chamakh. Deze zou wel oren hebben naar een transfer.
Charisteasquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:45 schreef Tobbes het volgende:
Ajax zou nu weer (net als in de zomer) zeer concrete interesse hebben voor Bordeaux spits Chamakh. Deze zou wel oren hebben naar een transfer.
http://www.footmercato.net:quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
wie dan wel ?
quote:Bordeaux : Chamakh pisté par l’Ajax Amsterdam ?
vendredi 18 mars 2005 à 18:22, par Natoleza
L’Ajax d’Amsterdam aurait des vues sur le jeune avant centre Marocain de Bordeaux, Marouane Chamakh (1m85, 70kg), auteur de 9 buts cette saison. Le jeune Marocain a véritablement éclaté depuis deux saisons notamment en sélection nationale Marocaine (finaliste de la coupe d’Afrique des Nations 2004) et sur le front de l’attaque Girondine.
Le club Néerlandais aurait proposé une dizaine de millions d’Euros pour s’attacher ses services. D’autres clubs comme Manchester, le Paris SG ou encore l’OM auraient déjà manifestés leur intérêt pour le jeune Marouane.
L’Ajax chercherait-elle un successeur à Zlatan Ibrahimovic ? Il est vrai que le profil et le style de jeu des deux joueurs est relativement similaire. Ils possèdent tous les deux un bon jeu de tête, un bon sens du placement, un jeu tout en déviation très intéressant et une certaine aisance devant le but. Même si Ibrahimovic est supérieur a Chamakh dans plusieurs domaines, notamment technique, il faut cependant noter que le contrat liant l’attaquant Marocain aux Girondins a récemment été prolongé jusqu’en 2009.
Bordeaux va peut-être avoir du mal à garder certains de ses jeunes joueurs, on pense notamment à Rio Mavuba très convoité depuis cet hiver.
(BN/De Stem-AOL)quote:[/b]Mitea lonkt naar Spanje [b]
Nicolae Mitea voelt wel wat voor een overgang naar de Spaanse competitie, zo liet de Ajacied vandaag weten in BN/De Stem. De Roemeense vleugelaanvaller lijkt het niet langer naar zijn zin te hebben in Amsterdam, waar hij aan een moeizaam seizoen bezig is en zijn basisplaats inmiddels verloor aan Nourdin Boukhari. Vorig seizoen werd Mitea bij Ajax nog uitgeroepen tot Talent van het Jaar.
In BN/De Stem liet Mitea weten dat de situatie bij Ajax hem verbijstert. "Vorig jaar heb ik geweldig gespeeld, ineens stond ik ernaast", aldus de linksbuiten. "Ik begrijp er nog steeds niks van. Misschien is Boukhari beter." Mitea staat niet onwelwillend tegenover een vertrek bij Ajax. Voor de international, die zaterdag met de Roemeense nationale ploeg tegen Oranje aantreedt, is Spanje het beloofde land. "Open spel, leuk voetbal."
over een weekje ga je weer los?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah, heb net een ban gehad dus probeer me de eerste 24 uur weer even te gedragen![]()
jullie geilen wel erg op mjin signature hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je je signature niet eens aan een reality-check onderwerpen?
Hij is in dit stadium dan ook te ridicuul voor woorden Hivesknulquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jullie geilen wel erg op mjin signature he.
Ik las een tijd terug dat Ze Roberto bij Atletico Madrid had getekend.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:30 schreef Linz het volgende:
21/03
Everton heeft zijn oog laten vallen op Ze Roberto van Bayern
Wie is de bron???quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:35 schreef methodmich het volgende:
Marco Né toch weer bezig met PSV.
Anastasiou naar AZ, Levante of Genk.
Mika Väyrynen naar Sampdoria of via Juve of Milan naar een andere Italiaanse club.
Arek Radomski naar Stuttgart.
Santinho Lopes Monteiro naar FC Dordrecht.
Sander Van Gessel naar Twente, Roda, RKC of Portsmouth.
Aleksandar Rankovic naar Tenerife.
Danny Wintjens naar FC Twente.
Rahamat Mustapha naar Ipswich Town of Stoke City, maar ook enkele eredivisieteams volgen hem (ook Twente?).
Dennis van der Ree naar Groningen, NEC, ADO of RKC.
Rein Baart naar DOVO.
Dolf Roks interimcoach bij Dordrecht.
Bastian Schweinsteiger naar Werder Bremen of Hertha.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers Lamar odom naar de Jazz voor Carlos Boozer....![]()
voetbalzone? negeren dus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:02 schreef Tvduijn het volgende:
Zambrotta van Juve naar Chelsea, ze zouden er zon 35 miljoen voor over hebben volgens voetbalzone.nl
idd, net iets minder dan Gentenaar maar opzich best aardigquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou heel mooi voor NEC zijn.
idd dat komt elke maand wel een keertje terug, nu is t wel logisch. Vogel gaat vrijwel zeker weg en PSV heeft meer geldquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef F1Bas het volgende:
Vayrinen naar psv maar dat is niet de eerste keer dit gerucht
Hij is wel een klasse beter dan Vogel denk ik zo.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat komt elke maand wel een keertje terug, nu is t wel logisch. Vogel gaat vrijwel zeker weg en PSV heeft meer geld
tis een wat andere speler, Vogel is dit jaar gewoon goed bezig als verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij is wel een klasse beter dan Vogel denk ik zo.
feyenoord wordt ook genoemdquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:10 schreef Tobbes het volgende:
Serginho Greene naar Ajax of AZ
NAC lijkt vooralsnog de enige met concrete interesse. Maar zeker is dat Gentenaar weg gaat ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:14 schreef popolon het volgende:
Ja ho ! Dames, heren.
Dus Gentenaar dient z'n contract uit maar heeft nog geen nieuwe club?
Is me niet duidelijk.
Na 10 jaar (als ik me niet vergis) mag dat ook wel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
en hij zal een groots afscheid krijgen in Nijmegen
Hij is inmiddels al weer 29quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:50 schreef tong80 het volgende:
Die verdient toch een grotere club dan NAC, met alle respect. Of is ie al erg oud ?
Dat geld is hij wel waard.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:02 schreef Tvduijn het volgende:
Zambrotta van Juve naar Chelsea, ze zouden er zon 35 miljoen voor over hebben volgens voetbalzone.nl
Dat is niks te oud voor een topkeeper.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:23 schreef kezmania het volgende:
Eric van Eikeren van ASV dronten naar Dundee
Volgens de Spaanse krant AS zou hij ook naar Real kunnen, als opvolger van Zidane.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:11 schreef kezmania het volgende:
Tomas Rosicky van dordmund naar de spurs
Hij mag nog een keer op proef komen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:54 schreef golfer het volgende:
Edgar Manucharyan (Armenië) naar Ajax als 3e spits nadat Anastiou weg gaat?
Zie jij daar nou wat in?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij mag nog een keer op proef komen.
Arie wel!quote:
Wat ik hoorde was dat hij een aardige techniek had en best doelgericht was, maar dat ie ook behoorlijk lichtjes was. Klinkt niet geheel overtuigend. Zelf denk ik niet dat Ajax een spits moet halen, als ze toch 4-3-3 spelen. En anders een betere.quote:
Bron vermelding aubquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Bram Castro, keeper van St. Truiden, bijna rond met Roda JC.
Die is niet echt betrouwbaar te noemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:04 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand of [urlhttp://footballtransfers.co.uk/[/url] enigszins betrouwbaar is?
Dat is belangrijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zo belangrijk?
Daar heb je wel een punt ja; Vorig jaar had ik erg exclusieve bronnenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
Is totaal niet relevant, omdat meerdere mensen hier aan bronbescherming doen. En terecht.
met deze bronnen erbij:quote:'Sneijder en Van der Vaart genoemd bij Real'
Volgens de Spaanse krant AS staan Wesley Sneijder en Rafael Van der Vaart op het lijstje van Real Madrid als kandidaat om aanstaande zomer de overgang te maken naar De Koninklijke uit Spanje.
De club is op zoek naar een opvolger voor Zinedine Zidane en tot opties behoren volgens de doorgaans goed ingelichte krant behoren Tomas Rosicky, Michael Essien, Rafael Van der Vaart de voornaamste kandidaten. Ook Danny Landzaat behoort tot de opties. Volgens de Duitse media zouden Rosicky, Essien en Van der Vaart in gesprek zijn.
Laat me raden, rond die transfer van Tevez en Robinho bedoel je?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja; Vorig jaar had ik erg exclusieve bronnen
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Laat me raden, rond die transfer van Tevez en Robinho bedoel je?
Vaart is een Catalaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Johnnie Metgod speelde ook voor Real, waarom van der Vaart dan niet ?
Alsof dat nog iets zegt tegenwoordig.quote:
Zoek cultheld even op in het PSV-topic dat is het enige dat hij weetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef Haushofer het volgende:
he vraagje luitjes hier op deze forum.speel iemand ook het voetbal spel Football Manager 04/05 zoja hebbe jullie talenten gevonde in dit spel?Zoou je die namen kunne geven.
Kijk eens in het FM topic bij Games.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef Haushofer het volgende:
he vraagje luitjes hier op deze forum.speel iemand ook het voetbal spel Football Manager 04/05 zoja hebbe jullie talenten gevonde in dit spel?Zoou je die namen kunne geven.
Henry en Ronaldinho!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef Haushofer het volgende:
Nog een keer? Hoe kan dat dan? Die jongen loopt nog steeds rond op de Toekomst..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij mag nog een keer op proef komen.
Hij revalideert op de Toekomst van z'n blessure. Kan binnenkort weer spelen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Dat is wat ik hoorde hoor. Na zijn zware blessure is hij weer teruggekeerd naar Armenië en als hij weer fit is, mag ie weer komen.
Chakakh wordt derde spits, die armenier vierde dan, tenzij anstaseeyou ons natuurlijk echt gaat verlaten (wat ik liever niet zie).quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Okee. Maar hij moet het contract nog afdwingen iig.
Ja. Vermoed dat hij wel een contract krijgt, anders hadden ze hem direct op het vliegtuig gezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Okee. Maar hij moet het contract nog afdwingen iig.
Ik had het niet over de hierarchie, gewoon over het aantalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Chamakh zal nooit derde spits worden natuurlijk, met zo'n transfersom.
grappenmakerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zoek cultheld even op in het PSV-topic dat is het enige dat hij weet
Okee. Dat was echter niet echt duidelijk, aangezien Golfers post wel over de hiërarchie ging.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik had het niet over de hierarchie, gewoon over het aantal![]()
Dat betekent dus dat Väyrynen in ieder geval vertrekt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:54 schreef One_conundrum het volgende:
Heerenveen zou Rasmus Lindgren willen van Ajax als vervanger van Mika v.
het contract van Lindgren loopt af na dit seizoen, en Rasmus zou alleen bij willen tekenen als hem een plaats in de kern van de A-ploeg gegarandeerd kan worden
Van mij mag hij wel naar R'dam komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat Väyrynen in ieder geval vertrekt.
Een fin erbij, die hadden jullie nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van mij mag hij wel naar R'dam komen.
Ik hoop maar van niet. Best een sympathiek clubje, dat NAC.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:32 schreef edje34 het volgende:
Ik hoorde dat Sikora naar Nac Breda komt,weet iemand hier iets meer van??
Robinson naar Barça dus.quote:Barcelona segue Paul Robinson
O Barcelona segue com interesse o guardião de Tottenham, Paul Robinson, jovem de 24 anos. O clube catalão, que necessita de quatro reforços para a próxima temporada, procura um guarda-redes que tenha o perfil de poder ser suplente de Valdés.
Bron??quote:Op maandag 28 maart 2005 20:17 schreef superjoden het volgende:
Tottenham Hotspur is bezig Tomas Rosicky naar White Hart Lane te halen. De club van manager Martin Jol aast op de Tsjechische middenvelder van Borussia Dortmund en heeft club en speler al benaderd.
'Zowel mijn zaakwaarnemer als het bestuur van Borussia heeft me laten weten dat ze in onderhandeling zijn met The Spurs. Maar een akkoord is er nog niet', lichtte Rosicky toe.
Zo'n akkoord lijkt niet dichtbij te zijn aangezien het noodlijdende Dortmund naar verluidt zo'n vijftien miljoen euro vraagt. 'Ik weet dat de prijs een probleem is. Borussia vraagt overduidelijk te veel. Ze zullen moeten zakken als ze me willen verkopen.'
Rosicky stond afgelopen zomer ook al nadrukkelijk in de belangstelling bij menig Europese topclub. Zo zou hij al vrijwel rond zijn met Chelsea terwijl ook Barcelona en Real Madrid hem hoog op het verlanglijstje hadden staan. Van een transfer kwam het echter niet.
Dat Tottenham niet direct in dat rijtje past, betekent niet dat het geen kans maakt. 'Gezien de huidige stand op de ranglijst van Dortmund heb ik ook daar geen garantie op het spelen van Europees voetbal. Spurs is een traditierijke club en ik ben blij dat het me wil hebben.
vi.nlquote:
Misschien voor de breedte? Aangezien het een Bosman-geval is. En ik vermoed dat er een hoop gesaneerd gaat worden in de zomerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Mansaré, niet echt een topper hoor...
Hitzlsperger zelf schijnt liever in Engeland te blijven.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Stuttgart heeft als alternatief de 22-jarige Thomas Hitzlsperger van Aston Villa op het oog, ook transfervrij.
Podolski zou tevens een wens van Beckenbauer zijn.quote:Doch nicht nur in der Defensive, auch im Angriff will der FCB noch einen spektakulären Coup landen.
Laut englischen Medien sind die Münchener an Harry Kewell vom FC Liverpool interessiert. Der Australier ist in der Offensive vielseitig einsetzbar. "Ein Typ wie Damian Duff von Chelsea - schnell, trickreich", beschreibt 1860 Münchens Stürmer Paul Agostino seinen Nationalmannschafts-Kollegen.
Waar heb je gehoord dat vd Laak naar Roda JC gaat/kan?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zwaanswijk naar NAC
v/d Laak naar Roda JC
Jongen naar TOP Oss
Als die aangetrokken wordt zal Pizarro of Santa Cruz toch moeten vertrekken lijkt me.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:59 schreef zjroentje het volgende:
Podolski zou tevens een wens van Beckenbauer zijn.
Santa Cruz zal dan wel het haasje zijn,want ik denk idd niet dat ze Guerrero laten gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als die aangetrokken wordt zal Pizarro of Santa Cruz toch moeten vertrekken lijkt me.
Willen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Parma zou Frey aan Inter en Gilardino aan Milan willen slijten.
LOL iddquote:
Ik ga er vanuit dat je het niet trollend bedoelt dus hier wat achtergrond-informatiequote:
Ook al?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:34 schreef cultheld het volgende:
De 21-jarige Amerikaan wordt gezien als het grootste talent ooit
Van zijn leeftijdscategorie wel ja. Adu is pas 15quote:
En leeftijdscategorieen lopen van? Telkens 1 jaartje?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van zijn leeftijdscategorie wel ja. Adu is pas 15
18 t/m 25 zeg maar. Van al die spelers geldt hij als het grootste talent; Adu moet het nog waar gaan maken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
En leeftijdscategorieen lopen van? Telkens 1 jaartje?
Dus Robinho is geen talent volgens jouquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:46 schreef JeroenV het volgende:
Ben wel met je eens dat Adu van een andere leeftijdcategorie is, maar vanaf je 22e ben je echt geen talent meer hoor.
Dat is ie echt al 3 jaar ofzo. Zou die onderhand niet al 17/18 zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van zijn leeftijdscategorie wel ja. Adu is pas 15
Hij wordt 16 in juni.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat is ie echt al 3 jaar ofzo. Zou die onderhand niet al 17/18 zijn?
Mwah, ik weet niet. Het is in Brazilie toch al weer een aardige naam. Zijn VDV en Sneijder nog talenten dan volgens jou?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus Robinho is geen talent volgens jou
Yupquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet. Het is in Brazilie toch al weer een aardige naam. Zijn VDV en Sneijder nog talenten dan volgens jou?
Amerika, dus hij mag zelfs met de autoquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan mag ie een brommertje.
Nee nooit geweestquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:53 schreef cultheld het volgende:
Mwah, ik weet niet. Het is in Brazilie toch al weer een aardige naam. Zijn VDV en Sneijder nog talenten dan volgens jou?
Yup
Dat is al sinds de winterstop het geval.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Engelse Tabloids melden dat Ajax en PSV achter Alliadiere aanzitten.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:28 schreef cultheld het volgende:
Dan denk ik dat hij naar PSG of PSV gaat, want Ajax haalt geen CL dit jaar![]()
Er gaat flink gesaneerd worden bij PSV; Daarnaast vertrekken Van Bommel, Vogel en zeer waarschijnlijk Vennegoor of Hesselink die nu in de basis-elf spelen. Ik weet iig dat er momenteel veel ruimte wordt gemaakt door te saneren etc. om een paar relatief grote namen te halenquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:26 schreef One_conundrum het volgende:
pff het overgangs jaar komt er weer aan zeker![]()
Ofwel: Rijkaard wil Maxi López verhuren aan een PD-club en Pandiani binnenhalen.quote:Futebol Internacional
Barcelona pondera «emprestar» Maxi Lopez
O Barcelona pondera colocar o avançado argentino Maxi Lopez no mercado «para ganhar minutos e experiência no futebol europeu», enquanto vai «piscando» o olho a Pandiani, considerado o jogador ideal para jogar em apoio a Samuel Etoo.
AP
Frank Rijkaard deposita confiança no sul-americano que esteve com um pé no Benfica mas está consciente de que a sua juventude e a necessidade de ganhar minutos, isto é, jogar mais vezes, será benéfico tanto para o jogador como para o clube.
Pandiani, actualmente no Birmingham, de Inglaterra, reúne consideráveis vantagens para fazer dupla com o camaronês: é comunitário e conhece perfeitamente o futebol espanhol já que passou por clubes como Maiorca e Deportivo da Corunha.
Werder en HSV schijnen de beste papieren te hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Werder Bremen, VfB Stuttgart, Hertha BSC en Schalke 04 volgen Freiburgs Bosnische middenvelder Zlatan Bajramovic. De 25-jarige international is transfervrij.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Demouge genoemd bij Sparta, Twente en Utrecht
Wie is dat dan weer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Priske naar Ajax
En waar speelt hij nu?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deens international.
Hmm ja daar heb je gelijk in....quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
idd ervaring bij RC Genk daar heb je wat aan
Miguelquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
Priske is een rechtsback / rechtsbenige centrumverdediger. Geen Ajax-speler, lijkt me.
Marseille wil Armando Petit van Benfica overnemen, voor niets.
AC Milan vergezelt Juventus met hun interesse voor Benfica-rechtsback Miguel.
Leuk dit maar als je geen Spaans kan lezen word het moeilijkquote:Op zondag 3 april 2005 17:58 schreef Tobbes het volgende:
Con Ezquerro y Van Bommel no basta
Una vez atados ambos a coste cero, el Barça continúa trabajando para reforzar las líneas de defensa y ataque, donde ahora suenan Babel (Ajax) y Vuoso (Santos Laguna)
Cristina Cubero/C. Roura / BCN
03/04/05 03:00 h.Con Van Bommel y Ezquerro no basta: el Barça, que tiene atados al centrocampista holandés del PSV y al delantero del Athletic para reforzar la plantilla con vistas a la temporada 2005-06, tiene abiertos otros frentes para acabar de apuntalar las líneas de ataque y defensiva. Tanto Mark van Bommel como Santi Ezquerro llegan a coste cero al vencer sus contratos respectivos en junio próximo y sólo exigirán un dispendio en forma de salario, por lo que el Barcelona tiene dinero para gastar amén de cedidos que incluir en operaciones para abaratarlas.
Una parte de los euros disponibles se destinarán al fichaje de un delantero joven y con proyección que garantice goles y una segunda partida, a un central, capítulo donde el zaragocista Milito continúa siendo la opción preferencial. No se descarta que el Barça invierta también en un crack mediático, aunque esa decisión será de club y no de petición de los técnicos, satisfechos con el actual grupo humano. Para el ataque gustan Ryan Babel, del Ajax, y Matías Vuoso, del Santos Laguna mexicano. Babel tiene 18 años, marcó un gol en su reciente debut con Holanda frente a Rumanía y en su país le auguran un brillante porvenir. Ahora su precio es asequible (2 millones de euros), pero su cotización no tardará en dispararse.
En cuanto a Vuoso, de 22 años y argentino con pasaporte italiano, es una auténtica máquina goleadora. De Independiente emigró al Manchester City inglés, que lo cedió al Santos Laguna, que posteriormente se lo quedó en propiedad. El Barça ha preguntado por este delantero polivalente de 'perfil Larsson', que cuesta unos 3 'kilos' y que asimismo ha cautivado a Atlético de Madrid y Depor.
Ambos se suman a la lista de nombres ya conocidos de Esposito, Guayre, Wright-Phillips o Gilardino, mientras que los entornos de Podolski (Colonia), Castelen (Feyenoord), Kuijt (Feyenoord) o Zidan (Werder) aseguran que dichos delanteros altamente efectivos asimismo han suscitado el interés del Barcelona o que continúan en órbita. Entre los jugadores más veteranos, Giggs (ManU) se ofreció, Luque quiere venir y Pandiani ha sido abordado.
Pasando a la zaga, el defensa holandés Urbi Emanuelsson, hijo de un futbolista surinamés y forjado en el filial del Ajax, se ha convertido en posible objetivo. Tiene 18 años y está causando sensación. Con todo, Gabriel Milito es el favorito para dar más consistencia a la línea de retaguardia, si bien también ha habido contactos por Vincent Kompany (Anderlecht), confirmados por el central belga; por el neerlandés Khalid Boulahrouz (Hamburgo) y por Asier del Horno (Athletic). En Alemania insisten en que Valerien Ismaël, veterano central francés del Werder, ha despertado el interés azulgrana y otras fuentes dicen lo propio de Gonzalo Rodríguez (Villarreal).
Preguntado ayer por Ezquerro, Rijkaard rehusó pronunciarse: “Ahora no es momento”, adujo
Het komt er op neer dat alle woorden met een hoofdletter die op een naam lijken in verband worden gebracht met Barce.quote:Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Leuk dit maar als je geen Spaans kan lezen word het moeilijk![]()
Kunnen ze net zo goed heel de voorhoede van het NL elftal kopen al vertrouw ik dit natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 april 2005 18:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat alle woorden met een hoofdletter die op een naam lijken in verband worden gebracht met Barce.
Behalve van Bommel, die zou juist niet gaan Of laat mijn spaans me dan in de steek?
![]()
Van Bommel en Ezquerro zijn volgens Rijkaard niet genoeg; Hij wil meer versterkingen hebben voor de breedte. Babel en Emanuelsson voor de toekomst, omdat die lekker goedkoop zijn en Ismaël, Wright-Philips, Kompany etc. als eventuele aankopen.quote:Op zondag 3 april 2005 18:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat alle woorden met een hoofdletter die op een naam lijken in verband worden gebracht met Barce.
Behalve van Bommel, die zou juist niet gaan Of laat mijn spaans me dan in de steek?
![]()
quote:
Vertaling van Babel(quote:Once tied both to cost zero, the Barça continues working to reinforce the lines of defense and attacks, where now they sound Babel (Ajax) and Vuoso (Holy Lagoon) Cristina Cubero/C. Roura/BCN 03/04/05 03:00 h.Con Van Bommel and Ezquerro is not enough: the Barça, that has tied to the Dutch midfield player of the PSV and the forward of the Athletic to reinforce the group with views to season 2005-06, has open other fronts to finish propping up the assault lines and defensive. As much Mark van Bommel as Santi Ezquerro arrives at cost zero when winning their respective contracts in next June and they will only demand dispendio in wage form, reason why Barcelona has money to spend in addition to yielded that to include in operations to lower the price of them. A part of the euros available will be destined to the draftee of a young forward and with projection that guarantees goals and one second game, to a power station, chapter where the zaragocista Milito continues being the preferential option. One does not discard that the Barça also invests in crack mediatic, although that decision will be of club and not of request of the technicians, satisfied with the present human group. For the attack they please Ryan Babel, of the Ajax, and Matías Vuoso, of the Saints Mexican Lagoon. Babel is 18 years old, as opposed to marked a goal in its recent debut with Holland Rumanía and in its country they augur a shining future to him. Now its price is reasonable (2 million euros), but its quotation will not take in going off. As far as Vuoso, of 22 years and Argentinean with Italian passport, it is an authentic goleadora machine. Of Independent it emigrated to the Manchester English City, that yielded to the Saints Lagoon, that later remained it in property. The Barça has asked for this multipurpose forward of ' Larsson' profile, that costs about 3 ' kilos' and that also it has captivated to Athletic of Madrid and Depor. Both are added to the list of names or known Esposito, Guayre, Wright-Phillips or Gilardino, whereas the surroundings of Podolski (Colony), Castelen (Feyenoord), Kuijt (Feyenoord) or Zidan (Werder) assure that these highly effective forwards also have provoked the interest of Barcelona or who they continue in orbit. Between the most veteran players, Giggs (ManU) was offered, Luque wants to come and Pandiani has been boarded. Happening to the rear, the Dutch Urbi Emanuelsson, son of a soccer player surinamés and forged defense in the branch of the Ajax, has become possible objective. It is 18 years old and it is causing sensation. Yet, Gabriel I militate is the favorite to give more consistency rear to the line, although also there have been contacts by Vincent Kompany (Anderlecht), confirmed by the Belgian power station; by neerlandés Khalid Boulahrouz (Hamburg) and by Asier of the Furnace (Athletic). On Germany they insist on which Valerien Ismaël, French central veteran of the Werder, has waked up the azulgrana interest and other sources say own of Gonzalo Rodriguez (Villarreal). Asked yesterday for Ezquerro, Rijkaard refused to pronounce itself: "Now it is not moment", adduced
Joh, hou je eigen verzinsels eens even lekker bij je!quote:Op maandag 4 april 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Luca Toni naar PSV...
Die Palermo-spits? Verdient wel erg veel geld hoor...quote:
Maar bij PSV kan hij CL voetbal spelenquote:Op maandag 4 april 2005 12:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die Palermo-spits? Verdient wel erg veel geld hoor...
Milan wil 'm toch ook hebben?quote:Op maandag 4 april 2005 12:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar bij PSV kan hij CL voetbal spelen
Bronnetje zou leuk zijn DDquote:
Lange Jan gaat iig weg.quote:Op maandag 4 april 2005 13:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarom zou PSV een spits halen als ze Lange Jan hebben en een braziliaan die pas gekocht is?
Waarheen?quote:
Die willen niet naar Ajax hoor...quote:Op maandag 4 april 2005 13:20 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarheen?
O ja, ik heb nog een nieuwtje:
Riquelme naar Ajax samen met Kallstrom![]()
edit: Ik ving op dat er een ruil vdVaart-Riquelme in de lucht hangt.
en dat Ajax Kallstrom wil, acht ik als algemeen bekend.
Ik ving op dat er een ruil Lucius - Blasi op handen isquote:Op maandag 4 april 2005 13:20 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarheen?
Riquelme van Villarreal? Wtf zou VDV daar moeten zoeken?quote:Op maandag 4 april 2005 13:20 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarheen?
Anders ga je nog ff happen ookquote:Op maandag 4 april 2005 13:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Riquelme van Villarreal? Wtf zou VDV daar moeten zoeken?
quote:Op maandag 4 april 2005 13:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ving op dat er een ruil Lucius - Blasi op handen is![]()
Dat wijf van Totti? Echt niet!quote:Op maandag 4 april 2005 13:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ving op dat er een ruil Lucius - Blasi op handen is![]()
Dat staat hier al lang en breed vermeld.quote:Op maandag 4 april 2005 15:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Castelen, van Bommel, Boulahrouz, Kuijt, Babel en Emmanuelson staan in de belangstelling van Barça, net zoals Joaquin en Luque.
Emanuelson niet.quote:Op maandag 4 april 2005 15:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat staat hier al lang en breed vermeld.
Als ik Hiddink was zou ik Palermo halen, die is beter dan Lange Jan en Robert bij elkaar.quote:Op maandag 4 april 2005 13:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarom zou PSV een spits halen als ze Lange Jan hebben en een braziliaan die pas gekocht is?
Wel waarquote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op maandag 4 april 2005 15:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ik Hiddink was zou ik Palermo halen, die is beter dan Lange Jan en Robert bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |