Ajax zou hem toen voor 750.000 hebben kunnen kopen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:50 schreef JaWi het volgende:
Wat zou N'Kufo kosten?
Niet erg betrouwbaar dusquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Van dezelfde bron waar Johan Derksen ze altijd van heeft.
Kan je dit onderbouwen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:53 schreef Tobbes het volgende:
Kluivert zal volgend seizoen vrijwel zeker in Ajax shit spelen...
Blind aast ook op Kromkamp als vervanger van Trabelsi.
Al heeft ie poker azen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:53 schreef Tobbes het volgende:
Hoe bedoel je?quote:
Middlesbrough dat voor de CL speeltquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Hij zit bij een club die de komende jaren structureel om de CL-plaatsen kan spelen in Engeland, waar ie veel meer verdient dan bij PSV.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Van dezelfde bron waar Johan Derksen ze altijd van heeft.
De lucht dusquote:
Kromkamp verdiend beterquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:53 schreef Tobbes het volgende:
Kluivert zal volgend seizoen vrijwel zeker in Ajax shit spelen...
zenden schijnt te hebben aangegeven weg te willen als er geen EC voetbal wordt gehaald.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Hij zit bij een club die de komende jaren structureel om de CL-plaatsen kan spelen in Engeland, waar ie veel meer verdient dan bij PSV.
bron: belgiumsoccer.bequote:35 miljoen euro volstaat niet voor Buffon
Real Madrid heeft geďnformeerd bij Juventus naar de beschikbaarheid van doelman Buffon. Real zou bereid zijn om zo'n 35 miljoen euro neer te tellen.
De Italiaanse nationale doelman Buffon wordt aanzien als de beste doelman ter wereld. Het contract van Real-doelman Casillas loopt ten einde in 2006. Real-voorzitter Perez heeft nu bij Juventus gepolst of de club Buffon zou laten vertrekken voor 35 miljoen euro.
Juventus zou laten weten hebben dat 35 miljoen te weinig is voor Buffon en dat de doelman niet te koop is.
Dat vind ik altijd van die rare opmerkingen......moet ie samen met zijn medespelers beter zijn best doen om Europees voetbal af te dwingenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:14 schreef tong80 het volgende:
Ja las een interview op BBC-sport. Daarin zei ie dat als Boro geen europees voetbal hij weg wil.
De betreffende bron zat niet in het vliegtuig.quote:
Oftewel: Figo terug naar Sporting.quote:Sporting atento ao processo em torno de Figo
O Sporting está muito atento ao processo em torno da continuidade de Luís Figo no Real Madrid e caso o jogador portuguęs fique livre do contrato com o clube espanhol os dirigentes «leoninos» văo apostar forte no seu regresso ŕ origem.
ASF
Segundo revela hoje o diário espanhol Marca, a partir do momento em que Figo tiver carta branca para assinar por outro clube, os responsáveis do Sporting văo tentar garantir a sua contrataçăo e para isso văo assegurar os patrocínios necessários para voltarem a contar com a ex-«estrela» de Alvalade
Kan hij zijn carriere afsluiten bij de club waar alles begonquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
En een leuke:
[..]
Oftewel: Figo terug naar Sporting.
Waar jij toch altijd je nieuwtjes vandaan haalt...ongelooflijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
Uit betrouwbare doch zeer geheime bron.
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
Dat lieg je...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
Don't shoot the messenger.quote:
je meent hetquote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
blijkbaar welquote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
We gaan toch geen ouwe koeien uit de Ajax - sloot halen he..
![]()
![]()
Heb je ook enige reden om dit oude bericht te herhalen?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Maxwell naar Inter in ruil voor Davids en of van der Meyde
Iedereen blij ?
Omdat dit weer in opspraak isquote:Op maandag 21 maart 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je ook enige reden om dit oude bericht te herhalen?
VI meldt het ook nu...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
Van Bommel naar Barca.
En diverse Spaanse media vandaag.quote:
Je mag je gelukkig prijzen dat je er een speler als van Bommel bij krijgt.quote:
Ze zijn gefrustreerd dat van Bommel beter is dan het hele ajax-team bij elkaarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je mag je gelukkig prijzen dat je er een speler als van Bommel bij krijgt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef JaWi het volgende:
Wat moeten ze bij barca nou met een duitser.
Gera is een heel ander type speler. Zou geen goede vervanger zijn voor van Bommel. Gera is meer een speler voor op de flank.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Gera naar PSV als vervanger van Van Bommel.
Ik ben dan iig niet meer voor Barca. Niet dat iemand er meezit maar ik denk laat ik het even meldenquote:
wat een reden zegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben dan iig niet meer voor Barca. Niet dat iemand er meezit maar ik denk laat ik het even melden
Zou je je signature niet eens aan een reality-check onderwerpen?quote:
Het enigste wat hij dan roept is : Het seizoen is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je je signature niet eens aan een reality-check onderwerpen?
Zeker omdat al die Ajacieden daar weg zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben dan iig niet meer voor Barca. Niet dat iemand er meezit maar ik denk laat ik het even melden
Heeft Osama jou dat ingefluisterd?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:45 schreef Tobbes het volgende:
Ajax zou nu weer (net als in de zomer) zeer concrete interesse hebben voor Bordeaux spits Chamakh. Deze zou wel oren hebben naar een transfer.
Charisteasquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:45 schreef Tobbes het volgende:
Ajax zou nu weer (net als in de zomer) zeer concrete interesse hebben voor Bordeaux spits Chamakh. Deze zou wel oren hebben naar een transfer.
http://www.footmercato.net:quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
wie dan wel ?
quote:Bordeaux : Chamakh pisté par l’Ajax Amsterdam ?
vendredi 18 mars 2005 ŕ 18:22, par Natoleza
L’Ajax d’Amsterdam aurait des vues sur le jeune avant centre Marocain de Bordeaux, Marouane Chamakh (1m85, 70kg), auteur de 9 buts cette saison. Le jeune Marocain a véritablement éclaté depuis deux saisons notamment en sélection nationale Marocaine (finaliste de la coupe d’Afrique des Nations 2004) et sur le front de l’attaque Girondine.
Le club Néerlandais aurait proposé une dizaine de millions d’Euros pour s’attacher ses services. D’autres clubs comme Manchester, le Paris SG ou encore l’OM auraient déjŕ manifestés leur intéręt pour le jeune Marouane.
L’Ajax chercherait-elle un successeur ŕ Zlatan Ibrahimovic ? Il est vrai que le profil et le style de jeu des deux joueurs est relativement similaire. Ils possčdent tous les deux un bon jeu de tęte, un bon sens du placement, un jeu tout en déviation trčs intéressant et une certaine aisance devant le but. Męme si Ibrahimovic est supérieur a Chamakh dans plusieurs domaines, notamment technique, il faut cependant noter que le contrat liant l’attaquant Marocain aux Girondins a récemment été prolongé jusqu’en 2009.
Bordeaux va peut-ętre avoir du mal ŕ garder certains de ses jeunes joueurs, on pense notamment ŕ Rio Mavuba trčs convoité depuis cet hiver.
(BN/De Stem-AOL)quote:[/b]Mitea lonkt naar Spanje [b]
Nicolae Mitea voelt wel wat voor een overgang naar de Spaanse competitie, zo liet de Ajacied vandaag weten in BN/De Stem. De Roemeense vleugelaanvaller lijkt het niet langer naar zijn zin te hebben in Amsterdam, waar hij aan een moeizaam seizoen bezig is en zijn basisplaats inmiddels verloor aan Nourdin Boukhari. Vorig seizoen werd Mitea bij Ajax nog uitgeroepen tot Talent van het Jaar.
In BN/De Stem liet Mitea weten dat de situatie bij Ajax hem verbijstert. "Vorig jaar heb ik geweldig gespeeld, ineens stond ik ernaast", aldus de linksbuiten. "Ik begrijp er nog steeds niks van. Misschien is Boukhari beter." Mitea staat niet onwelwillend tegenover een vertrek bij Ajax. Voor de international, die zaterdag met de Roemeense nationale ploeg tegen Oranje aantreedt, is Spanje het beloofde land. "Open spel, leuk voetbal."
over een weekje ga je weer los?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah, heb net een ban gehad dus probeer me de eerste 24 uur weer even te gedragen![]()
jullie geilen wel erg op mjin signature hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je je signature niet eens aan een reality-check onderwerpen?
Hij is in dit stadium dan ook te ridicuul voor woorden Hivesknulquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jullie geilen wel erg op mjin signature he.
Ik las een tijd terug dat Ze Roberto bij Atletico Madrid had getekend.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:30 schreef Linz het volgende:
21/03
Everton heeft zijn oog laten vallen op Ze Roberto van Bayern
Wie is de bron???quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:35 schreef methodmich het volgende:
Marco Né toch weer bezig met PSV.
Anastasiou naar AZ, Levante of Genk.
Mika Väyrynen naar Sampdoria of via Juve of Milan naar een andere Italiaanse club.
Arek Radomski naar Stuttgart.
Santinho Lopes Monteiro naar FC Dordrecht.
Sander Van Gessel naar Twente, Roda, RKC of Portsmouth.
Aleksandar Rankovic naar Tenerife.
Danny Wintjens naar FC Twente.
Rahamat Mustapha naar Ipswich Town of Stoke City, maar ook enkele eredivisieteams volgen hem (ook Twente?).
Dennis van der Ree naar Groningen, NEC, ADO of RKC.
Rein Baart naar DOVO.
Dolf Roks interimcoach bij Dordrecht.
Bastian Schweinsteiger naar Werder Bremen of Hertha.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers Lamar odom naar de Jazz voor Carlos Boozer....![]()
voetbalzone? negeren dus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:02 schreef Tvduijn het volgende:
Zambrotta van Juve naar Chelsea, ze zouden er zon 35 miljoen voor over hebben volgens voetbalzone.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |