Kan hij zijn carriere afsluiten bij de club waar alles begonquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
En een leuke:
[..]
Oftewel: Figo terug naar Sporting.
Waar jij toch altijd je nieuwtjes vandaan haalt...ongelooflijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
Uit betrouwbare doch zeer geheime bron.
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
Dat lieg je...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
Don't shoot the messenger.quote:
je meent hetquote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
blijkbaar welquote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
We gaan toch geen ouwe koeien uit de Ajax - sloot halen he..
![]()
![]()
Heb je ook enige reden om dit oude bericht te herhalen?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Maxwell naar Inter in ruil voor Davids en of van der Meyde
Iedereen blij ?
Omdat dit weer in opspraak isquote:Op maandag 21 maart 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je ook enige reden om dit oude bericht te herhalen?
VI meldt het ook nu...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
En diverse Spaanse media vandaag.quote:
Je mag je gelukkig prijzen dat je er een speler als van Bommel bij krijgt.quote:
Ze zijn gefrustreerd dat van Bommel beter is dan het hele ajax-team bij elkaarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je mag je gelukkig prijzen dat je er een speler als van Bommel bij krijgt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef JaWi het volgende:
Wat moeten ze bij barca nou met een duitser.
Gera is een heel ander type speler. Zou geen goede vervanger zijn voor van Bommel. Gera is meer een speler voor op de flank.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Gera naar PSV als vervanger van Van Bommel.
Ik ben dan iig niet meer voor Barca. Niet dat iemand er meezit maar ik denk laat ik het even meldenquote:
wat een reden zegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben dan iig niet meer voor Barca. Niet dat iemand er meezit maar ik denk laat ik het even melden
Zou je je signature niet eens aan een reality-check onderwerpen?quote:
Het enigste wat hij dan roept is : Het seizoen is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je je signature niet eens aan een reality-check onderwerpen?
Zeker omdat al die Ajacieden daar weg zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben dan iig niet meer voor Barca. Niet dat iemand er meezit maar ik denk laat ik het even melden
Heeft Osama jou dat ingefluisterd?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:45 schreef Tobbes het volgende:
Ajax zou nu weer (net als in de zomer) zeer concrete interesse hebben voor Bordeaux spits Chamakh. Deze zou wel oren hebben naar een transfer.
Charisteasquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:45 schreef Tobbes het volgende:
Ajax zou nu weer (net als in de zomer) zeer concrete interesse hebben voor Bordeaux spits Chamakh. Deze zou wel oren hebben naar een transfer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |